Wizz Air στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επιστρέφει δηλαδή η Μπρατισλάβα σαν προορισμός από Αθήνα απευθείας μετά από λίγο καιρό με βραδινές πτήσεις, με την Α3 να εκτελούσε τελευταία πτήσεις.

από 15 Δεκεμβρίου 2025 , 3 φορές την βδομάδα , κάθε Δευτέρα Τετάρτη και Παρασκευή , με Α321neo.

W47035 1955 BTS - 2310 ATH (Mon,Wed,Fri) A321N
W47036 2350 ATH - 0115+1 BTS (Mon,Wed,Fri) A321N
 
Από όλα τα δρομολόγια στην Ευρώπη, μετά από πάρα πολύ καιρό και πολλές περικοπές , επέλεξαν ΤΩΡΑ με αυτά που γίνονται και με το κύμα διαδηλώσεων, να βάλουν από Θεσσαλονίκη πτήσεις για Τελ Αβιβ, από 28/10, κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο ..Που ήδη το έχει το δρομολόγιο η FR και η Α3, αλλά με όσα γίνονται αμφιβάλλω πόση κίνηση θα εχει και δη χειμώνα για να γεμίσει ένα 321. Συν του ότι οι Εβραίοι δεν είναι χαζοί, αυτά που γίνονται κάθε τρεις κ λίγο μαθαίνονται στη χώρα τους και αυτό μπορεί να έχει επιπτώσεις στην κίνηση προς Ελλάδα.
 
Δεν νομίζω να πολυδίνουν σημασία ούτε η κάθε Wizz ούτε οι Ισραηλινοί επισκέπτες στους γραφικούς free Playstation.
Οι οποίοι όταν επιστρέψουν απο τις διακοπές τους όλο και κάτι άλλο θα βρούνε για να είναι έξαλλοι.
 
Λες ε; Διοτι οι διαδηλωσεις λαμβανουν διαστασεις πανευρωπαϊκές και η κατασταση ειναι πολύ ρευστή. Πέραν των ίδιων των εβραίων δεν νομίζω οτι το Τελ Αβιβ εχει την κινηση και την ελξη σαν προορισμος για να παει καποιος τωρα, πόσω μάλλον δε χειμώνα που ετσι κ αλλιώς πεφτει η κίνηση και καπως πρέπει να γεμισουν τα αεροασκάφη
 
Νομίζω δε βλάπτει λίγος σεβασμός προς όλους, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, και προς έναν έναν λαό που χτυπιέται ασύστολα και είναι αντικειμενικά πλέον στα πρόχειρα μαζικής πείνας.

Ωστόσο επι του θέματος, η Wizz όπως και κάθε εταιρία, μπαίνει σε μια αγορά βάσει στοιχείων. Και θεωρεί πως υπάρχει η ζήτηση γι’ αυτήν τη σύνδεση, που εξάλλου μόνο θετικά θα φέρει για τη Θεσσαλονίκη.
 
Προφανώς η εταιρεία έχει πρόσβαση σε περισσότερα στοιχεία από ό,τι εμείς και κρίνει ότι τη συμφέρει η κίνηση αυτή.
(edit, με πρόλαβε ο προηγούμενος).

Η Ελλάδα είναι με διαφορά ο νούμερο 1 προορισμός από το Τελ Αβίβ. To πρώτο εξάμηνο του 2025 το αεροδρόμιο είχε 28% αύξηση στη συνολική του κίνηση σε σχέση με το 2024, και "έστειλε" στην Ελλάδα περίπου 563.000 επιβάτες (δεν εννοώ μόνο τουρίστες). Και σκεφτείτε ότι ο Ιούνιος ήταν ο μήνας με τη σύγκρουση με το Ιράν.

Συνεπώς, μιλάμε για πάνω από 1.000.000 θέσεις τον χρόνο μόνο για Αθήνα. Χώρος υπάρχει.

Ο πόλεμος είχε βαλτώσει (φυσικά) τον τουρισμό προς το Ισραήλ (εδώ τα επίσημα στοιχεία), όλα τα νούμερα του 2024 είναι στο 1/3 με 1/4 των επισκεπτών του 2023. Αλλά τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι ανακάμπτει, τα φετινά νούμερα είναι στο +23% σε σχέση με πέρσι.

Οργανωμένες κινητοποιήσεις κατά των τουριστών (δεν μιλάω γενικά για διαμαρτυρίες εναντίον του πολέμου) γίνονται μόνο στην Ελλάδα. Οι οποίες κινητοποιήσεις κατά των τουριστών έχουν όντως προβληθεί πολύ στα ισραηλινά ΜΜΕ (παράδειγμα) και έχουν όντως προκαλέσει κλίμα φόβου σε αρκετούς.
 
(φλερτάροντας με το off-topic).

Μην ξεχνάτε πως η Ουγγαρία είναι από τα κράτη που υποστηρίζουν ανοιχτά το Ισραήλ και απότι καταλαβαίνω το "deal" έγινε πρόσφατα μετά από επίσκεψη της υπουργού μεταφορών του Ισραήλ στη Βουδαπέστη.

Κρατήστε βέβαια μικρό καλάθι καθώς το ρεπορτάζ λέει πως η El Al θεωρεί πως το να μπει η Wizz με βάση στο TLV θα δημιουργεί ανταγωνιστικές ανισότητες και όπως χαρακτηριστικά λέει το άρθρο "It could lead to negative consequences for national resilience and the safety of the Israeli public on flights from and to Israel", ενώ οι ισραηλινοί μεταφορείς "serve as an air bridge between Israel and the nations of the world and play a vital role in maintaining the State of Israel’s resilience". Γιατί σε περιπτώσεις πολέμου, όλοι φεύγουν και εμείς (El Al) μένουμε (και αισχοκερδούμε - τα κέρδη της El Al το 2024 άγγιξαν $545 μύρια, το οποίο ξεπερνά αθροιστικά τα κέρδη της εταιρείας τα τελευταια 15 χρόνια και όλα αυτά από μια εταιρεία που δεν πετάει σάββατα...). Εν κατακλείδι, η El Al έχει ένα επιχειρηματικό μοντέλο που κατά βάση δε μπορεί να αντέξει τον ανταγωνισμό.
 
Γιατί σε περιπτώσεις πολέμου, όλοι φεύγουν και εμείς (El Al) μένουμε (και αισχοκερδούμε - τα κέρδη της El Al το 2024 άγγιξαν $545 μύρια, το οποίο ξεπερνά αθροιστικά τα κέρδη της εταιρείας τα τελευταια 15 χρόνια και όλα αυτά από μια εταιρεία που δεν πετάει σάββατα...). Εν κατακλείδι, η El Al έχει ένα επιχειρηματικό μοντέλο που κατά βάση δε μπορεί να αντέξει τον ανταγωνισμό.

Αν είναι να αισχροκερδεί στους Ισραηλινούς, ας το κάνει :mrgreen:
 
Top