ΝΑ* και ΝΕ* έχουν σχεδόν τελειώσει, μένουν λίγα ακόμα παλιότερα αεροσκάφη, πλησιάζει πλέον ο καιρός που όλη η Aegean θα έχει πινακίδες ΘεσσαλονίκηςΤο νηολόγιο θα είναι SX-NAT, SX-NAY η πάμε στο ΝΒΑ;;;
ωστοσσο τα αεροσκαφη αυτα θα εχουν 239 θεσεις αντιθετως με αυτα που εχει ηδη με 220Έκανε την εμφάνιση του το επόμενο Α321neo της Aegean με μόνα γνωστά στοιχεία τοn αριθμό κατασκευαστή MSN 13462
Το νηολόγιο θα είναι SX-NAT, SX-NAY η πάμε στο ΝΒΑ;;;