FLIGHTATT
Economy-Class-Member
Πέντε οι «μνηστήρες» των Ολ.Αερογραμμών
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ON LINE, 20/11-21:50
Συνολικά πέντε από τις 12 κοινοπραξίες που είχαν εκδηλώσει καταρχήν ενδιαφέρον κατέθεσαν χθες δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά πακέτου μετοχών των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Οι πέντε διεκδικητές είναι:
1. Chrysler Aviation Inc μέσω του επιχειρηματία Στ. Ράπη.
2. Golden Aviation Holdings SA. Εκπρόσωπος της εταιρείας είναι ο εφοπλιστής Σταμάτης Ρέστης. Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω κοινοπραξία κατά την προηγούμενη απόπειρα ιδιωτικοποίησης της ΟΑ είχε συμπράξει με τους πιλότους της Ολυμπιακήs Αεροπορίας).
3. European Economic Development Corp (EEDC).
4. Olympic Investors LLC που συμμετέχει ο Ελληνο-αμερικανός κ. Αλεξάκης.
5. Century Aeron Aviation Group (Ισραηλοαμερικανικών συμφερόντων).
Σύμφωνα με στελέχη των τριών τραπεζών που συμμετέχουν στην διαδικασία (Alpha, Εθνική και Εμπορική) από τις πέντε προσφορές που υποβλήθηκαν πιο ενδιαφέρουσα δείχνει αρχικά η πρόταση της Chrysler Aviation Inc στην οποία συμμετέχουν ο επιχειρηματίας Στ. Ράπης, η Lufthansa Consulting και ο Όμιλος Καρακίτσου.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της κοινοπραξίας η προσφορά που κατατέθηκε αφορά το 51% της πτητικής εταιρείας για το οποίο προσφέρουν 71 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και για την Τεχνική Βάση σε συνεργασία με την ΕΑΒ και τη Lufthansa Τechnics.
Στο επιχειρησιακό σχέδιο της κοινοπραξίας προτείνεται:
1. Ανανέωση στόλου με Β777 μέσα από επενδύσεις 200 εκατ. δολαρίων αλλά και επιπλέον επενδύσεις 100 εκατ. δολαρίων σε υποδομή αλλά και υπηρεσίες VIP ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
2. Αύξηση δρομολογίων (τουλάχιστον 4 εβδομαδιαίως) για την Νέα Υόρκη.
Ενδιαφέρον δείχνουν και για την αγορά της Μέσης Ανατολής αλλά και για την πτήση Αθήνα - Πεκίνο όπου προτείνεται συνεργασία με την China Airlines καθώς όπως τονίζεται υπάρχουν 20 εκατ. επιβάτες με ευρωπαϊκούς προορισμούς. Στην προσφορά αναφέρεται ότι θα υπάρξει και συνεργασία με την Hawaiian Airlines.
Διευθύνων σύμβουλος της Κοινοπραξίας είναι ο Γιώργος Καζάζης ενώ στελέχη της κοινοπραξίας αναφέρουν ότι σε περίπτωση που δεν επιλεγούν για την εξαγορά ποσοστού των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα είτε μέσω συνεργασίας με τη νέα εταιρεία είτε με άλλες εταιρείες.
Υπενθυμίζεται ότι η ελληνική κυβέρνηση, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τους υπουργούς Οικονομίας κ. Ν. Χριστουδουλάκη και Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Χ. Βερελή αποσκοπεί να διαθέσει τουλάχιστον το 51% των Ολυμπιακών Αερογραμμών ενώ το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξηθεί εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από τους ενδιαφερόμενους.
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ON LINE, 20/11-21:50
Συνολικά πέντε από τις 12 κοινοπραξίες που είχαν εκδηλώσει καταρχήν ενδιαφέρον κατέθεσαν χθες δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά πακέτου μετοχών των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Οι πέντε διεκδικητές είναι:
1. Chrysler Aviation Inc μέσω του επιχειρηματία Στ. Ράπη.
2. Golden Aviation Holdings SA. Εκπρόσωπος της εταιρείας είναι ο εφοπλιστής Σταμάτης Ρέστης. Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω κοινοπραξία κατά την προηγούμενη απόπειρα ιδιωτικοποίησης της ΟΑ είχε συμπράξει με τους πιλότους της Ολυμπιακήs Αεροπορίας).
3. European Economic Development Corp (EEDC).
4. Olympic Investors LLC που συμμετέχει ο Ελληνο-αμερικανός κ. Αλεξάκης.
5. Century Aeron Aviation Group (Ισραηλοαμερικανικών συμφερόντων).
Σύμφωνα με στελέχη των τριών τραπεζών που συμμετέχουν στην διαδικασία (Alpha, Εθνική και Εμπορική) από τις πέντε προσφορές που υποβλήθηκαν πιο ενδιαφέρουσα δείχνει αρχικά η πρόταση της Chrysler Aviation Inc στην οποία συμμετέχουν ο επιχειρηματίας Στ. Ράπης, η Lufthansa Consulting και ο Όμιλος Καρακίτσου.
Σύμφωνα με εκπρόσωπο της κοινοπραξίας η προσφορά που κατατέθηκε αφορά το 51% της πτητικής εταιρείας για το οποίο προσφέρουν 71 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον και για την Τεχνική Βάση σε συνεργασία με την ΕΑΒ και τη Lufthansa Τechnics.
Στο επιχειρησιακό σχέδιο της κοινοπραξίας προτείνεται:
1. Ανανέωση στόλου με Β777 μέσα από επενδύσεις 200 εκατ. δολαρίων αλλά και επιπλέον επενδύσεις 100 εκατ. δολαρίων σε υποδομή αλλά και υπηρεσίες VIP ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.
2. Αύξηση δρομολογίων (τουλάχιστον 4 εβδομαδιαίως) για την Νέα Υόρκη.
Ενδιαφέρον δείχνουν και για την αγορά της Μέσης Ανατολής αλλά και για την πτήση Αθήνα - Πεκίνο όπου προτείνεται συνεργασία με την China Airlines καθώς όπως τονίζεται υπάρχουν 20 εκατ. επιβάτες με ευρωπαϊκούς προορισμούς. Στην προσφορά αναφέρεται ότι θα υπάρξει και συνεργασία με την Hawaiian Airlines.
Διευθύνων σύμβουλος της Κοινοπραξίας είναι ο Γιώργος Καζάζης ενώ στελέχη της κοινοπραξίας αναφέρουν ότι σε περίπτωση που δεν επιλεγούν για την εξαγορά ποσοστού των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα είτε μέσω συνεργασίας με τη νέα εταιρεία είτε με άλλες εταιρείες.
Υπενθυμίζεται ότι η ελληνική κυβέρνηση, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τους υπουργούς Οικονομίας κ. Ν. Χριστουδουλάκη και Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Χ. Βερελή αποσκοπεί να διαθέσει τουλάχιστον το 51% των Ολυμπιακών Αερογραμμών ενώ το ποσοστό αυτό μπορεί να αυξηθεί εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον από τους ενδιαφερόμενους.