giorgos738
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/06/2005
- Μηνύματα
- 52
- Likes
- 1
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BLF
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Μετα απο ενα διημερο με πολυ κουραση λογω δουλειας,αλλα και με ωραιες στιγμες,ηρθε η ωρα να επιστρεψουμε στην μοναδικα πεζη πραγματικοτητα της Αθηνας.Να λοιπον τι συνεβη.
Δευτερα πρωι 12/09.Λιγο μετα τις 11.15,φτανουμε εξω απο το "Διαγορα".Η επιστροφη μας θα γινοταν με την πτηση 211 της Α3,με ωρα αναχωρησης στις 13.50.Στην αιθουσα αναχωρησεων επικρατουσε σχετικα ηρεμη κατασταση,παρ'ολο που το προγραμμα των πτησεων ηταν σχετικα βαρυ,με αρκετες αναχωρησεις ως το τελος της ημερας.Στα γκισε της Α3,οι τελευταιοι επιβατες με προορισμο SKG εκαναν το check-in τους,ενω παραδιπλα το ιδιο εκαναν και οι επιβατες των Ο.Α. για ATH,καθως και αυτοι που θα ταξιδευαν με την PULKOVO για Αγ.Πετρουπολη.Εδω ερχεται και το πρωτο highlight της ημερας!
Κοιταζοντας τον πινακα αναχωρησεων για να τσεκαρουμε οτι ολα θα ηταν οπως πρεπει με την πτηση μας,ανακαλυπτουμε οτι αυτη δεν υπηρχε πουθενα!ΟΚ λεω,θα εχουν κανει καποιο λαθος,ας παω να ρωτησω.Αφηνω τους υπολοιπους να περιμενουν και κατευθυνομαι στις πληροφοριες.Ρωτωντας την υπαλληλο για το θεμα,μου απανταει "διπλα",εννοωντας να ρωτησω τη συναδελφο της που καθοταν ακριβως διπλα της.Αφου δεν πηρα ουτε απο εκει καποια θετικη απαντηση,πηγα στα εκδοτηρια της εταιριας.Να μην πολυλογω,η απαντηση ηταν η εξης "Μην ανησυχειτε,απλα επειδη ειναι η πρωτη μερα που μπαινει αυτο το δρομολογιο,προφανως δεν εχουν ενημερωθει οι υπηρεσιες του αεροδρομιου για να το βαλουν στον πινακα,Θα τους παρουμε τηλεφωνο!!!"
Αφου λοιπον πεσανε τα σχετικα...τηλεφωνηματα,η πτηση μας εμφανιστηκε κανονικα.(τι καλα!)
Γυρω στις 12 και κατι,ανοιξε και το check-in για μας.Φτανοντας στο γκισε και αιτουμενος για το κλασσικο πια window seat,λαμβανω απο τη νεαρη υπαλληλο,τη δευτερη highlight απαντηση της ημερας "Μμμμ,καλα,θα σας δωσω μια θεση και βρειτε τα μεταξυ σας!!"(εννοωντας με τους συναδελφους που ταξιδευα).Δεν σχολιασα...
Ανεβαινουμε για λιγο στο καφε,και γυρω στις 13.00 περναμε απο τον ελεγχο.Κατευθυνομαστε στην εξοδο 7 και αναμονη στις καρεκλες.Κοιταζοντας εξω στην πιστα,βλεπω το DASH 8 των Ο.Α. (SX-BIR),ετοιμο για αναχωρηση,διπλα,ενα ATR-72 της εταιρειας,ενα 737 της AIR ONE,καθως και το TU-154M της PULKOVO.
Οι οθονες εδιναν ωρα αφιξης της Α3 210,στις 13.15 και boarding time στο εισιτηριο στις 13.20.
Στις 13.20 ακριβως (5min.delay),τροχοδρομουσε στο διαδρομο το RJ-100 SX-DVA "Δευκαλιων". "Και RJ και το πιο παλιο",σκεφτηκα.
Δεν εχω κατι με τα Αvrakia,αλλα ενδομυχα προτιμουσα τα 37αρια λογω καλυτερης ορατοτητας απο τα παραθυρα και πιο αμεσης οπτικης επαφης με την πτερυγα...
Καθαρισμος του αεροσκαφους σε...γρηγορη κινηση και επιβιβαση.Η θεση μου ηταν η 11C, στην αριστερη μερια.Φυσικα,αλλαξα με το συναδελφο που ειχε το παραθυρο.Καθομαι,κοιταζω εξω και...απελπισια!Το μονο πραγμα που μπορουσα να δω ηταν το ακροφυσιο του No2 κινητηρα.(Καταλαβατε γιατι προτιμω τα 37αρακια?)
Διαδικασιες τακτοποιησης,γρηγορη εκκινηση των 4 Lycoming,και βουρ για taxi στον 25.Επιδειξη σωστικων και το καλοσωρισμα απο τον captain.Πληρης ενημερωση για την πτηση μας (θα πετουσαμε στο FL300) και υπολογιζομενη ωρα πτησης στα 40'.
Το clear for take off μας δοθηκε ενω βρισκομασταν ακομα στο taxiway.Flaps 18,ευθυγραμμιση με τον 25 και στις 14.00 ακριβως το -DVA ξεχυνοταν ατιθασο στο διαδρομο.Οι κινητηρες θα πρεπει να "ζοριστηκαν" ιδιαιτερα λαμβανοντας υπ'οψη την πληροτητα 100% του αεροσκαφους καθως και τη ζεστη και την υγρασια που επικρατουσαν.
Αφου καταναλωσαμε αρκετο απο το μηκος του διαδρομου,απογειωση,και χαμηλο περασμα over the fence (μονο οι Ρωσοι θα το κανουν δηλαδη?)
Αμεσως μετα,στροφη δεξια με γρηγορη ανοδο και establish στην προγραμματισμενη μας πορεια.
Mαζι με το μαζεμα των flaps,εσβησε και η φωτεινη επιγραφη για τις ζωνες και ταυτοχρονα εκαναν την εμφανιση τους και οι F/A's (3 σε 1 δηλαδη)!
Μου εδωσαν την εντυπωση πως ηταν αρκετα κουρασμενες και αγχωμενες καθως ειχαν να κανουν πολλα πραγματα σε λιγο χρονο.Χαρακτηριστικη σκηνη,η προσπαθεια που εκανε η μια απο αυτες,η οποια...αγκομαχωντας προσπαθουσε να σπρωξει το trolley με τα ποτα (δεδομενου του pitch ανοδου που ειχε το αεροσκαφος).
Φτανοντας στο FL300, o captain ανελαβε το ρολο του...ξεναγου και μας μυησε στις ομορφιες των ελληνικων νησιων απο ...αερος.(Απαιχτη η Νισυρος με υο ηφαιστειο της)!Παραλληλα μας ενημερωσε πως η καθοδος μας θα ξεκινουσε απο την Συρο.
Κατι τετοιο δεν ξερω κατα ποσο ισχυσε,γιατι λιγο μετα την ανακοινωση και χωρις fasten seat belts on,οι κινητηρες επιβραδυναν και το a/c "εβαλε μουρη",με αποτελεσμα ενα αποτομο descent που εκανε αρκετους να...κρατησουν το στομαχι τους (χι,χι,χι...!).Οριζοντιωση σε καινουργιο FL για λιγο,και ακομη χαμηλοτερα,με αποτελεσμα το σκηνικο να επαναληφθει,αυτη τη φορα με αρκετα...μουρμουρητα.(Do it again,captain!!!).
Καποια στιγμη,αναψε και η πολυσυζητημενη πλεον επιγραφη για τις ζωνες,οι F/A's τελειωσαν τη δουλεια τους on time και με την...ψυχη στο στομα,και ο captain-Schumacher-ξεναγος μας,μας ανακοινωσε οτι σε 2 λεπτα θα στριβαμε δεξια για να ευθυγραμμιστουμε με τον 03 αριστερο.(κοινως,θα καναμε establish στο localizer του 03L!!!!)
"Ποτε φτασαμε εδω κατω"? ,σκεφτηκα."που ειναι η Αθηνα"?
Στροφη δεξια λοιπον,μπαινουμε στον κωνο του ILS,και η Αθηνα ισα που φαινοταν στα αριστερα μας λογω της υγρασιας στην ατμοσφαιρα που περιοριζε την ορατοτητα.
Ο γνωριμος πλεον...καροδρομος της τελικης του 03 αρχιζε.Πολλαπλες,αλλα μετριες αναταραξεις μας πηγαιναν συνοδεια μεχρι το κατωφλι του διαδρομου.Διελευση πανω απο την Αττικη οδο,και η επαφη με το διαδρομο ηταν θεμα δευτερολεπτων.Μικροδιορθωσεις στα χειριστηρια,και ομαλη επαφη των σκελων με το εδαφος.Εξισου ομαλη επιβραδυνση ωσπου ξαφνικα και κατα την εισοδο μας στα taxiways,ενας ηχος σαν...τρυπανι ακουστηκε και αμεσως αρχισε να βαραει ενα warning μεσα στο cockpit.(στο βιντεακι που εχω τραβηξει,ακουγεται πεντακαθαρα).
Το υπολοιπο της διαδρομης μεχρι τη ραμπα,συνοδευτηκε απο ενα αλλο παραξενο ηχο (σα να χτυπουσαν δυο μεταλλικα αντικειμενα μεταξυ τους) που προερχοταν κατω και μπροστα και γινοταν αντιληπτος καθε φορα που το αεροπλανο επαιρνε ελαφρια κλιση (δεξια η αριστερα) στις στροφες.
Φυσικα ολοι προβληματιστηκαμε,αλλα εμεινα με τη σκεψη οτι καποιο αντικειμενο να ειχε μετακινηθει στο χωρο των αποσκευων.
Αφιξη στο apron(gate B50) αν θυμαμαι καλα,χειραψια με τον cap.και επιβιβαση στο λεωφορειο.
Συνοψιζοντας λοιπον εχουμε. Καθαριοτητα αεροσκαφους 9/10,εξυπηρετηση πληρωματος 7/10(γιατι τον μαλωσες τον παππουλη αγαπητη F/A?.Τι σου εφταιξε το μπαστουνακι του???),ακριβεια δρομολογιου 9.5/10 (το .5 για την καθυστερηση στη Ροδο) και αξιολογηση Κυβερνητη? Αψογος!! (nice flight captain)!
Δευτερα πρωι 12/09.Λιγο μετα τις 11.15,φτανουμε εξω απο το "Διαγορα".Η επιστροφη μας θα γινοταν με την πτηση 211 της Α3,με ωρα αναχωρησης στις 13.50.Στην αιθουσα αναχωρησεων επικρατουσε σχετικα ηρεμη κατασταση,παρ'ολο που το προγραμμα των πτησεων ηταν σχετικα βαρυ,με αρκετες αναχωρησεις ως το τελος της ημερας.Στα γκισε της Α3,οι τελευταιοι επιβατες με προορισμο SKG εκαναν το check-in τους,ενω παραδιπλα το ιδιο εκαναν και οι επιβατες των Ο.Α. για ATH,καθως και αυτοι που θα ταξιδευαν με την PULKOVO για Αγ.Πετρουπολη.Εδω ερχεται και το πρωτο highlight της ημερας!
Κοιταζοντας τον πινακα αναχωρησεων για να τσεκαρουμε οτι ολα θα ηταν οπως πρεπει με την πτηση μας,ανακαλυπτουμε οτι αυτη δεν υπηρχε πουθενα!ΟΚ λεω,θα εχουν κανει καποιο λαθος,ας παω να ρωτησω.Αφηνω τους υπολοιπους να περιμενουν και κατευθυνομαι στις πληροφοριες.Ρωτωντας την υπαλληλο για το θεμα,μου απανταει "διπλα",εννοωντας να ρωτησω τη συναδελφο της που καθοταν ακριβως διπλα της.Αφου δεν πηρα ουτε απο εκει καποια θετικη απαντηση,πηγα στα εκδοτηρια της εταιριας.Να μην πολυλογω,η απαντηση ηταν η εξης "Μην ανησυχειτε,απλα επειδη ειναι η πρωτη μερα που μπαινει αυτο το δρομολογιο,προφανως δεν εχουν ενημερωθει οι υπηρεσιες του αεροδρομιου για να το βαλουν στον πινακα,Θα τους παρουμε τηλεφωνο!!!"
Αφου λοιπον πεσανε τα σχετικα...τηλεφωνηματα,η πτηση μας εμφανιστηκε κανονικα.(τι καλα!)
Γυρω στις 12 και κατι,ανοιξε και το check-in για μας.Φτανοντας στο γκισε και αιτουμενος για το κλασσικο πια window seat,λαμβανω απο τη νεαρη υπαλληλο,τη δευτερη highlight απαντηση της ημερας "Μμμμ,καλα,θα σας δωσω μια θεση και βρειτε τα μεταξυ σας!!"(εννοωντας με τους συναδελφους που ταξιδευα).Δεν σχολιασα...
Ανεβαινουμε για λιγο στο καφε,και γυρω στις 13.00 περναμε απο τον ελεγχο.Κατευθυνομαστε στην εξοδο 7 και αναμονη στις καρεκλες.Κοιταζοντας εξω στην πιστα,βλεπω το DASH 8 των Ο.Α. (SX-BIR),ετοιμο για αναχωρηση,διπλα,ενα ATR-72 της εταιρειας,ενα 737 της AIR ONE,καθως και το TU-154M της PULKOVO.
Οι οθονες εδιναν ωρα αφιξης της Α3 210,στις 13.15 και boarding time στο εισιτηριο στις 13.20.
Στις 13.20 ακριβως (5min.delay),τροχοδρομουσε στο διαδρομο το RJ-100 SX-DVA "Δευκαλιων". "Και RJ και το πιο παλιο",σκεφτηκα.
Δεν εχω κατι με τα Αvrakia,αλλα ενδομυχα προτιμουσα τα 37αρια λογω καλυτερης ορατοτητας απο τα παραθυρα και πιο αμεσης οπτικης επαφης με την πτερυγα...
Καθαρισμος του αεροσκαφους σε...γρηγορη κινηση και επιβιβαση.Η θεση μου ηταν η 11C, στην αριστερη μερια.Φυσικα,αλλαξα με το συναδελφο που ειχε το παραθυρο.Καθομαι,κοιταζω εξω και...απελπισια!Το μονο πραγμα που μπορουσα να δω ηταν το ακροφυσιο του No2 κινητηρα.(Καταλαβατε γιατι προτιμω τα 37αρακια?)
Διαδικασιες τακτοποιησης,γρηγορη εκκινηση των 4 Lycoming,και βουρ για taxi στον 25.Επιδειξη σωστικων και το καλοσωρισμα απο τον captain.Πληρης ενημερωση για την πτηση μας (θα πετουσαμε στο FL300) και υπολογιζομενη ωρα πτησης στα 40'.
Το clear for take off μας δοθηκε ενω βρισκομασταν ακομα στο taxiway.Flaps 18,ευθυγραμμιση με τον 25 και στις 14.00 ακριβως το -DVA ξεχυνοταν ατιθασο στο διαδρομο.Οι κινητηρες θα πρεπει να "ζοριστηκαν" ιδιαιτερα λαμβανοντας υπ'οψη την πληροτητα 100% του αεροσκαφους καθως και τη ζεστη και την υγρασια που επικρατουσαν.
Αφου καταναλωσαμε αρκετο απο το μηκος του διαδρομου,απογειωση,και χαμηλο περασμα over the fence (μονο οι Ρωσοι θα το κανουν δηλαδη?)
Αμεσως μετα,στροφη δεξια με γρηγορη ανοδο και establish στην προγραμματισμενη μας πορεια.
Mαζι με το μαζεμα των flaps,εσβησε και η φωτεινη επιγραφη για τις ζωνες και ταυτοχρονα εκαναν την εμφανιση τους και οι F/A's (3 σε 1 δηλαδη)!
Μου εδωσαν την εντυπωση πως ηταν αρκετα κουρασμενες και αγχωμενες καθως ειχαν να κανουν πολλα πραγματα σε λιγο χρονο.Χαρακτηριστικη σκηνη,η προσπαθεια που εκανε η μια απο αυτες,η οποια...αγκομαχωντας προσπαθουσε να σπρωξει το trolley με τα ποτα (δεδομενου του pitch ανοδου που ειχε το αεροσκαφος).
Φτανοντας στο FL300, o captain ανελαβε το ρολο του...ξεναγου και μας μυησε στις ομορφιες των ελληνικων νησιων απο ...αερος.(Απαιχτη η Νισυρος με υο ηφαιστειο της)!Παραλληλα μας ενημερωσε πως η καθοδος μας θα ξεκινουσε απο την Συρο.
Κατι τετοιο δεν ξερω κατα ποσο ισχυσε,γιατι λιγο μετα την ανακοινωση και χωρις fasten seat belts on,οι κινητηρες επιβραδυναν και το a/c "εβαλε μουρη",με αποτελεσμα ενα αποτομο descent που εκανε αρκετους να...κρατησουν το στομαχι τους (χι,χι,χι...!).Οριζοντιωση σε καινουργιο FL για λιγο,και ακομη χαμηλοτερα,με αποτελεσμα το σκηνικο να επαναληφθει,αυτη τη φορα με αρκετα...μουρμουρητα.(Do it again,captain!!!).
Καποια στιγμη,αναψε και η πολυσυζητημενη πλεον επιγραφη για τις ζωνες,οι F/A's τελειωσαν τη δουλεια τους on time και με την...ψυχη στο στομα,και ο captain-Schumacher-ξεναγος μας,μας ανακοινωσε οτι σε 2 λεπτα θα στριβαμε δεξια για να ευθυγραμμιστουμε με τον 03 αριστερο.(κοινως,θα καναμε establish στο localizer του 03L!!!!)
"Ποτε φτασαμε εδω κατω"? ,σκεφτηκα."που ειναι η Αθηνα"?
Στροφη δεξια λοιπον,μπαινουμε στον κωνο του ILS,και η Αθηνα ισα που φαινοταν στα αριστερα μας λογω της υγρασιας στην ατμοσφαιρα που περιοριζε την ορατοτητα.
Ο γνωριμος πλεον...καροδρομος της τελικης του 03 αρχιζε.Πολλαπλες,αλλα μετριες αναταραξεις μας πηγαιναν συνοδεια μεχρι το κατωφλι του διαδρομου.Διελευση πανω απο την Αττικη οδο,και η επαφη με το διαδρομο ηταν θεμα δευτερολεπτων.Μικροδιορθωσεις στα χειριστηρια,και ομαλη επαφη των σκελων με το εδαφος.Εξισου ομαλη επιβραδυνση ωσπου ξαφνικα και κατα την εισοδο μας στα taxiways,ενας ηχος σαν...τρυπανι ακουστηκε και αμεσως αρχισε να βαραει ενα warning μεσα στο cockpit.(στο βιντεακι που εχω τραβηξει,ακουγεται πεντακαθαρα).
Το υπολοιπο της διαδρομης μεχρι τη ραμπα,συνοδευτηκε απο ενα αλλο παραξενο ηχο (σα να χτυπουσαν δυο μεταλλικα αντικειμενα μεταξυ τους) που προερχοταν κατω και μπροστα και γινοταν αντιληπτος καθε φορα που το αεροπλανο επαιρνε ελαφρια κλιση (δεξια η αριστερα) στις στροφες.
Φυσικα ολοι προβληματιστηκαμε,αλλα εμεινα με τη σκεψη οτι καποιο αντικειμενο να ειχε μετακινηθει στο χωρο των αποσκευων.
Αφιξη στο apron(gate B50) αν θυμαμαι καλα,χειραψια με τον cap.και επιβιβαση στο λεωφορειο.
Συνοψιζοντας λοιπον εχουμε. Καθαριοτητα αεροσκαφους 9/10,εξυπηρετηση πληρωματος 7/10(γιατι τον μαλωσες τον παππουλη αγαπητη F/A?.Τι σου εφταιξε το μπαστουνακι του???),ακριβεια δρομολογιου 9.5/10 (το .5 για την καθυστερηση στη Ροδο) και αξιολογηση Κυβερνητη? Αψογος!! (nice flight captain)!