A330 anti A340

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
@CONFIG2

Αγαπητέ CONFIG2 ,

Κουτσά στραβά νομίζω πως θα συνεννοηθούμε. :?

Προφανώς και οι εκάστοτε κυβερνήσεις παίρνουν αποφάσεις στην εταιρεία αυτή.
Δεν είναι φυσικά μόνο οι επιλογές αεροσκαφών αλλά και οι διορισμοί που έγιναν (κυρίως σε προσωπικό εδάφους) καθώς και οι (σχεδόν) δωρεάν μεταφορές που υποχρεούται να κάνει …..

Αυτό που λέω είναι ότι : ‘Όταν μία εταιρεία δεν διοικείται από έμπειρα αλλά και ΑΥΤΟΝΟΜΑ στελέχη συνήθως πάει κατά διαόλου.
Αυτό συνέβη και στην ΟΑ.
Είναι όμως και φυσιολογικό. Το Υπ. Οικ. Πληρώνει (από τους φόρους μας) τα ελλείμματα της και ως γνωστόν όποιος πληρώνει έχει λόγο……..

Προσωπικά θεωρώ σαν μόνη λύση την ΠΛΗΡΗ ιδιωτικοποίηση ή το κλείσιμο της.

Υ.Γ: Στους χαρακτηρισμούς δεν επανέρχομαι αφού ήδη ανακάλεσες….
 
aas59.
Σιγουρα αυτη ειναι η σκληρη και οχι καλη κατασταση που επικρατει στην Ελλαδα. Δεν προκειται να αναλυσω τετριμμενα θεματα. Φταιμε ολοι. Απο τον πρωτο πολιτη της Χωρας, μεχρι τον τελευταιο (εμενα πχ).
Σε ολους τους τομεις. Δεν υπαρχουν ιδανικα σημερα για την νεολαια, παρα μονο τι τζιπ θα παρουν, που θα πανε το βραδυ, ποιος τραγουδαει που, κλπ.
Υπαρχουν συμπολιτες μας που παινονται.
Παντου κυριαρχουν τα "λαμογια", και οι "αρπαχτοι". Ετσι και στην ΟΑ
"ασελγησαν" επι σειραν ετων οχι μονο πολιτικοι, οχι μονο κομματα, οχι μονο υπαλληλοι (και κυριως διοικησεις), αλλα και ο "τυπος"

Μιλανε για "πωληση" της ΟΑ. Ξερει κανεις τι "παει να πει αυτο" για τον Ελληνα?
Παυση "μη αποδοτικων" (κερδοφορων) δρομολογιων.
Τεραστια αυξηση ναυλων στα δρομολογια που κραταει.
Μειωση των δαπανουμενων ποσων, για εκπαιδευση, συντηρηση.
Το Κρατος, να μην μπορει να κανει μια οποιαδηποτε "τουριστικη πολιτικη", αλλα θα εξαρταται απο τον καθε ιδιωτη. Αυτοι ειναι μερικοι απο τους λογους, που η ΟΑ δεν προκειται να πωληθει.
Για να μην σας κουραζω, σας παραθετω μερικα οφειλομενα απο το Κρατος ποσα, προς την ΟΑ.
1. Μη καταβολη απο το 1981, μετοχικου κεφαλαιου.....107 δις
2. Υποχρεωτικη υποτιμολογιση κομιστρων...................382 δις
3. Υποχρεωτικη εκχωρηση εκπτωσης σε 20 κατηγοριες
επιβατων (στρατιωτες, υπαλληλοι ΔΥ, κλπ)..............109 δις
4. Οφειλες ΥΠΑ , Δημοσιου.........................................43 δις
5. Δωρεαν Προεδρικες, και πρωθυπουργικες πτησεις.......7 δις
6. Υποχρεωτικη εκπτωση κατα 97% στα κομιστρα μετα-
φορας του "τυπου".................................................30 δις
7. Μεταφορα κομματικων ψηφοφορων (μονο 5% του
κοστους),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2,5
ΣΥΝΟΛΟ...............................................................680,5 δις δρχ!

Τα παραπανω στοιχεια μπορειτε να τα βρειτε, στο βιβλιο "οι αληθεια για την κριση στην ΟΑ" Ι. Λαινου.

Εμεις, σαν κλαδος ιπταμενων (χειριστες), εχουμε "πατροναρει" την ιδιωτικοποιηση. Και ειμαστε ο μονος κλαδος που το καναμε. Ομως, επαναλαμβανω, δεν βλεπω πωληση.....
Τουλαχιστον, ας πληρωσει το κρατος τα οφειλομενα (και θα γινει μεσω της "διαιτησιας" που εχει προσφυγει η ΟΑ), να επιστραφουν (δηλαδη να παρακρατησει το κρατος τα χρηματα που ζηταει η ΕΕ), και να αφησουν την εταιρια να διοικηθει αυτονομα, χωρις υποδειξεις απο το ΥΜΕ.
Αυτα τα ολιγα. Επειδη το θεμα ειναι μεγαλο, δεν θα ξανααναφερθω. Οποιος θελει στοιχεια, μπορει να τα ζητησει μεσω πμ.
 
gia na kano mia ilithia erotisi.

efoson auta pou leei o filtatos "apo pano" einai sosta.

kai peste oti ego san idiotis agorazo me to xyz timima tin OA os echei.

echo tin dinatotita na kano ena claim? kai na ta "kerdiso" piso?
 
Και επειδή η συζητηση δεν έχει καμιά σχέση με το αρχικό θέμα... closed!
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top