alexander
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 01/01/2003
- Μηνύματα
- 1.876
- Likes
- 14
- Περιοχή
- Jumpseat!
- Website
- axelphotography.tripod.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SWR
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Και επιστρέφω με ένα εξίσου ενδιαφέρον θέμα.
Προσθέτω απλά ότι εκτός του ότι είναι η πρώτη ελληνική πόλη, είναι η μόνη μακέτα χωρίς ανάγκη ψηφιακής επέμβασης. Απολαύστε την:
Absolut Thessaloniki
τώρα αν πείτε ότι δεν καταλαβαίνεται τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την αεροπορία, τότε διαβάστε παρακάτω!!
Στο πλαίσιο της πολυετούς καμπάνιας, η Absolut προώθησε πριν χρόνια και την μακέτα Absolut Atlanta η οποία, απεικονίζει, τι άλλο, το Hartsfield-Jackson International σε λίγο πιο στενόμακρη μορφή για τις ανάγκες του μπουκαλιού.
Για του λόγου το αληθές
ATL1
ATL2
μερικές άλλες absolut cities
H Absolut εμπνέεται από τη Θεσσαλονίκη
Η πρώτη ελληνική πόλη που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια Absolut Cities
Η Θεσσαλονίκη έγινε η νέα μούσα της Absolut στην ανανεωμένη καμπάνια "Absolut Cities". Το θέμα Absolut Thessaloniki είναι το πρώτο για ελληνική πόλη και δημιουργήθηκε με το σκεπτικό ότι μία διαφήμιση πρέπει να εκφράζει πάνω από όλα την ίδια την πόλη και τους κατοίκους της.
Η καμπάνια Absolut Thessaloniki παρουσιάζει ένα σημείο - ορόσημο της Θεσσαλονίκης, την Πλατεία Αριστοτέλους, η οποία φωτογραφημένη με πανοραμική λήψη σχηματίζει το διάσημο μπουκάλι.
Η σειρά θεματικών διαφημίσεων "Absolut Cities" ξεκίνησε το 1987 με τουριστικό κυρίως προσανατολισμό. Πρώτο θέμα της καμπάνιας ήταν το Los Angeles και ακολούθησαν πολλές άλλες πόλεις, μεταξύ των οποίων το Miami και το Manhattan.
Η καμπάνια άλλαξε μορφή ώστε πλέον να αντιπροσωπεύει την άποψη των κατοίκων. Για να εκφράσει οπτικά την ψυχή της πόλης τους, η Absolut ανέλυε σε βάθος με τοπικές ομάδες, την τοπική νοοτροπία, το στιλ ζωής και όχι πλέον την τουριστική ματιά. Το αποτέλεσμα ήταν να παρουσιαστούν μερικές από τις πιο διεισδυτικές δημιουργίες που υπήρξαν ποτέ στην ιστορία της διαφήμισης.
πηγή http://www.boussias.com
Προσθέτω απλά ότι εκτός του ότι είναι η πρώτη ελληνική πόλη, είναι η μόνη μακέτα χωρίς ανάγκη ψηφιακής επέμβασης. Απολαύστε την:
Absolut Thessaloniki
τώρα αν πείτε ότι δεν καταλαβαίνεται τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την αεροπορία, τότε διαβάστε παρακάτω!!
Στο πλαίσιο της πολυετούς καμπάνιας, η Absolut προώθησε πριν χρόνια και την μακέτα Absolut Atlanta η οποία, απεικονίζει, τι άλλο, το Hartsfield-Jackson International σε λίγο πιο στενόμακρη μορφή για τις ανάγκες του μπουκαλιού.
Για του λόγου το αληθές
ATL1
ATL2
μερικές άλλες absolut cities