Aegean-Olympic

  • Thread starter Thread starter Gr123
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Gr123

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
30/09/2012
Μηνύματα
63
Likes
0
Αυτές είναι οι δυο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες στην Ελλάδα.Υπαρχει περίπτωση κάποια στιγμή να αγοράσουν μεγαλύτερα αεροσκάφη πχ Α330?
 
Στις παλιες καλες εποχες η Ολμπιακη ειχε και 747 και 340 και 330 και 300 και απ'ολα.. Η κακη διαχειρηση την εφερε εδω που ειναι, αλλιως θα ηταν και σημερα απο τα μεγαλα ονοματα της ευρωπης.. Αυτο δεν παει να πει οτι δεν μπορει να ξαναγινει ισχυρη, αλλα θελει χρονο... Οσον αφορα την Aegean, πιστευω οτι στο μελλον, αν πανε καλα τα πραγματα, θα παρει κανενα μεγαλυτερο αεροσκαφος... Δεν ξερω ποια ειναι η πολιτικη της εταιρειας, παντως αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη, πως σε μερικα χρονια θα διερυνει το στολο της. :)
 
Εγω εχω αντιθετη αποψη. Πλεον η πιτα εχει μοιραστει. Το κοστη (καυσιμα, κριση...) εχουν αυξηθει τοσο πολυ που ελαχιστοι μπορουν να πεξουν μπαλα. Πλεον η φιλοσοφια ειναι ενα δυο εταιρειες να κανουν τα μεγαλα υπερατλαντικα ταξιδια με αεροπλανα των 800 θεσεων γεματα και οι μικροι (AEGEAN, OLYMPIC) να κανουν air taxi και να πηγαινοφαιρνουν τους επιβατες στους λεγομενους κομβους για να περνουν οι τελευταιοι τα μεγαλα αεροπλανα και να πηγαινουν Αμερικη κτλ. Ημουν λιγο υπερβολικος αλλα πιστευω αυτη ειναι η φιλοσοφια...
 
Όπως γνωρίζετε επίκειται συγχώνευση...Όποτε δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για δύο διαφορετικές εταιρείες..Όσο αφορά το θέμα εννοείται ότι κάτι τέτοιο θα γίνει όταν το επιτρέψουν οι οικονομίες κλίμακας. Ο βασιλάκης είπε πως χρειάζεται χρόνος για να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το δίκτυο για να υπάρχει feeding και πάνω απο όλα χρήμα...Προσωπική μου άποψη είναι πως εφόσον εγκριθεί η συγχώνευση,η Αιγαίου θα προχωρήσει σε ΑΜΚ...απο τότε και μετά βλέπουμε...

Τέλος, πιστεύω πως το θέμα πρέπει να μεταφερθεί σε υφιστάμενη ενότητα...
 
Αν δν εχεις καλο marketing, ολα τα αλλα ειναι λογια του αερα,κ το ρισκο ειναι μεσα στην ζωη, οταν εταιριες δν ανοιγουν τα φτερα τους, εχουμε τοσους αποδημους Ελληνες ειμαστε μια χωρα καθαρα τουριστικη, οταν δν εχεις μια εταιρια να ενωνει αυτα τα δεσμα, τοτε μιλαμε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας, κ οσο για τους τουριστες απ ολο τον κοσμο θα μπορουσε να κανει μια καλη διαφημηση κ στην Ελλαδα αλλα κ σε χωρες οπως ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΙΝΑ ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ ΤΑΙΛΑΝΔΗ Κ ΙΑΠΩΝΙΑ. Αυτο προυποθετει δυνατη αεροπορικη εταιρια με δυναμη τολμη κ εναν δυνατο υπερατλαντικο στολο, κ marketing κ διαφημηση σωστη αυτα.
 
Ναι πραγματι μπερδευτηκα, αλλα εψαξα λιγο και θυμηθηκα οτι ειχαν και Short 330 :Ρ οποτε θα μπορουσε να παραπεμπει και εκει
 
Σωστα, long haul όπως τα υπόλοιπα...
 
eagle21":hblc876t said:
Αν δν εχεις καλο marketing, ολα τα αλλα ειναι λογια του αερα,κ το ρισκο ειναι μεσα στην ζωη, οταν εταιριες δν ανοιγουν τα φτερα τους, εχουμε τοσους αποδημους Ελληνες ειμαστε μια χωρα καθαρα τουριστικη, οταν δν εχεις μια εταιρια να ενωνει αυτα τα δεσμα, τοτε μιλαμε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας, κ οσο για τους τουριστες απ ολο τον κοσμο θα μπορουσε να κανει μια καλη διαφημηση κ στην Ελλαδα αλλα κ σε χωρες οπως ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΙΝΑ ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ ΤΑΙΛΑΝΔΗ Κ ΙΑΠΩΝΙΑ. Αυτο προυποθετει δυνατη αεροπορικη εταιρια με δυναμη τολμη κ εναν δυνατο υπερατλαντικο στολο, κ marketing κ διαφημηση σωστη αυτα.

Η Α3 δεν νομίζω ότι υστερεί λόγω μάρκετινγκ, υστερεί λόγω της χώρας που έπιασε πάτο και στο ότι δεν πληρώνει η αγορά. Αν υπήρχε τόση καψούρα για την Ελλάδα ως προορισμό τόσο καιρό, δεν θα την είχαν κοπανήσει όλες οι άλλες εταιρείες και ας έχουν μάρκετινγκ παγκοσμίου επιπέδου. Το ρεκόρ που περιμένουμε φέτος στον τουρισμό θα πρέπει να δούμε σε ποιο βαθμό θα επωφεληθεί η Α3 ή ο Ο'λιρι ή η Τui, πάντως Ευρωπαίοι και Ρώσοι θα έρθουν και όχι Ταϊλανδοί. Αυτοί χωράνε εύκολα και στα Α320.

Αν δεν κάνω λάθος, ο Βασιλάκης πριν 1-2 χρόνια είχε πει πως η Α3 δεν εξετάζει μεγάλα αεροσκάφη. Στο μέλλον - αν και όταν- μια τέτοια κίνηση ίσως να ήταν συνετό να έχει στόχο την παγκόσμια αγορά και όχι τους απόδημους (οι οποίοι μιλάνε πια αγγλικά και δεν τους καίγεται καρφί για να πετάξουν με ελληνικό αεροπλάνο, αν αυτό είναι πιο ακριβό). Υπάρχουν κάτι πόλεις/περιοχές στην Κίνα με 15 εκατομμύρια πληθυσμό που δεν τις ξέρει κανένας (λίστα εδώ) και που αν κοιτάξετε τα αεροδρόμια τους πετάνε οι Κινέζικες και 1-2 από τις μεγάλες ευρωπαϊκές. Εκεί ίσως λοιπόν θα μπορούσε να χτυπήσει και να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές για Παρίσι, Λονδίνο, Ρώμη και πού και πού καμιά Αθήνα. Η Finnair την έχει δει την δουλειά.
 
Η αλήθεια είναι ότι ο στόλος των δυο εταιριών είναι καλός αλλά θα έπρεπε να συνδέονται με κάποιες πόλεις εκτός Ευρώπης.
 
Top