Αν δν εχεις καλο marketing, ολα τα αλλα ειναι λογια του αερα,κ το ρισκο ειναι μεσα στην ζωη, οταν εταιριες δν ανοιγουν τα φτερα τους, εχουμε τοσους αποδημους Ελληνες ειμαστε μια χωρα καθαρα τουριστικη, οταν δν εχεις μια εταιρια να ενωνει αυτα τα δεσμα, τοτε μιλαμε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας, κ οσο για τους τουριστες απ ολο τον κοσμο θα μπορουσε να κανει μια καλη διαφημηση κ στην Ελλαδα αλλα κ σε χωρες οπως ΑΜΕΡΙΚΗ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΙΝΑ ΝΟΤΙΑ ΑΦΡΙΚΗ ΤΑΙΛΑΝΔΗ Κ ΙΑΠΩΝΙΑ. Αυτο προυποθετει δυνατη αεροπορικη εταιρια με δυναμη τολμη κ εναν δυνατο υπερατλαντικο στολο, κ marketing κ διαφημηση σωστη αυτα.