Αυτό είναι το πιο ενοχλητικό από όλα, πράγματι. Στο άρθρο που διάβασα για το XLR της Iberia, αναφέρουν ότι οι 3 τουαλέτες στο πίσω μέρος είχαν συνεχώς ουρά (μιλάμε για 168 άτομα economy, όταν είναι γεμάτο) και ότι στη μεσαία είναι προσαρμοσμένο το κάθισμα πληρώματος (όπως και σε πολλά απλά neo). Όταν ένα μέλος πληρώματος καμπίνας κάθισε να ξεκουραστεί όπως δικαιούται, έμειναν 2 τουαλέτες διαθέσιμες. Not pretty at all.
Για σύγκριση, στο Α330 της Iberia, 263 επιβάτες Economy και Premium Economy μοιράζονται 5 τουαλέτες (στο aerolopa τα βλέπω). Τέσσερις στο κέντρο της καμπίνας και μία πίσω. Δηλαδή μία για κάθε 52 επιβάτες. Στο XLR έχουν 3 για 168, δηλαδή μία για κάθε 55 επιβάτες. Ελαφρώς ριγμένοι στο νούμερο, αλλά όχι τρελά.
Με την ευκαιρία, είναι απόλυτα αληθές ότι τα πληρώματα δεινοπαθούν όταν έχουν να κάνουν full service (αυτό που είχαμε παλιά στο short haul, ααχχ...) με δίσκους, φουρνάκια, ζεστά πιάτα, ξανά service κλπ) σε τόσο μικρά galleys, και να έχουν και τον κόσμο που ανυπομονεί να ανακουφιστεί περιμένοντας
μέσα στο galley. Παραθέτω εικόνες για όσους δεν το έχουν
View attachment 5505View attachment 5507