Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το δωρεάν εισιτήριο δεν είναι τόσο δωρεάν αφού ΑΝ βρεις να το χρησιμοποιήσεις θα πληρώσεις φόρους και τέλη.
 

nsap

Δεν γνωρίζω τον λόγο καθήλωσης του SX-NAM αλλά απ' ότι φαίνεται οι κινητήρες της Pratt σύμφωνα με το αδελφό σαιτ βγάζουν πολύ περισσότερα προβλήματα απ΄ ότι αναμενόταν.
Και η διαθεσιμότητα ανταλλακτικών παραμένει προβληματική.
Υποθέτω πως για αυτό η εταιρεία αποφάσισε να διπλασιάσει τον αριθμό των CEO που θα έχει ως reserve για τη σεζον.
 
Εχθές το SX-NAH εκτέλεσε την πτήση Α3710 για Βαρκελώνη, όμως κατά την προετοιμασία για την πτήση επιστροφής (Α3711) αντιμετώπισε κάποιο τεχνικό πρόβλημα (απ' ότι καταλαβα στον δεξί κινητήρα) και χρειάστηκε να στείλουν άλλο αεροπλάνο (SX-DNH) για να εκτελέσει την πτήση. Τελικά φτάσαμε στην Αθήνα με 7 ώρες καθυστέρηση, και στους επιβάτες μάς παραχωρήθηκε από την πρώτη στιγμή της αλλαγής αεροπλάνου κουπόνι 15€ για φαγητό στο αεροδρόμιο και ένα δωρεάν εισιτήριο για οποιοδήποτε δρομολόγιο εξωτερικού, μάλλον για να αποφύγουν να δώσουν τα 400€ της αποζημίωσης.
Το ότι σας έδωσαν ένα κουπόνι δεν σας σταματάει απτό να κάνετε αίτηση για αποζημίωση κατά τον EU 261/2004. Μπορείτε να κάνετε αίτηση μόνος σας ή μέσω άλλων εταιρειών (airhelp), μόνο που εκείνοι θα κρατήσουν προμήθεια.
Θα προσπαθήσουν να σας αποθαρρύνουν για να μην πληρώσουν, αλλά με την κατάλληλη επιμονή θα πληρώσουν.

Δείτε και παρακάτω:

 
@Akis @kmr To γνωρίζω ότι η εταιρεία οφείλει να πληρώσει την αποζημίωση ούτως ή άλλως, απλά ίσως με το δωρεάν εισιτήριο θέλανε να "βολέψουν" όσους δεν ξέρουν για τη νομοθεσία προκειμένου να μην το ψάξουν περαιτέρω (πχ σε αντίστοιχη περίπτωση πολύωρης καθυστέρησης με τη Vueling πριν από καποια χρόνια, είχαν ενημερώσει από μόνοι τους για την διαδικασία, ενώ η Aegean δεν ανέφερε τίποτα). Έχω στείλει μήνυμα στην Aegean από χθες και αναμένω απάντηση! Οφείλω πάντως να πω ότι η όλη διαχείρηση του συμβάντος από την εταιρεία ήταν πολύ καλή, και με συνεχείς ενημερώσεις.

@chr04 Εντάξει, αποκλείουν Πάσχα, καλοκαίρι και γιορτές, αλλά σε εισιτήριο που μπορεί να φτάσει μέχρι και 500€, το να πληρώσεις 30€ φόρους δεν νομίζω ότι είναι και τόσο τραγικό ;)

@jerry Ναι, είχε θέμα στον κινητήρα κι αυτό.
 
@nikath:
Τα δωρεάν εισιτήρια λόγω καθυστέρησης πτήσης έχουν εξαιρετικά περιορισμένη διαθεσιμότητα (ίσως και πολύ μικρότερη των award εισιτηρίων -εξαργύρωσης μιλίων-). Στην πράξη από ότι διαβάζω από χρήστες που έχουν προσπαθήσει να τα εξαργυρώσουν, είναι εως και αδύνατο να το επιτύχεις.
 
To A319 SX-DGF και το A320 SX-DNF επιστρέφουν στους ιδιοκτήτες των.
 
  • Like
Reactions: SGM
Το Α319 έχει αφαιρεθεί σαν τύπος αεροσκάφους και από το site της εταιρείας
 
Κινητήρα έπαθε το SXNAH; Είναι πάντως ακόμα στη BCN. Να δούμε πόσο θα μείνει εκεί. Θα είναι ίσως το νέο SXNAD που έμεινε 8 μήνες εκτός; Αγωνία!
Pratt&Whitney εγγύηση....
Πραγματικά πρέπει να μετράνε την αξιοπιστία των αεροπορικών κινητήρων μόνο με τα IFSD (Ιn-Flight Shut Down) και όχι με το αν σου "μένουν" στο έδαφος.
Δεν εξηγείτε αλλιώς η μη επέμβαση FAA & EASA για τα θέματα των PW στα Α320 & Α220.
Η Pratt συνεχίζει το marketing... Κάναμε τόση οικονομία στα καύσιμα και στους ρίπους.... Reliable engine...
Επίσης μεγάλη μου απορία είναι πόσα χρήματα έχει διαθέσει για αποζημιώσεις η Pratt στους πελάτες της.
Βάλτε μόνο για την Aegean την υπόθεση του NAD, που έμεινε εκτός πτήσεων για έξι μήνες, του NEC που έμεινε στο Όσλο για πέντε εβδομάδες και πόσα άλλα που δεν ξέρουμε (και δεν χρειάζεται να ξέρουμε)
Τα ίδια τραβάει και η Wizz από όσο γνωρίζω.
Η Indigo, που πήρε τα ακυρωμένα της Qatar (launch customer παρακαλώ για τα Α320ΝΕΟ και σοφά τα ακύρωσε), έγινε και συνεχίζει να είναι customer of the year του Aviation Herald...
 
Top