Το παραπάνω όμως που ανέφερες δείχνει ότι κανείς δεν ήξερε. Μετά λες ότι ήξεραν κι από πριν αφού το Aviation Herald "έκανε πάρτι".
Θεωρούμε λοιπόν ότι δεκάδες εταιρίες ανά τον κόσμο ήξεραν και παρ' όλα αυτά διάλεξαν τους ελαττωματικούς κινητήρες;
Ζητώ συγγνώμη, αλλά η απάντηση θα μας βγάλει off topic.
Το πρώτο είναι τρόπος του λέγειν.
Για το δεύτερο μην πάτε μακριά, δείτε πχ την Cyprus. Πήγαν και επέλεξαν το Α220, ενώ σίγουρα ήξεραν πως Swiss, Εgypt Air και άλλες εταιρείες είχαν/έχουν "βελάξει" με αυτό το αεροσκάφος εξαιτίας πάλι της PW.
Πολλοί λένε πως αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις ξέρουν καλύτερα. Συμφωνώ εν μέρει επειδή σίγουρα υπάρχουν παράμετροι που δεν τους γνωρίζουμε.
Από την άλλη όμως ας μην ξεχνάμε πως καιρό πριν την παραλαβή των αεροσκαφών o launch customer των A320NEO με PW τα ακύρωσε τελείως, ενώ μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές της Ασίας σταμάτησε την παραλαβή αυτών και τροποποίησε την παραγγελία συνεχίζοντας με τους LEAP.
Οι LEAP είχαν και αυτοί συμβάντα, αλλά όχι τέτοιο χάλι.
Ίσως στο μέλλον να φτιάξουν οι PW και να εμφανίσουν θέματα οι LEAP. Κανείς δεν ξέρει.
Τα alarm bells λοιπόν ήταν αρκετά, πολύ σοβαρά ως προς την αξιοπιστία των κινητήρων αυτών και προσωπικά πιστεύω πως δεν τους δόθηκε η βαρύτητα που έπρεπε, ακόμα και τότε που δεν υπήρχε το νέο πρόβλημα που θα τους καθηλώσει άλλους δέκα κινητήρες. (για να μην γράφει ο Ovelix πως γεμίσαμε μετά Χριστόν προφήτες).
Εδώ λοιπόν έχουμε αυτό που λένε στο νησί "buy cheap - buy twice"
Φίλε GP707 αν από την άλλη μεριά υπήρξε ανησυχία από τις εταιρείες η οποία αντιμετωπίστηκε με διαβεβαιώσεις, τότε μιλάμε για κατάφωρη κοροϊδία - εξαπάτηση από την PW προς την Aegean και τους υπόλοιπους πελάτες της.
Πραγματικά απορώ και εγώ. Θέλουν δηλαδή νεκρούς όπως στην περίπτωση των 737MAX για να καταλάβουν οι της EASA/FAA πως η κατάσταση με την PW έχει φτάσει στο απροχώρητο;
Στο MAX βρήκαν τι φταίει, το έφτιαξαν και έτσι οι εταιρείες μπορούν αν θέλουν να το επιλέξουν.
Στους PW ενώ δεν υπάρχει τέλος στα προβλήματα, ούτε λύσεις στα υπάρχοντα, βλέπουμε πως εξακολουθούν κάποιες εταιρείες και παραγγέλνουν -271Ν. Πραγματικά δεν μπορώ να το εξηγήσω.
Εδώ λοιπόν θα βρείτε τα συμβάντα. Ας μετρήσετε ως προς τον αριθμό και σοβαρότητα τα όσα έγιναν πριν την παραλαβή των πρώτων αεροσκαφών. Δείτε τα μετά όλα μαζί μέχρι σήμερα και απαντήστε μου πώς είναι δυνατόν να δίνονται νέες παραγγελίες τέτοιων αεροσκαφών. Μην ξεχνάτε πως τα καθηλωμένα όλου του κόσμου δεν φαίνονται εδώ, μιας που τα περισσότερα δεν είχαν συμβάν, αλλά maintenance finding.
Α320-271Ν
Α321-271Ν