Πρέπει να λειτούργησε ως πολιτικό για πρώτη φορά στο Μεσοπόλεμο, ίσως το 1934. Την εποχή εκείνη θεωρούνταν πεδίο προσγείωσης στρατιωτικής βοήθειας ανοιχτό σε δημόσια χρήση. Η θέση του ήταν 41 08 Β 24 08 Α, 1,5χλμ ΝΔ της πόλης της Δράμας. Τελούσε υπό τη διοίκηση του στρατιωτικού διοικητή Δράμας, δε διέθετε τελωνείο, δε διέθετε σήμανση ούτε φωτισμό, με συνέπεια να δέχεται πτήσεις μόνο την ημέρα, είχε όμως γιατρό (στρατιωτικό φυσικά), μετεωρολογική υπηρεσία και δυνατότητα ανεφοδιασμού από την πόλη της Δράμας από τον τοπικό σταθμό της Shell.
Την άνοιξη του 1934 ξεκινά η επέκταση της γραμμής Αθήνα - Θεσσαλονίκη ως τη Δράμα με τρεις πτήσεις την εβδομάδα. Πτήσεις στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Δράμα εκτελούνται κατά τα έτη 1935 και 1936, ωστόσο στη συνέχεια διακόπτονται.