Aerodromio Makedonia

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.190
Likes
93
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Geia Sas!


Kserete pos pane ta erga tis epektasis???Kurios tou neou terminal kai tou diadromou.Yparxei kanena neo apo tin thessaloniki ?
 
gia sou dtrach,

xero oti,

to expansion tou "palio" main terminal telione tora telos tou mina,

to "neo" main terminal ( ama (!) tha xtithi meson schedule) tha teliosi telos 2006,

o diadromos + taxiway, tha teliosoun mexri 2006 => "nomiso"

Hristos
 
ta erga sto makedonia einai ekseretika dyskola, mias kai i epektasi tou aerodriadromou kata ena xiliometro ginetai entos tis thallassas. Den gnorizo poios consultant exei ti douleia.. alla otan i etairia mou pigaine gia to ergo oi apaitiseis se maritime engineering kai ground stabilasion itan tromeres.. epi 3 xronia tha estronan miso metro se ypsos kathe xrono, oste na epitygxanetai i apaitoumeni simpiknosi..

Oso gia to neo terminal.. auto einai programmatismeno na teliosei to 2006.. oste na na einai etoimo gia tin Expo 2008 an tin kerdisei i thessaloniki.

To texniko grafeio Doxiadi kai i WS Atkins (UK) exei analavei to design tou..

Auto omos pou me apasxolei perissotero einai ti tha ginei to 2006, otan i YPA tha spasei se 2-3 kommatia... Auti pou tha analavei to operations ton aerodromion tha prospathisei na kanei privatise ta megala aerodromia (Ioannina, Kerkyra, Kavala, Heraklion, Rodos, Kos, Thessaloniki). To scenario os tora leei oti i Hoctief tha prospathisei na agorasei tin Thessaloniki, giati mia aeroporiki stin thessaloniki, mporei na anaptyksei tin Thessaloniki se hub typou Viennis.. pou simainei.. bye bye AIA! O AIAs tha meinei me to origin destination tis attikis kai pelloponisou.. opote tha prospathisoun na stragalisoun oso mporoun to SKG..

Mipos kapoios gnorizei kati perissotero?
 
avto ine ena endiaferon thema..

ki ego rotieme, pos tha sinexisi i Athina, ama tha ine to neo "Macedonia" etimo, ala o ipourgos metaforon, mas xalase to glendi, giati prin apo liges mines, elege sto statement oti to AIA tha mini to mono Aerodromio pou then aniki gia 100% ston krato,

megalos lathos ama rotate emena

@k984504

i atkins then kanane to design gia to "Burj al Arab" sto Dubai ??
http://www.smithsonianmag.si.edu/smiths ... l_arab.jpg

Hristos
 
:arrow: Εργασίες βελτιώσεως-επεκτάσεως αεροσταθμού-3η προγραμ.συμφωνία.
Κόστος: 3.521.645
Έναρξη εργασιών: 2002
Πέρας εργασιών: 2003

:arrow: Επέκταση αεροσταθμού (τμήμα μεταξύ αεροσταθμού και πύργου ελέγχου)
Κόστος: 27.879.680
Έναρξη εργασιών: 2001
Πέρας εργασιών: 2003

:arrow: Χερσαίο τμήμα παραλλήλου τροχοδρόμου δ/δ 10-28
Κόστος: 26.412.330
Έναρξη εργασιών: 2001
Πέρας εργασιών: 2003

:arrow: Επέκταση διαδρόμου 10/28 και παραλλήλου τροχοδρόμου
Κόστος: 220.102.715
Έναρξη εργασιών: 2002
Πέρας εργασιών: 2006

:arrow: Συντήρηση-διαρρύθμιση εμπορευματικού σταθμού
Κόστος: 16.140.870
Έναρξη εργασιών: 2002
Πέρας εργασιών: 2004

:arrow: Νέα κυκλοφοριακή ρύθμιση
Κόστος: 23.477.620
Έναρξη εργασιών: 2002
Πέρας εργασιών: 2004

:arrow: Νέο κτίριο αεροσταθμού, νέο δάπεδο αεροσκαφών, περιβάλλων χώρος
Κόστος: 234.776.230
Έναρξη εργασιών: 2001
Πέρας εργασιών: 2007

:arrow: Επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών
Κόστος: 4.108.585
Έναρξη εργασιών: 2002
Πέρας εργασιών: 2003

:arrow: Ενοποίηση κεντρικών χώρων αεροσταθμού και λοιπές επεμβάσεις σε εν λειτουργία χώρους
Κόστος: 7.776.960
Έναρξη εργασιών: 2002
Πέρας εργασιών: 2004
 
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΝΙΚ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ POST ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΤΗΣ ΥΠΑ ΣΕ 2-3 ΚΟΜΜΑΤΙΑ? ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ? ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑ? ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ?

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΜΕΓΑΛΑ HER,SKG,RHO ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΕΝΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΤΗΣΙΑ ΚΙΝΗΣΗ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΕΙ ΤΙΣ ΜΑΚΕΤΕΣ ΤΟΥ ΔΟΞΙΑΔΗ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ SKG ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ME AΡΚΕΤΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ. ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΤΟ 45% ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ 20% ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΤΟ ΤΕΡΜΙΝΑΛ 8 ΕΚΑΤ. ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΧΩΡΙTΗΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΣ ΓΥΑΛΙΝΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ (ΚΑΙ ΤΑ AIR BRIDGES EINAI ΜΕ ΤΖΑΜΙ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΥΝΤΟ ΣΑΝ ΤΟ "ΜΑΥΣΩΛΕΙΟ" ΤΟΥ ΑΙΑ. ΤΑ 8 ΕΚΑΤ. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ MASTER PLAN ΘΑ ΤΑ ΦΤΑΣΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 2025.
ΒΕΒΑΙΑ Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 1995 ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΩΝ LCCs. ΟΠΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ.
BY THE WAY Ο ΑΙΑ ΕΧΕΙ "ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΖΕΙ" ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΕΡΔΗ.
 
Paidia vrike kaneis mipos pouthena fotografies me to neo prosopo tou Makedonia os tora?Anypomono na do pos ekselisetai! :)
 
Top