Αερομεταφορές, Τουρισμός & Οικονομική κρίση

  • Thread starter Thread starter Greg.CHQ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συγκινητική η προσπάθεια ξένων ΤΟ υπερασπίσης του τουριστικού μας προϊόντος την ώρα που οι δικοί μας ^%΅@%^(@^%(. Ο sunvil έχει αναρτήσει μία πολύ ενημερωτική σελίδα για τη χώρα μας, ενώ γενικώς μετά την ταξ. οδηγία της βρετανικής κυβέρνησης και άλλοι ΤΟs έσπευσαν προς υπεράσπιση μας.
 
Tη γη της επαγγελίας βρήκαν στο Ισραήλ οι ελληνικές αεροπορικές καθώς Αegean, Blue Bird και Olympic θα πετάνε το καλοκαίρι προς ΤLV από HER, RHO, KGS, CHQ, CFU πέραν των ΑΤΗ και SKG. Χαρακτηριστικό της δυναμικής της συγκεκριμένης αγοράς είναι ότι δραστηριοποιούνται και 3 ισραηλινές αεροπορικές (Arkia, Israir, Sun d'Or/El Al)...
 
Παραθέτω εδώ ένα σημερινό άρθρο του ριζοσπάστη γιατί μιλάει για τα εργασιακά και το μέλλον τους στο αεροδρόμιο, στις εταιρείες handling, στις αεροπορικές κτλ. Αναφέρονται και κάποιες ανακρίβειες βέβαια αλλά έχει και κάποια σημεία που έχουν ενδιαφέρον.

http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=6802120&publDate=13/4/2012
 
Είχα γράψει σε τόπικ της ΟΑ
OA701":33vbvxgo said:
...Φυσικά, λέω εγώ, αν παρακολουθούν στην ΟΑ τις τουριστικές εξελίξεις τότε άνετα μπορούν να ανοίξουν γραμμές για τα απέναντι παράλια...
Οι εξελίξεις είχαν αποτέλεσμα και πλέον πιλοτικά για 4 μήνες διευκολύνεται η είσοδος επισκεπτών απ' τα απέναντι παράλια σε Ρόδο, Κω, Σάμο, Χίο , Λέσβο. Σε 1η φάση ισχύει για τα ακτοπλοϊκά ενώ ακολουθούν τα αεροπορικά (άκουσα για IST, ADB & ΑΥΤ). Εν καιρώ κρίσης, not bad...
 
Πραγματικά τι άλλο μπορεί να περιμένει την πολιτική αεροπορία στην Χώρα μας ;
Εταιρείες εγκαταλείπουν την Ελλάδα μειώσεις συχνοτήτων, περικοπές δρομολογίων. Από την άλλη υπάρχει η ελπίδα ότι υπάρχει αεροπορικό μέλλον στην χώρα μας Βλέπε Minoan Air, Hellas Airlines.... Για να δούμε τι θα γίνει...

Στην Ελλάδα τα περιφερειακά αεροδρόμια έστω και εποχιακά γίνονται διεθνή και το ΕΛ. Βενιζέλος παίρνει με γρήγορους ρυθμούς μορφή περιφερειακού αεροδρομίου......

Δεν θέλω να σκέφτομαι τι μας περιμένει από 28 / 10...
 
Στον απόηχο των βλέψεων της FR στη χώρα μας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση της υπ. τουρισμού κ του υπ. ανταγωνιστικότητας όπου και τέθηκε το ζήτημα χάραξης πολιτικής στις αερομεταφορές καθώς και της ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών α/δ, μάλιστα έγινε κουβέντα και για το σπατόσημο. Παρόντες, φυσικά, στη συνάντηση και οι ΟΑ3... :twisted:
 
Πάντως σήμερα μιλώντας από την Κύπρο, ο Siim Kallas, ο Ευρωπαίος Επίτροπος Μεταφορών, ανήγγειλε ότι προτίθεται να υποβάλει νέες νομοθετικές προτάσεις, την άνοιξη του 2013, με σκοπό να επισπευσθεί η υλοποίηση του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού.
Μάλίστα τόνισε ότι θα λάβει όλα τα αναγκαία δυνατά μέτρα, μεταξύ των οποίων και μέτρα κατά των παραβάσεων, εφόσον χρειάζεται ώστε μετά από 10 χρόνια στασιμότητας, το έργο αυτό να υλοποιηθεί άμεσα!

Είναι εξοργιστικό πάντως που ο απλός επιβάτης χρεώνεται 6%-12% επιπλέον στο κόστος του εισιτηρίου, επειδή οι υπάρχουσες τεχνολογίες διαχείρισης της εναέριας κυκλοφορίας, που είχαν σχεδιασθεί στη δεκαετία του ’50, είναι πλέον απαρχαιωμένες!

http://www.metaforespress.gr/index.php? ... 2&Itemid=4
 
Top