Αεροπορικές Εκδηλώσεις

Elliott LGAV

Business-Class-Member
Εγγραφή
15/01/2004
Μηνύματα
336
Likes
0
Περιοχή
Globe
Website
www.11aviation.com
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
TNCM
Αγαπητοί φίλοι...
Το Αεροπορικό Κέντρο PREL σε συνεργασία με το περιοδικό RBF διοργανώνει το ΑΕΡΟΡΑΛΛΥ ΙΚΑΡΟΣ 2006 το δεύτερο μιάς σειράς αγώνων υπερελαφρών αεροσκαφών με την γενική ονομασία 1st HELLENIC ULM TROPHY.
Το αεροράλλυ θα πραγματοποιηθεί στον διάδρομο της PREL το Σάββατο 7 ή την Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2006 με εναλλακτική ημερομηνία (λόγω καιρού) το Σάββατο 14 Οκτωβρίου 2006.
Ο αγώνας όπως και οι άλλοι αγώνες του ULM TROPHY που θα ακολουθήσουν, είναι φιλικός και στοχεύει αφ' ενός στην συνάντηση των αεραθλητών πιλότων και φίλων του χώρου και αφ' ετέρου στην πρακτική εξοικίωση των πληρωμάτων σε αγωνιστικές διαδικασίες που περιλαμβάνονται στους αγώνες του πρωταθλήματος υπερελαφρών αεροσκαφών της ΕΛΑΟ.
Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν τρείς ημέρες πριν την συνάντηση.
Προσκεκλημένοι να συμμετάσχουν ή να παρακολουθήσουν τον αγώνα είναι όλοι με οποιοδήποτε μεταφορικό μέσον εναέριο ή μή!

Το πεδίο Π/Γ είναι πίσω από το εργοστάσιο του TSANTALI στο δρόμο προς Χαλκιδική.
 
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

H Ελληνική Αεροπορική Ένωση σας προσκαλεί στην εκδήλωση που θα
πραγματοποιήσει την Πέμπτη 7
Ιουνίου 2007 στις 19:00 (18:30-18:50 Προσέλευση, 19:00 Έναρξη) με
θέμα: «Από τις αεροπορικές
συμμαχίες στις αεροπορικές συγχωνεύσεις» στο ξενοδοχείο GRECOTEL
ATHENS IMPERIAL
(Πλατεία Καραϊσκάκη, στάση Metro Μεταξουργείο).

Στο panel των εισηγητών θα συμμετάσχουν οι κ.κ.:

• M. Oretti (Director Alliances, Alitalia)
• M. Moussi (Executive Director Industry Affairs, Arab Air Carriers
Organization)
• Γ. Καραμάνος (Διευθυντής Μάρκετινγκ, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών)
• Τ. Αδαμίδης (Head International Relations, Ολυμπιακές Αερογραμμές)
• Ε. Γκύζης , Δικηγόρος, Emm. A. Gyzis & Partners – Law Offices

ενώ τη συζήτηση θα συντονίσει ο Δρας Κ. Ιατρού (Γενικός Γραμματέας,
Ελληνική Αεροπορική Ένωση).

-Χορηγός της εκδήλωσης είναι το δικηγορικό γραφείο Emm. A. Gyzis &
Partners & Law Offices.

-Χορηγοί Επικοινωνίας είναι: η εφημερίδα Εξπρές, το AirTransportNews
και το περιοδικό Remove Before Flight.
 
ICARUS 2008
1ST INTERNATIONAL AERO EXPO ATHENS

The General Aviation Exhibition of Southern Europe
13-15 Ιουνίου 2008, Αεροδρόμιο Δεκελείας, Τατόι, Αθήνα


Κατά τη διάρκεια του
24TH IAOPA WORLD ASSEMBLY 2008

Προαναγγελία Αεροπορικής Έκθεσης – Πρόσκληση
Αγαπητοί φίλοι:
Η AOPA Hellas έχει την τιμή να σας προσκαλέσει να συμμετάσχετε στην ICARUS 2008, την 1η
Διεθνή Αεροπορική Έκθεση Αθηνών που θα πραγματοποιηθεί στην Αεροπορική Βάση
Δεκελείας (Αεροδρόμιο Τατοϊου) στα πλαίσια της 24ης Παγκόσμιας Συνδιάσκεψης της IAOPA
2008 ( International Council of Aircraft Owners and Pilots Association). Η Διεθνής
Αεροπορική Έκθεση Αθηνών με την επωνυμία ICARUS 2008 είναι η πρώτη Διεθνής Έκθεση
αποκλειστικά για General and Business Aviation στην Νότια Ευρώπη.
Ο Νότος της Ευρώπης αποδεικνύεται μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη αεροπορική αγορά λόγω των
ευνοϊκών καιρικών συνθηκών αλλά και χάρη στην πρόσφατη διεύρυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης
και τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στην περιοχή. Ο κόσμος της αεροπορίας αποκτά τώρα τη
δυνατότητα να προβληθεί και να διεισδύσει δυναμικά στην αγορά της ευρύτερης περιοχής από την
Αθήνα, σταυροδρόμι μεταξύ Ανατολής και Δύσης, γέφυρα με τη Μέση Ανατολή και σημαντικό
οικονομικό κέντρο. Ο Phil Boyer, πρόεδρος της IAOPA, προσκαλεί την διεθνή κοινότητα να λάβει
μέρος στην ICARUS 2008 λέγοντας χαρακτηριστικά «ελάτε στη χώρα του Ίκαρου, εκεί όπου
γεννήθηκε η Αεροπορία».
Με μία ιστορική απόφασή τους, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και η Πολεμική Αεροπορία
ενέκριναν τη χρήση της Αεροπορικής Βάσης Δεκελείας για να στεγάσει τις παράλληλες εκδηλώσεις
της 24ης IAOPA World Assembly, την αεροπορική έκθεση ICARUS 2008, καθώς και τις
αεροπορικές επιδείξεις με τη συμμετοχή πολιτικών και στρατιωτικών αεροσκαφών, πτήσεις
«εθισμού» για το κοινό -με τη χορηγία της Air BP– σεμινάρια με εξέχοντες εισηγητές, ελεύθερη
πρόσβαση στο Μουσείο της Πολεμικής Αεροπορίας και στην μοναδική συλλογή ιστορικών
αεροσκαφών του Μίνωα Κυριακού η οποία φιλοξενείται στο αεροδρόμιο του Τατοϊου.
Το αεροδρόμιο του Τατοϊου (LGTT) φιλοξενεί τις περισσότερες από τις αερολέσχες και σχολές
χειριστών αεροσκαφών της Αθήνας. Βρίσκεται μόλις 15 χλμ. βόρεια της πόλης και μόλις 3 λεπτά
από τις εθνικές οδούς και την Αττική Οδό. Το σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να μεταφέρει χιλιάδες
επισκεπτών από την πύλη του αεροδρομίου κατευθείαν στην καρδιά της Αθήνας και παρέχει
σύνδεση με τον Προαστιακό και το Μετρό. Το αεροδρόμιο προσφέρει στεγασμένους χώρους και
35.000 τ.μ. υπαίθριων χώρων (πίστα), τα οποία θα μετατραπούν σε εκθεσιακούς χώρους και
μεγάλο χώρο στάθμευσης αεροσκαφών για στατικές επιδείξεις. Ο διάδρομος προσγείωσης (5.800
πόδια) είναι αρκετός για αεροσκάφη έως business jet. Οι εγκαταστάσεις του αεροδρομίου
περιλαμβάνουν αίθουσες συνεδριάσεων, γραφείο τύπου και εξαιρετικούς χώρους στάθμευσης.
Υπάρχει πληθώρα ξενοδοχείων στη γύρω περιοχή. Η προσέλευση αεροσκαφών στην Έκθεση
από την Ελλάδα και το εξωτερικό αναμένεται εντυπωσιακή. Για 10 ημέρες (6-16 Ιουνίου 200:cool: τα
αεροσκάφη της γενικής αεροπορίας ελεύθερα – χωρίς προηγούμενη άδεια - θα μπορούν να
προσγειωθούν, να διανυκτερεύσουν, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση στο αεροδρόμιο
Τατοΐου. Επί πλέον - χάρη στη χορηγία των Ολυμπιακών Αερογραμμών - και για ολόκληρο τον
μήνα Ιούνιο, απαλλάσσονται από τα τέλη επίγειας εξυπηρέτησης (handling) σε όλα τα ελληνικά
αεροδρόμια!
Οι εκδηλώσεις της 24ης IAOPA World Assembly τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου
Μεταφορών και του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης. Κορυφαίες εταιρείες του χώρου όπως η
Air BP, οι Ολυμπιακές Αερογραμμές και η Aegean Airlines είναι χορηγοί της 24ης IAOPA World
Assembly. Χορηγός επικοινωνίας είναι το αεροπορικό περιοδικό Remove Before Flight,
συμπληρώνοντας το διεθνές ενημερωτικό δίκτυο της IAOPA. Με δεδομένη την απήχηση της
IAOPA διεθνώς, την οργανωτική υποστήριξη της Πολεμικής Αεροπορίας με την τεράστια πείρα της
και την υποστήριξη της Ελληνικής Κυβέρνησης, η ICARUS 2008, η 1η Διεθνής Αεροπορική
Έκθεση Αθηνών, θα αποτελέσει αναμφίβολα άλλη μία επιτυχημένη διοργάνωση στη χώρα μας, με
σημαντικά οφέλη για τους εκθέτες και ενδιαφερόμενους της ευρύτερης περιοχής.
Η επιστολή αυτή αποτελεί πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετοχής στην ICARUS
2008. Γράψτε στην διεύθυνση icarusexpo@aopa.gr και πολύ σύντομα θα λάβετε όλες τις
απαραίτητες πληροφορίες από τον επίσημο διοργανωτή της Έκθεσης.

Με εκτίμηση,
Για την Οργανωτική Επιτροπή ICARUS Aero Expo Athens 2008
Γιούλη Καλαφάτη

Πληροφορίες:
http://www.aopa.gr
http://www.icarusaeroexpoathens.gr
 
ICARUS 2008, 13-15 Ιουνίου 2008

Κατά την διάρκεια του Icarus Aero Expo Athens 2008 13-15 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθούν Αεροπορικές Επιδείξεις και Πτήσεις Εθισμού για το κοινό. Σύμφωνα με τα προγράμματα των εκδηλώσεων προσκαλούμε Αερολέσχες και Σχολές να δηλώσουν ενδιαφέρον μέχρι 12 Μαΐου στην ΑΟΡΑ Hellas icarusexpo@aopa.gr .

Πιο συγκεκριμένα:
Α. ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ
Θα πραγματοποιηθούν Αεροπορικές Επιδείξεις με την συμμετοχή και της Πολεμικής Αεροπορίας και άλλων Σωμάτων. Από πλευράς Πολιτικής Αεροπορίας μπορούν να συμμετέχουν Σχολές ιδιωτικές, Σχολές Αερολεσχών ελαφρών αεροσκαφών, Ελικοπτέρων, ανεμοπτέρων, υπέρ ελαφρών, αλεξιπτωτιστών και Αερο μοντέλα.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
- Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008 17:00 - 18:00
- Σάββατο 14 Ιουνίου 2008 13:00 - 14:30
- Κυριακή 15 Ιουνίου 2008 13:00 - 14:30

Β. ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΘΙΣΜΟΥ
Θα πραγματοποιηθούν δωρεάν πτήσεις εθισμού για το κοινό με την ευγενική χορηγία του Χρυσού Χορηγού Air BP και για τις ημέρες Σάββατο και Κυριακή από 14.30 έως 19.00
Προϋποθέσεις (σε συνεργασία με τον Χορηγό AirBP):
1. Τα αεροσκάφη Γενικής Αεροπορίας να ανήκουν σε Αερολέσχη ή Σχολή εκπαίδευσης ελαφρών αεροσκαφών και να έχουν εν ισχύ την πλοϊμότητα και όλα τα επίσημα έγγραφα. Μπορεί να ζητηθεί και το αρχείο συντήρησης.
2. Καύσιμο αεροσκαφών AVGAS 100LL or Jet A1
3. Ο χειριστής να είναι Εκπαιδευτής της Σχολής ή Αερολέσχης
4. Οι Σχολές και Αερολέσχες να έχουν αιτηθεί προς ΑΟΡΑ Hellas icarusexpo@aopa.gr και να έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα των πτήσεων εθισμού, το αργότερο μέχρι 12 Μαΐου.

Προτεραιότητα:
Προτεραιότητα για να ενταχθούν στο πρόγραμμα των πτήσεων εθισμού, έχουν οι Σχολές και οι Αερολέσχες οι οποίες είναι μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Icarus 2008 ή/και είναι Corporate members (εταιρικό μέλος) of AOPA Hellas




:arrow: «Η εταιρεία CESSNA AIRCRAFT COMPANY και η εταιρεία ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΕΒΝΕ (Μακεδονομάχων 36 Νέα Ιωνία 142-35 τηλ. 210 2770800 fax 210 2719800) αποκλειστικός αντιπρόσωπος της προαναφερθείσας στην Ελλάδα θα συμμετάσχει στην 1η Διεθνή Αεροπορική έκθεση Αθηνών με την επωνυμία ICARUS 2008 με τρία αεροπλάνα CESSNA μονοκινητήρια ένα CESSNA GRAND CARAVAN, ένα CESSNA 182 και ένα CESSNA 400. Πιο συγκεκριμένα τo GRAND CARAVAN είναι το νέο μοντέλο της CESSNA που έχει εγκατεστημένο το σύστημα Garmin 1000 & το CESSNA 400 είναι επίσης το καινούργιο μοντέλο της CESSNA που προήλθε από την εξαγορά της Αμερικάνικης Εταιρείας Columbia και είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό με συνθετικά υλικά (composite materials). Αξιοσημείωτο είναι ότι και τα δύο αυτά Α/φη έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα».



Δηλώστε σήμερα συμμετοχή γράφοντας στη διεύθυνση expo2008@icarusaeroexpoathens.gr και ο επίσημος διοργανωτής Hellas Fest θα σας στείλει όλο το ενημερωτικό υλικό καθώς και την αίτηση συμμετοχής εκθέτη.



Ευχαριστούμε



Για την ΑΟΡΑ Hellas

Η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής 24th IAOPA WA

Μαρίνα Ζομπανάκη

marina@aopa.gr
 
3ο ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ "ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ"

3ο ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ "ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ"

Η iForce Επικοινωνίες σας προσκαλεί να παρευρεθείτε στο 3o ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ που διεξάγεται με την συνεργασία της
Πανελλήνιας Ένωσης Ιπταμένου Προσωπικού Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών (ΠΕΙΠΣΑΔΥ)
και της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, με θέμα:

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
Α: IΔΡΥΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
B: ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ


την Τρίτη 24 Ιουνίου 2008 και ώρα 09:30
στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών
(Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε, 159 69 Παπάγου)

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα
του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών
και θα γίνει παρουσία του Υπουργού Μεταφορών κύριου Κωστή Χατζηδάκη.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Κα Ηλέκτρα Λάζαρη
210-3392500-4
office@iforce.gr, http://www.iforce.gr


Π Ρ Ο Γ Ρ Α M M A

9:30-10:00 ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ - ΕΓΓΡΑΦΕΣ
10:00 ΕΝΑΡΞΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Καλωσόρισμα:
Φωκίων Ζαΐμης, Πρόεδρος iForce Επικοινωνίες Α.Ε.
Προεδρείο:
Ιωάννης Συριόπουλος, Αστυνόμος Β’, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης
Ιπταμένων Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών (ΠΕΙΠΣΑΔΥ)
Συντονιστής:
Αθανάσιος Παπανδρόπουλος, Επίτιμος Διεθνής Πρόεδρος Ένωσης
Ευρωπαίων Δημοσιογράφων

10:00-10:20 ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ
Κωστής Χατζηδάκης, Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών

1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ
10:20-10:30 1η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Ιωάννης Συριόπουλος, Αστυνόμος Β, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης
Ιπταμένων Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών (ΠΕΙΠΣΑΔΥ)
10:30-10:45 2η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Βασίλης Αλεβιζόπουλος, Πρόεδρος Ομοσπονδίας Συλλόγων
Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ)
10:45-11:00 3η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Καθηγητής Γεώργιος Παπανικολόπουλος, Εργαστήριο Δυναμικής
και Θεωρίας Μηχανών, Εργαστήριο Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού,
Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών, Παν/μιο Πατρών
11:00-11:10 4η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Στάθης Ζιάγκας, Δικηγόρος
11:10-11:35 ΣΥΖΗΤΗΣΗ
11:30-11:45 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ - ΚΑΦΕΣ

2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ:
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Προεδρείο:
Αντιπτέραρχος Γεώργιος Πρεβεζάνος, τ. Δήμαρχος Μεσολογγίου
Χαιρετισμός: Εκπρόσωπος Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης
11:45-12:00 7η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Γιώργος Καραμάνος, Δ/ντής Επικοινωνίας και Mάρκετινγκ
Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Α.Ε.
12:00-12:15 8η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Α. Συμιγδαλάς, Δ. Σύμβουλος AEGEAN AIRLINES
12:15-12:30 9η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Γιούλη Καλαφάτη, Πρόεδρος Aircraft Owners and Pilots Association (ΑΟPA)
12:30-12:40 10η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Σταύρος Τσέτσης, Αρχιτέκτων-Πολεοδόμος
12:40-12:45 11η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Παναγιώτης Neufelt, Πρόεδρος CIEL AIRLINES
12:45-12:50 12η ΕΙΣΗΓΗΣΗ
Βασίλης Τσατσαράγκος, πρόεδρος του Πολιτιστικού Κέντρου Εργαζομένων
Πολιτικής Αεροπορίας (ΠΟΛ.Κ.Ε.Ο.Α.)

12:50-13:30 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΣΥΖΗΤΗΣΗ - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
13:30-13:35 ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Φωκίων Ζαΐμης, Πρόεδρος iForce Επικοινωνίες Α.Ε.


Χορηγοί:
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών - Ελευθέριος Βενιζέλος
REMOVE BEFORE FLIGHT


Χορηγοί Επικοινωνίας:
Πτηση
Ισοτιμια
Ευρωπαική Έκφραση


Σε Συνεργασία με την:
Πανελλήνια Ένωση Ιπταμένου Προσωπικού Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών (ΠΕΙΠΣΑΔΥ)
Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων


Με την Υποστήριξη των εταιρειών:
Ciel Airlines
InterJet


Για λοιπές πληροφορίες παρακαλούμε αποταθείτε στη διοργανώτρια εταιρεία iForce Communications


Fokion A. Zaimis
President & CEO
iForce Communications, s.a.
ISO:9001/2000 CERTIFIED
Corporate Communications,
Events & P.R. Advisors
Academias 28, Athens GR-106 71
T +30.210.339.2500-4
F +30.210.339.2318
M +30.6936.850.951
fzaimis@iforce.gr
http://www.iforce.gr
 
Διεθνές Συνέδριο Ασφάλειας Αερομεταφορών ΗΠΑ - ΕΕ, Αθήνα

Στις 2-4 Ιουνίου θα λάβει χώρα το

2009 Europe / US International Aviation Safety Conference με θέμα "Global Safety in Challenging Times: How Can We Better Achieve Harmonized Implementation"

στο Divani Apollon Palace στο Καβούρι. Κόστος συμμετοχής 407 ευρώ.

http://easa.europa.eu/conf2009/index.html
 
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΝ & ΜΕΛΛΟΝ

Αύριο γίνεται συνέδριο με το παρακάτω θέμα
============================================
Η iForce Επικοινωνίες σας προσκαλεί στο 4o ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
που διεξάγεται με την συνεργασία της Πανελλήνιας Ένωσης Ιπταμένου
Προσωπικού Σωμάτων Ασφαλείας και Δημοσίων Υπηρεσιών (ΠΕΙΠΣΑΔΥ)
και της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων, με θέμα:

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:
Α: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΩΝ
B: ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


την Πέμπτη 30 Απριλίου 2009 και ώρα 09:30

στο Αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών
(Αναστάσεως 2 & Τσιγάντε, 159 69 Παπάγου)

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα
του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Κα Ηλέκτρα Λάζαρη
210-3392500-4
office@iforce.gr, http://www.iforce.gr

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
http://www.iforce.gr/aviation2009/prosklisi.html

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
http://www.iforce.gr/aviation2009/programma.html

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
http://www.iforce.gr/aviation2009/epikoinonia.html
 
AEROEXPO 2009 LONDON

http://www.expo.aero/london/
Καλησπερα σε ολους τους φιλους,

Εχει παραβρεθει καποιος απο το forum σε τετοια εκθεση???
Σκεφτομαι να παω .
 
Αθήνα, 4 Μαίου 2009.
Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

4ο ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ
‘‘ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ’’
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΩΝ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ:
ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ
ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΟΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


Tην Πέμπτη 30 Απριλίου 2009 πραγματοποιήθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών επιστημονικό συνέδριο με θέμα: «ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ». Η εκδήλωση οργανώθηκε από την iForce Επικοινωνίες σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Ιπταμένου Προσωπικού Σωμάτων Ασφαλείας & Δημοσίων Υπηρεσιών (Π.Ε.Ι.Π.Σ.Α.Δ.Υ.) που εκπροσωπεί όλες τις συνδικαλιστικές ενώσεις των ιπταμένων σε όλους τους επιμέρους δημόσιους τομείς (Αστυνομία, Λιμενικό, Πυροσβεστική, ΕΚΑΒ κλπ) καθώς και την Ένωση Ευρωπαίων Δημοσιογράφων. O Πρόεδρος της iForce Επικοινωνίες Φωκίων Ζαΐμης τόνισε ότι σε μερικούς μήνες το συνέδριο ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ κλείνει πέντε χρόνια από τη σύλληψη της ιδέας από μια μικρή ομάδα επαγγελματιών του χώρου των αερομεταφορών για τη δημιουργία ενός ενωτικού συνεδρίου με διεθνή χαρακτήρα, με τακτική παρουσία και σταθερή συμμετοχή στα δρώμενα των τομέων του χώρου των αερομεταφορών. Η θετική αυτή αρχική σκέψη μέχρι και σήμερα απέδωσε καρπούς, ανέδειξε πρόσωπα και κατέδειξε προβληματισμούς αλλά και λύσεις, κατέγραψε ανάγκες και επάξια απαίτησε και κέρδισε τη συνδρομή ατόμων και εταιριών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των αερομεταφορών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Τόνισε ότι χρειάζεται επειγόντως ένας νόμος πλαίσιο για την γενική αεροπορία για να λύσει τα σημερινά προβλήματα και την τραγική στασιμότητα που υπάρχει η οποία οφείλεται μεταξύ άλλων και στην ανυπαρξία εθνικής στρατηγικής και κατακερματισμού των αρμοδιοτήτων σε πολλά Υπουργεία (Μεταφορών, Οικονομίας, Ανάπτυξης, Εθν. Άμυνας, Αγρ. Ανάπτυξης κλπ) αλλά και στην αναχρονιστική σχέση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τον ευρύτερο κλάδο των αερομεταφορών καθώς ο δεύτερος προσπαθεί να ακολουθήσει τις διεθνείς τάσεις των αγορών.

Στην εκδήλωση μετεφέρθη χαιρετισμός του Υφυπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Μιχάλη Μπεκίρη όπου μεταξύ άλλων τονίζεται ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα με νησιωτικά και ορεινά συμπλέγματα όπου το 75% της τουριστικής κίνησης διακινείται αεροπορικώς γεγονός που καθιστά καθοριστικό τον ρόλο των αερομεταφορών στην ανάπτυξη του τουρισμού και της εθνικής οικονομίας. Αναφέρθηκε επίσης στην πρόσφατη ΚΥΑ (ΥΜΕΤ-Τουριστ Αν.) με την οποία αναστέλλονται προσωρινά τα τέλη χρήσεων αεροδρομίων για όλα τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας ως κίνητρο για τους διεθνείς tour-operators προκειμένου να προωθήσουν μεγαλύτερους αριθμούς τουριστών προς τους ελληνικούς προορισμούς. Σημαντική ήταν φέτος η συμμετοχή στελεχών του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του Υπουργού Κώστα Μαρκόπουλου αλλά και συμβούλων από όλο το φάσμα των αερομεταφορών.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος της ΠΕΙΠΣΑΔΥ αστυνόμος Γιάννης Συριόπουλος τόνισε η νέα παγκόσμια τάση εξειδικευμένου τουρισμού στην οποία δεν επιδρά η παγκόσμια οικονομική κρίση είναι ο ιδιωτικός αεροπορικός τουρισμός της Γενικής Αεροπορίας. Για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ως χώρα αυτής της υψηλής ποιότητας τουρισμό θα πρέπει να έχουμε τις κατάλληλες αεροπορικές εγκαταστάσεις. Από την Υ.Π.Α. με την δημιουργία των Π.Δ. 158/2002 και Π.Δ. 348/2003 έχουν γίνει οι απαραίτητοι νομοθετικοί κανόνες, που μπορεί αυτό να πραγματοποιηθεί. Αυτό που θα πρέπει τώρα να επακολουθήσει είναι η οικονομική αρωγή από την Πολιτεία τέτοιων προσπαθειών. Για να γίνει αυτό, χρειάζονται κίνητρα σε οικονομικούς επενδυτές. Ένα σοβαρό κίνητρο θα ήταν η υπαγωγή τέτοιων δράσεων στον Αναπτυξιακό Νόμο3299/2004. Αυτό θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί με προσθήκη, ανάλογη με τα επενδυτικά σχέδια λειτουργίας τουριστικών μαρινών-θαλασσίων σκαφών στον αναπτυξιακό νόμο 3299/2004.

Επίσης χαιρετισμό απηύθυνε ο εκπρόσωπος της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων έμπειρος δημοσιογράφος Θανάσης Κάλφας. Οι θεματικές ενότητες οι οποίες συζητήθηκαν ήταν οι ακόλουθες: Α. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΩΝ και Β. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στην εισήγησή της η Γιούλη Καλαφάτη, Πρόεδρος της Aircraft Owners and Pilots Association Ελλάδος (ΑΟPA-Hellas) η οποία αναφέρθηκε στο έργο της ΑΟΡΑ διεθνώς και ιδιαίτερα στην επιτυχημένη εκδήλωση Ikarus Aero Expo, Athens 2008. Παρουσίασε την εικόνα της γενικής αεροπορίας στην Ευρώπη με συγκεκριμένα στατιστικά στοιχεία αλλά και την αντίστοιχη κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας. Ενδεικτικά η χώρα μας ενώ διαθέτει πάνω από σαράντα περιφερειακά αεροδρόμια (όσα περίπου και η Αγγλία) και άριστες καιρικές συνθήκες αλλά δεν έχει παρά το 2% των Ευρωπαϊκών πτυχίων (σύνολο 1500) και μόνον το 0,6% του ευρωπαϊκού στόλου των αεροσκαφών (σύνολο 278 σε σχέση με 50.000 στην Ευρώπη). Κύρια προβλήματα αποτελούν το χείριστο management των αεροδρομίων, το αναχρονιστικό νομοθετικό πλαίσιο, η ανυπαρξία κρατικής πολιτικής, οι υψηλοί φόροι (12 ευρώ ανά επιβαίνοντα!), το τεκμήριο στα αεροσκάφη κλπ. Πρότεινε ελαστικότητα ωραρίου στην υποδοχή α/φων ΓΑ, επέκταση και υποστήριξη Μητροπολιτικού α/δ ΓΑ, Μεγάρων, καλύτερο σχεδιασμό για βέλτιστη χρήση της υπάρχουσας χωρητικότητας η χρήση ειδικών ανακουφιστικών τροχιοδρόμων και περιοχών σε αερολιμένες και η χρήση ειδικών αεροδρομίων, ανάπτυξη και εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών: συστήματα αυτόματων μετεωρολογικών δελτίων, οι χωρίς προσωπικό υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας, ηλεκτρονικό ΑΙΡ, Κατηγοριοποίηση Εναερίου χώρου κάτω από το FL 195, Κάλυψη του ΕΕΧ με κατηγορία G, αποφόρτιση του έργου τον ΕΕΚ, Νομοθετικές ρυθμίσεις: Καύσιμα-AVGAS, Mogas- ρύθμιση νομοθετικού σχεδίου, συνεργασία με ΓΕΑ, οικονομικές απαλλαγές (σπατόσημο)-τεκμήρια- αδασμολόγητο καύσιμο για όλες τις ΙΧ πτήσεις εκτός αναψυχής, σύμφωνα με την Regulation 0216/08 of EU κλπ

Ο Αντώνης Φελούρης, Πρόεδρος Συνδέσμου Χειριστών και Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Αεροσκαφών, αναφέρθηκε στις δυσχέρειες που αντιμετωπίζει ο τομέας της γενικής αεροπορίας κυρίως λόγω του μη εναρμονισμού των ελληνικών αεροδρομίων όσον αφορά τα μοντέλα ανάπτυξής τους με τα αεροδρόμια της Ευρώπης αναφέροντας συγκεκριμένα παραδείγματα από την πολυετή ενασχόλησή του ως πιλότος, ιδιοκτήτης αεροσκάφους αλλά και ως δημοσιογράφος. Ιδιαίτερη μνεία έκανε στο αεροδρόμιο της Σπάρτης το οποίο ακόμη υπολειτουργεί.

Ο Δρ. Δημήτρης Δημητρίου Expert in Airport Planning and Management Cranfield University, Dept of aerospace science Manchester University, CATE Hellenic Open University, Environmental assessment ανέφερε πως υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στον χώρο του τουρισμού που επηρεάζουν με δυναμικό τρόπο και δημιουργούν αλλαγές στην αγορά των αερομεταφορών. Αυτές οι αλλαγές συμπαρασύρουν τα μοντέλα διαχείρισης και δημιουργούν την ανάγκη για τροποποιήσεις και άλλες αλλαγές τόσο στο νομικό όσο και στο αναπτυξιακό πλαίσιο των τοπικών περιφερειακών αεροδρομίων, καθώς η ανάπτυξη και η αναβάθμιση ενός αεροδρομίου συνεπάγεται και την ανάπτυξη και αναβάθμιση της περιοχής όπου βρίσκεται. Μέσα στο πλαίσιο των αλλαγών κρίνεται επιτακτική η ανάγκη να δημιουργηθούν μέτρα που αφορούν στην προστασία του περιβάλλοντος αναφορικά με την διαχείριση των αεροδρομίων, με προοπτική να αποτελέσουν αυτά επιχειρησιακές μονάδες που θα ακολουθήσουν τα σύγχρονα μοντέλα διαχείρισης και τις τάσεις της αγοράς. Το ίδιο ισχύει και στον εναέριο χώρο που απαιτούνται ορθολογικά εργαλεία για την ανάπτυξη τόσο των παραδοσιακών μοντέλων αερομεταφορέων, των ‘‘low budget’’ και της γενικής αεροπορίας.

Ο Τάσος Τηνιακός, Ground Operations Manager της νεοαποκτηθείσας Ολυμπιακής Αεροπορίας (New Olympic) από τον όμιλο MARFIN ανέφερε πως με βάση τα νέα δεδομένα στις αερομεταφορές, είναι επιτακτική ανάγκη της ανάπτυξης και της αναβάθμισης των επίγειων υποδομών και των εναέριων στοιχείων διαχείρισης καθώς αυτές θα προσδώσουν νέα αναπτυξιακή δυναμική στον κλάδο.

Στη δεύτερη θεματική ενότητα με θέμα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, Διευθύνων Σύμβουλος της DIDAVIA AVIATION ACΑDEMY μίλησε για τη ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΩΝ και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και έδωσε έμφαση στην ελληνική προοπτική στο χώρο. Κάνοντας ιστορική αναδρομή στην ανάπτυξη των αερομεταφορών από το 1971 έως σήμερα παρουσίασε με στοιχεία τις δυνατότητες των σύγχρονων επαγγελματιών και εταιρειών αναφέροντας ότι παρότι υπήρξαν παροδικές κρίσεις στην ανάπτυξη λόγω οικονομικών κρίσεων πολέμων κλπ η γενικότερη πορεία ανάπτυξης των αερομεταφορών ήταν και παραμένει εξαιρετικά αισιόδοξη και ανοδική. Επίσης αναφέρθηκε στο ’’Παγκόσμιο έλλειμμα πιλότων’’ καθώς στο διάστημα των επόμενων 20 ετών οι καινούργιοι πιλότοι που έχει ανάγκη η παγκόσμια αγορά ώστε να καλύψει την ανάπτυξη των αεροπορικών εταιρειών με την προσθήκη καινούργιων αεροσκαφών, αλλά και για την αντικατάσταση όσων πιλότων συνταξιοδοτούνται αγγίζει τις 360 χιλιάδες νέους πιλότους. Αυτό συνεπάγεται έναν μέσο όρο: 18.000 νέοι πιλότοι το χρόνο. Τέλος ανέφερε ότι η αεροπορική εκπαίδευση θα μπορούσε να αποτελεί ένα ΝΕΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ να Απορροφήσει Περισσότερους από 4.000 Εκπαιδευόμενους Ετησίως απορροφώντας από ξένες αγορές με συνολικό συναλλαγματικό όφελος για την χώρα πάνω από € 130.000.000.

Στη συνέχεια ο Δρ. Γεώργιος Παπανικολόπουλος, Μηχ/γος Μηχ/κός, Υπεύθυνος Ερευνητικών Προγραμμάτων στο Εργαστήριο Δυναμικής και Θεωρίας Μηχανών, Εργαστήριο Συστημάτων Παραγωγής και Αυτοματισμού, στο Τμήμα Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Παν/μίου Πατρών μίλησε για την υπάρχουσα κατάσταση στην αεροναυπηγική και ανέλυσε τις προοπτικές εξέλιξεις όσον αφορά στην Ακαδημαϊκή καριέρα (Ελλάδα-Εξωτερικό) στην ελληνική αγορά (ΕΑΒ) τονίζοντας ότι στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν οι προϋποθέσεις οι υποδομές και κυρίως το ανθρώπινο δυναμικό για τη σοβαρή συμμετοχή τους στον σχεδιασμό και την κατασκευή ιπτάμενων μέσων μεταφοράς αλλά και την συνεργασίας με ξένους φορείς.

Ο Κυριάκος Κουρούσης, Μηχανικός ΣΜΑ, Msc, υπ. Διδάκτωρ Ε.Μ.Π, Εργ. Συνεργάτης Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών στo ΤΕΙ Χαλκίδας μίλησε για την τεχνική αεροπορική εκπαίδευση ως συνιστώσα του Συστήματος Αξιοπλοΐας και ειδικότερα στο ρόλο του μηχανικού συντήρησης αεροσκαφών και στις διαδικασίες εκπαίδευσης αναλύοντάς αυτές σε βάθος .

Η Ιουλία Πουλάκη υπ. Διδάκτωρ Παν/μίου Αιγαίου και marketing manager του Air Transport News, παρουσίασε τα αποτελέσματα ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί για το προφίλ των τουριστών της Γενικής Αεροπορίας και στη συνέχεια ανέλυσε τις ειδικές μορφές τουρισμού συνδέοντας τον τουρισμό με την Γενική Αεροπορία. Η έρευνα επίσης παρουσίασε αναλυτικά στοιχεία από τα καταγεγραμμένα χαρακτηριστικά επισκεπτών και τουριστών καθώς και συνδεδεμένα στοιχεία με το σύστημα αναχωρήσεων και αφίξεων. Για παράδειγμα το 41,7% των τουριστών της γενικής αεροπορίας ξοδεύει πάνω από 200 €/ημέρα και κάνει 1-3 διανυκτερεύσεις.

Στο συνέδριο υπήρξαν σημαντικές παρεμβάσεις από το κοινό και πολλούς επαγγελματίες του χώρου καθώς επίσης και από τον Διονύση Μασαλλά, Δημοσιογράφο της ΕΡΤ, Μέλος Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων και Χειριστή Αεροσκαφών ο οποίος στάθηκε επικριτικός στην σημερινή αδράνεια της Πολιτείας και ειδικότερα της Υ.Π.Α. στα μεγάλα προβλήματα του κλάδου.

Στη συζήτηση που ακολούθησε ο Παναγιώτης Neufelt Πρόεδρος της CIEL AIRLINES, S.A. είπε πως τα ζητήματα διαχείρισης των αεροδρομίων του εναέριου χώρου και του νομικού πλαισίου που αφορά τις αερομεταφορές είναι εθνικής σημασίας, ως εκ τούτου οι αλλαγές των τάσεων της Πολιτείας επηρεάζονται από τα γεωπολιτικά της συμφέροντα και τις οικονομικές δυνατότητες και στρατηγικές που ακολουθεί. Άρα ενώ η Πολιτεία έχει ενδιαφέρον να αναπτύξει και να αξιοποιήσει τα κερδοφόρα της συστήματα (αεροδρόμια, εναέρια διαχείριση κ.ά) λόγω συγκεκριμένων επιλογών και αναγκαιοτητών αδυνατεί να το πράξει. Οι φορείς των αερομεταφορών σε γενικές γραμμές έχουν κοινούς στόχους, όμως οι τάσεις, οι αναγκαιότητες, τα μοντέλα διαχείρισης και τα συμφέροντα που ακολουθούν αλλάζουν. Η Πολιτεία δεν θα μπορούσε να σηκώσει τον όγκο αυτών των αλλαγών από την μια μέρα στην άλλη πράγμα που σημαίνει ότι πριν από όλα αναγκαία είναι να προϋπάρξει η δημιουργία μιας ενιαίας εθνικής στρατηγικής στις αερομεταφορές.

Αισθητή ήταν η μαζική παρουσία και συμμετοχή των νέων φοιτητών από το ΤΕΙ Χαλκίδας δεδομένου ότι η εκδήλωση είχε και εκπαιδευτικό χαρακτήρα.

Χορηγός της εκδήλωσης ήταν το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, η A.B.C. Aviation Business Company, η Aviations Publications, ενώ υποστηρικτής η εταιρεία CIEL AIRLINES και χορηγοί επικοινωνίας τα εξειδικευμένα περιοδικά: ΠΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, REMOVE BEFORE FLIGHT και οι εφημερίδες ΚΕΡΔΟΣ και ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΙΝΑΔΕ.


Στα τέσσερα χρόνια παρουσίας τα παρακάτω υποργεία, οργανισμοί και εταιρείες υποστήριξαν το συνέδριο.
LINKS: http://www.iforce.gr, http://www.ypan.gr, http://www.mfa.gr, http://www.yme.gr, http://www.gnto.gr,
http://www.eraa.org, http://www.peipsady.gr, http://www.aopa.gr, http://www.olympicairlines.com/,
http://www.aegeanair.com, http://www.cielairlines.com, http://www.interjet.gr, http://www.lufthansa-technik.com,
http://www.AviationBusinessCompany.com, http://www.egnatia-aviation.com/, http://www.didavia.com/,
http://www.ert.gr, http://www.aej.org, http://www.ptisi.gr, http://www.11aviation.com,
http://www.ekfrasi.gr, http://www.kerdos.gr, http://www.isotimia.gr, http://www.inade.gr,
http://www.ntua.gr, http://www.upatras.gr, http://www.teihal.gr,
 
Διεθνής Αεροπορική Έκθεση

Βρήκα αυτό το site στο διαδίκτυο που μιλάει για την Διεθνή Αεροπορική Έκθεση 2009, που θα λάβει χώρα 18-20 Σεπτεμβρίου στο αεροδρόμιο Ίκαρος στην Κωπαΐδα. Άκρως ενδιαφέρον ακούγεται το "πτήσεις εθισμού για το κοινό" που λέει η αναγγελία. Ακούγεται ενδιαφέρον αλλά φαντάζομαι οι ουρές για της πτήσεις εθισμού θα είναι τεράστιες. Θα προσπαθήσω να πάω το πρωινό του Σαββάτου.
Δηλώσεις συμμετοχής στο τηλ./fax 0030.210.2753619 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση aeroexpo2009@hellasfest.gr, και info@hellasfest.gr.

http://www.aeroexhibition2009.gr/
 
Top