Αεροπορικό Δυστύχημα Atlantic Airways

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
4.250
Likes
2.572
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Η Ισλανδική τηλεόραση αναφέρει τρεις νεκρούς και δεκατρείς επιζώντες καθώς και εικόνα από το σημείο της φωτιάς

http://www.ruv.is/heim/frettir/frett/store64/item90611/

Το BBC αναφέρει φωτιά κατά την προσγείωση, όταν το αεροσκάφος βγήκε από το διάδρομο.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6036321.stm

Από την νορβηγική εφημερίδα VG
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=133641

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245

Αν δεν κάνω λάθος, η RC πετάει μόνο 146 και AR1...
 
Φώτο του αεροπλάνου τυλιγμένο στις φλόγες λίγο έξω από το τέλος του διαδρόμου:
http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/ ... 468940.jpg

(Για να καταλάβετε ο διάδρομος τελειώνει εκεί που είναι το πυροσβεστικό και το αυτοκίνητο της αστυνομίας και πάει προς τα δεξιά).

Προφανώς για κάποιον λόγο δεν του έφτασε ο διάδρομος για να σταματήσει και "έπεσε" στον γκρεμό από κάτω στο τέλος του διαδρόμου. Προφανώς επίσης δεν είχε μεγάλη ταχύτητα στο τέλος του διαδρόμου γιατί αν είχε θα είχε πέσει στην θάλασσα ακριβώς απο κάτω και δεν θα "καθόταν" έτσι στα λιγοστά βράχια του γκρεμού.. :(

Οπως διάβασα επιβεβαιώθηκε οτι τα 3 άτομα που δεν είχαν καταμετρηθεί βρέθηκαν νεκρά :( :( Κρίμα..
Επίσης ο κυβερνήτης είναι στο νοσοκομείο με τραύματα που δεν απειλούν όμως την ζωή του, οπότε ίσως μπορέσει να θυμηθεί τι συνέβει..
 
:arrow: http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20061010-0

Location: Stord-Sørstokken Airport (SRP)

The Atlantic Airways BAe-146 was chartered by the Norwegian industrial concern Aker Kværner to fly personnel from Stavanger (SVG) to Molde (MOL) via Stord (SRP). The airplane departed Stavanger at 07:17 and positioned for an approach to runway 33 at Stord around 07:30. On landing, the airplane failed to stop on the 1200 m long runway. It overran, continued down a slope close to the sea and caught fire. Thirteen occupants are confirmed to have survived. Three others are as of yet unaccounted for.
METAR at the time of the accident (07:37 local): ENSO 100520Z 11006KT 9999 FEW025 10/10 Q1021=
The Norwegian CAA reported the registration to be OY-RCG, but this does not exist. OY-CRG is therefor probably the airplane involved in the accident.
 
Πραγματικά είναι κρίμα.

Θα ήθελα να προτείνω κάτι και δεν ξέρω εάν υπάρχουν μέλη του φόρουμ που θα συμφωνούσαν με αυτό.
Επειδή πολλές φορές ακούγονται κορτσάνες από τους ημι-μαθείς και ενίοτε ημι-άσχετους δημοσιογράφους και λόγω της σχετικής ενασχόλησης ορισμένων εκ των μελών με τον τύπο (RBF) σκέφτηκα, σαν φλασιά ένα πράγμα :idea: , να συλλέγουμε πολλά στοιχεία από τα συμβάντα και αφού τα φιλτράρουμε ώστε να έχουν μορφή αληθινής ενημέρωσης να το βγάζουμε σαν πληροφορία, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν και τα μέσα ενημέρωσης ώστε να υπάρχει σωστή πληροφόρηση και όχι ανακρίβειες...
 
NIKITAS":8m8cz9ho said:
Πραγματικά είναι κρίμα.

Θα ήθελα να προτείνω κάτι και δεν ξέρω εάν υπάρχουν μέλη του φόρουμ που θα συμφωνούσαν με αυτό.
Επειδή πολλές φορές ακούγονται κορτσάνες από τους ημι-μαθείς και ενίοτε ημι-άσχετους δημοσιογράφους και λόγω της σχετικής ενασχόλησης ορισμένων εκ των μελών με τον τύπο (RBF) σκέφτηκα, σαν φλασιά ένα πράγμα :idea: , να συλλέγουμε πολλά στοιχεία από τα συμβάντα και αφού τα φιλτράρουμε ώστε να έχουν μορφή αληθινής ενημέρωσης να το βγάζουμε σαν πληροφορία, που θα μπορούσαν να χρησιμοποιούν και τα μέσα ενημέρωσης ώστε να υπάρχει σωστή πληροφόρηση και όχι ανακρίβειες...

Ποιοί είμαστε εμείς που θα τολμήσουμε να αμφισβητήσουμε την αυθεντία των "Εισαγγελάτων";
 
Το ακόλουθο MAYDAY ALERT μεταδόθηκε στο δίκτυο NAVTEX (518 kHz) από σταθμό της Νορβηγίας στις 0850 GMT:

ZCZC LD00
100650 UTC OKT 06
MAYDAY ALERT
AIRCRAFT CRASHED AT SOERSTOKKEN POS
5947.46N 00520.30E
JRCC SOUTH NORWAY AND ROGALAND RADIO COORDINATING
ON CH16
NNNN

Κώστας
 
Top