Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Μία μικρή διόρθωση

Το 1008/2008 είναι κανονισμός και όχι οδηγία. Οι κανονισμοί ισχύουν αυτεπαγγέλτως σε όλα τα κράτη ενώ οι οδηγίες μετά από ενσωμάτωση στο εθνικό δίκαιο.

Όσον αφορά το 16σέλιδο από ότι καταλαβαίνω πολλοί το έχετε. Γιατι δεν το αναρτάτε εσείς κάπου να το δούμε και εμείς που δεν το έχουμε. Είναι καθόλα νόμιμη η δημοσίευσή του. Έχει επαγγελματικό ενδιαφέρον για εμένα οπότε κάποιος από αυτούς που το έχει θα μου (μας) έκανε μεγάλη χάρη.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

@airlaw
Ας δείξει η ΜΙΝ το πτητικό της έργο και στον επόμενο διαγωνισμό να συμμετέχει ισάξια με τις άλλες εταιρείες. Η ΥΠΑ απο τις λίγες φορές που έπραξε σωστα. Σε μια εταιρεια που δεν έχει πετάξει καν (δε με λεει εμένα κάτι αν έχει ΑΟC) τι έργο έχει δείξει η εταιρεία αυτή ?
Ας σοβαρευτούμε και λίγο. Τα δρομολόγια αυτά δεν είναι παίξε γέλασε. Και δεν είναι καιρός να αλλάζουν εταιρείες τα δρομολόγια επειδή κάποια εταιρεία δεν κατάφερε να αντεπεξέλθει.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δεν ξέρω αν μέσα σε όλα αυτά τα μηνύματα γράφτηκε ξανά και αυτό:

Κατακυρώνουμε στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης από 01/04/2012 έως 31/03/2016, των τακτικών αεροπορικών γραμμών:
Αθήνας-Σύρου-Αθήνας έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος δύο εκατομμυρίων διακοσίων ογδόντα δύο χιλιάδων εννιακοσίων τριάντα ευρώ και πενήντα δύο λεπτών (2.282.930,52 ευρώ).
Αθήνας-Ζακύνθου-Αθήνας έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος τεσσάρων εκατομμυρίων τριακοσίων έντεκα χιλιάδων οχτακοσίων πενήντα εννέα ευρώ και επτά λεπτών (4.311.859,07 ευρώ).
:arrow: http://et.diavgeia.gov.gr/f/yme/ada/%CE ... 1-%CE%A446
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δεν είπα εγώ ότι στο πόρισμα γράφει ότι είστε εταιρεία μαιμού απλά στην πράξη είναι κάπως έτσι τώρα που σας κόψανε από τις άγονες θα ξεκινήσετε πτήσεις? Κάτι από όλα θα βρισκόταν για νας σας κόψουν αφού το σύνολο των ενστάσεων απέναντι σας ξεπέρασε κάθε προσδοκία.......

Όπως ειπώθηκε ποιο πριν, δεν έχει αλλάξει τίποτα, θα ανοίξει (και θα πετάξει) κανονικά.

Δεν μπορώ να καταλάβω το πρόβλημα μερικών εδώ μέσα με την ΜΙΝ. Ο μόνος λόγος που δεν πέρασαν τις τεχνικές ήταν επειδή (και καλά) δεν βγαίνουν τα δρομολόγια με 3 αεροπλάνα. Το πρόβλημα όμως είναι ότι:

1. Δεν έχουν μόνο 3, τώρα έχουν 6.
2. Έχει αποδειχθεί στα χαρτιά ότι βγαίνει με 3.

Πιστεύω ότι έχει μια χαρά επιχειρήματα για να προχωρήσει νομικά...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

ΙΑΤΑ/ΤΑSOS":34u2q58e said:
Ας δείξει η ΜΙΝ το πτητικό της έργο και στον επόμενο διαγωνισμό να συμμετέχει ισάξια με τις άλλες εταιρείες.
Ας σοβαρευτούμε και λίγο. Τα δρομολόγια αυτά δεν είναι παίξε γέλασε. Και δεν είναι καιρός να αλλάζουν εταιρείες τα δρομολόγια επειδή κάποια εταιρεία δεν κατάφερε να αντεπεξέλθει.

Συμφωνώ απόλυτα (συνονόματε) φίλε ΙΑΤΑ/ΤΑSOS! Δυστυχώς όταν το είχα αναφέρει και εγώ αυτό,άκουσα διάφορα περί σπασίματος των μονοπωλίων και των υπερβολικών επιδοτήσεων στα συνεταιράκια της ΟΑ3,περί αποκλεισμού νέων εταιρειών και διάφορα τέτοια...Ώρες ώρες κάποιοι,είναι λες και ζούν σε άλλη χώρα...Λες και δεν έχουν έρθει ποτέ σε επαφή με την ελληνική επιχειρηματικότητα της αρπαχτής...Ξαναλέω...Ας δείξει η ΜΙΝΟΑΝ τη σοβαρότητα της από εδώ και στο εξής και στον επόμενο διαγωνισμό,"εμείς μαζί της"...

Αγαπητέ AirLaw,έχεις χίλιους λόγους να μας λες όλα αυτά...Για τις ασυναγώνιστες προσφορές που έκανε η ΜΙΝΟΑΝ,για τις γοργές προετοιμασίες της,για θέσεις εργασίας κτλ...Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι οτι τα κεράσια που μας πλασάρεις είναι πολλά και όποιος θέλει να παραμένει σοβαρός στη δύσκολη κατάσταση που όλοι ζούμε,πρέπει να κρατάει μικρό καλάθι...Μην προσπαθήσεις να μας πείσεις οτι όλα βαίνουν καλώς...Η πορεία θα δείξει...Οψόμεθα...
Εύχομαι η ΜΙΝ να διαψεύσει όλους όσους αμφιβάλουμε για τη σοβαρότητα της και να μην κάνει (και αυτή) επίσημο αξεσουάρ της το φέσι...

Το καλό είναι οτι οι άγονες γραμμές θα παραμείνουν σε εταιρείες που δεν τις κάνουν ακόμα πιο άγονες...Περιμένουμε να δούμε και τις τελικές αναθέσεις...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

@airbuild
Το θέμα είναι πόσα σκάφη δήλωσε στον διαγωνισμό. Οχι πόσα μπορεί να έχει τώρα. Μπορέι να κατέβηκε με 3 καιτώρα να έχει 13.

Επίσης δεν έχουμε πρόβλημα με την εταιρεία φίλε μου. Το θέμα είναι οτι μια εταιρεία παίρνει AOC με βοήθεια, καταιβαίνει στον διαγωνισμό χωρις πτητικό έργο και όλο αυτό τον καιρό μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα δεν μας έει δείξει κάτι.

Είναι λογικό ότι υπάρχουν υποψίες και ο καθένας θα το σκεφτόταν αρνητικά. Πιστευω οτι θα πρέπει να μας δείξει κάτι. Και μετά εννοείται ότι θα εμπιστευτούμε την εταιρεία.

Στο διαγωνισμό όπως αναφέρθηκα και παλαιότερα, οι εταιρείες έπρεπε να αποδείξουν και κάποια ποιοτικά κριτήρια (πχ τρόποι κράτησης εισιτηρίου) το οποίο η εταιρεία δεν διαθέτει. Σκέψου ότι αποτελέσματα θα βγούν τέλη Μαρτίου έτσι όπως πάει που σημαίνει οι εταιρείες απο 1 Απριλίου ξεκινούν.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Γίνεστε κακοί, έχετε εμπάθεια με εταιρείες που είχαν αποφασίσει να αλλάξουν το αεροπορικό σκηνικό στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου...

christos-uoa":130w7h2a said:
Όσον αφορά το 16σέλιδο από ότι καταλαβαίνω πολλοί το έχετε. Γιατι δεν το αναρτάτε εσείς κάπου να το δούμε και εμείς που δεν το έχουμε. Είναι καθόλα νόμιμη η δημοσίευσή του. Έχει επαγγελματικό ενδιαφέρον για εμένα οπότε κάποιος από αυτούς που το έχει θα μου (μας) έκανε μεγάλη χάρη.

:6: Αυτό έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον τώρα, για να μην κάνουμε υποθέσεις...Όπως και για το αν η σοβαρή εταιρεία-επιχειρηματική προσπάθεια θα συνεχίσει και χωρίς άγονα την ανάπτυξη της.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Η παράταση για 1 μήνα είναι οριστική, ήδη η ΟΑ άρχισε να πουλάει εισιτήρια για τα δικα της δρομολόγια μέχρι 30 Απριλίου!
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Γεια σας. Οσον αφορα την ενταξη της Καλυμνου στο ενδο-δωδεκανησιακο δρομολογιο..Στο site της Olympic δινει για τις 27-03 την πτηση απο Κω(11:50) για Λερο(12:55) με εναν ενδιαμεσο σταθμο ,που προφανως(αν και δεν το αναφερει) πρεπει να ειναι η Καλυμνος. Στην ιδια ομως ημερομηνια επιλεγω δρομολογιο απο Κω για Καλυμνο και μου βγαζει οτι δεν υπαρχουν διαθεσιμες πτησεις . Μηπως γνωριζει κανεις αν θα μπει η Καλυμνος στο δρομολογιο στις 27-03 ανεξαρτητως παρατασης του διαγωνισμου για 1 μηνα οπως ανεφερε ο φιλος NFEEFE ;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Νομίζω πως υπάρχει μια προχειρότητα ακόμη... Τα δρομολόγια της ΟΑ που φορτώθηκαν, αφορούν στη "νέα" σύμβαση (δείτε π.χ. το RHO-KGS-JKL-LRS-JTY που αναφέρειο NEOS AIR ή και τις αυξημένες συχνότητες σε JIK π.χ.), παρόλα αυτά φαίνεται πως έχουν ξεχαστεί πτήσεις. π.χ. η JSI εδώ και μέρες δείχνει 5 πτήσεις / εβδομάδα αντί 7 που προβλέπεται (από παλαιά και νέα σύμβαση).

Η Α3 για το μεταβατικό διάστημα Απριλίου 2012 πουλάει μόνο τα SKG-SMI, SKG-KLX που είχε από πριν φορτωμένα στο σύστημα (και ήδη πουλούσε), ενώ τα ATH-JSH και SKG-CFU αγνοούνται.

Για τα δεδομένα της GQ φυσικά είναι πολύ νωρίς να φορτωθούν πτήσεις, εδώ υπό φυσιολογικές συνθήκες καθυστερούν, πόσο μάλλον τώρα.
 
Top