Αγοραστή για την Ολυμπιακή αναζητά ο Βγενόπουλος

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Η ΟΑ ετοιμάζεται για νέες περικοπές από Νοέμβριο και ακούγεται έντονα( από μέσα ) ότι η συγχώνευση προχωράει κανονικά και γι αυτό μπήκε και η Cyprus στην Ελληνική αγορά..Τι να πω πλέον,αυτό που θέλανε πάνε να το καταφέρουν τελικά,κρίμα πόσος κόσμος έχασε τη δουλειά του,χάβοντας τα παραμύθια της χαλιμάς..
 
Από το να κλείσει η μία από τις 2 (δεν λέω ονόματα να μην έχουμε τπτ υποστηρίζεις την Α3 και όχι την ΟΑ) και να μείνουν άνεργοι ένα κάρο κόσμος καλύτερα να γίνουν ένα να σωθούν όσες περισσότερες θέσεις εργασίας γίνετε.....
 
Όλοι στη πιάτσα δίνουν ζωή στην ΟΑ μέχρι τον Νοέμβριο.
Άμα κυκλοφορήσει τέτοιο όνομα - βρόμα, πόσο καιρό θα αντέξει η εταιρεία.
Ποιός ξέρει τι θα γίνει με όσους μείνουν με εισιτήρια στο χέρι.
 
δυστυχως οι φημες για την οα πανε και ερχονται.ασ ευχηθουμε να μην γινει αυτο.... αλλα ας ειμαστε ρεαλιστεσ με σχεδον ανυπαρκο διεθνεσ δικτυο και με την παρουσα κατασταση πωσ να αντεξει? βεβαια αν ακουστει πιο εντονα το θεμα περι κλεισιματος τοτε ο λιγος κοσμος που πετα μαζι τους θα σταματησει να τους εμπιστευεται κ το τελοσ δεν θα αργησει. αληθεια για ποιο λογο νομιζετε πως ηρθαν οι κυπριακες? ο χρονος θα δειξει

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Βασικά δεν φταίει το δίκτυο αλλά το ρευστό (δλδ οι επενδυτές) και η στρατηγική (αν υπάρχει). Αν οι επενδύτες της ΟΑ ήταν χαρούμενοι να δίνουν λεφτά να κλείνουν τρύπες όπως κάνουν με την Α3 (μη ξεχνάμε την αιμορραγία της και το ξαφνικό άνοιγμα της εταιρίες σε προορισμούς που δεν θα έλεγες ότι είναι και οι πλέον talk of the town για να έρχεται το αεροπλάνο μπίμπα σκαστό, και που έχει πολύ καλύτερο δίκτυο από την ΟΑ) τότε δεν θα υπήρχε πρόβλημα!
 
Kiwi Jumbo: Πολλές από τις απόψεις σου με βρίσκουν σύμφωνο σε αυτό το νήμα. Επίσης μου προκαλεί ιδιαίτερη -αρνητική- εντύπωση το γεγονός πως ενώ ο όμιλος εξαγόρασε και την Olympic Engineering, προβαίνοντας σε βαρύγδουπες δηλώσεις περί "σχεδίου ανάδειξής της σε κορυφαίας MRO εταιρείας στην ΝΑ Ευρώπη", δεν εκμεταλλεύτηκε καθόλου ούτε τη φήμη της, ούτε το προσωπικό της (το προερχόμενο από την πΟΑ), ούτε τις βασικές -πλην όμως έτοιμες- υποδομές της... :(
 
Μα δεν έχεις καταλάβει ότι σε αυτή τη χώρα μόνο φρου φρου και αρώματα είμαστε. Ξεκινάει η ΟΑ με διατυμπανισμούς και Rebirth of a Legend (εσύ το είδες? γιατί εγώ όχι) μετά έχουμε την Α3 που ανοίγει νέο δρομολόγιο και ξεκινάμε σαμπάνιες και δηλώσεις <<η Α3 η μεγαλύτερη Ελληνική αεροπορική εταιρία και μέλος της μεγαλύτερης αεροπορικής συμμαχίας στο κόσμο ξεκινάει πτήσης για ........>> (μην ξεχνάς Star Gold με μόλις 20.000) και μετά γιοκ ή μειώσεις συχνοτήτων και πέρασμα σε εποχικά δρομολόγια. σχετικά με την τεχνική βάση σε λίγο βλέπω την ΟΑ (και ενδεχομένως την Α3) να κάνουν την συντήρηση στην ΤΚ.........
 
Υπάρχει κάποιο δρομολόγιο εσωτερικού που παίζουν ΟΑ και Α3 χωρίς τη CY;

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
Αλεξανδρούπολη, Μυτιλήνη, Σαντορίνη, Μύκονος, Χανιά, Κέρκυρα....... έχει αρκετά!
 
Kiwi Jumbo":3crey8h5 said:
Από το να κλείσει η μία από τις 2 (δεν λέω ονόματα να μην έχουμε τπτ υποστηρίζεις την Α3 και όχι την ΟΑ) και να μείνουν άνεργοι ένα κάρο κόσμος καλύτερα να γίνουν ένα να σωθούν όσες περισσότερες θέσεις εργασίας γίνετε.....


Kiwi Jumbo, και αυτό να γίνει είναι το ίδιο πράγμα ακριβώς. Γιατί και στην Α3 έχουν ξεκινήσει οι περικοπές από τότε που ξεκίνησαν και στην ΟΑ. Και μια εταιρία να γίνει, οι συχνότητες δρομολογίων οι ίδιες θα είναι, δεδομένου της συρρίκνωσης της επιβατικής κίνησης.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top