Αίμα (δάκρυα και ιδρώτας) σε αεροσκάφος της AF

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.353
Likes
1.361
Website
www.air-born.gr
Και ενώ στην Ελλάδα ασχολούμαστε με τι είναι αποσυμπίεση και τι είναι ένδειξη αποσυμπίεσης στην Air France (που επιβεβαιώνει το χαρακτηρισμό της ως Air Chance), ένας επιβάτης αφού κάθησε στη θέση του διαπίστωσε πως το πάτωμα του αεροσκάφους υπήρχε αίμα και κόπρανα. Η πτήση ήταν CDG-YYZ, ενώ η εταιρεία επιβεβαίωσε πως το περιστατικό "αιμορραγίας" συνέβη την προηγούμενη μέρα στο σκέλος CDG-BOS. Που σημαίνει πως το αεροσκάφος επέστρεψε CDG σε αυτή την κατάσταση; Merde... που λένε και οι Γάλλοι.
 
Όσο κακό και αηδιαστικό μπορεί να είναι σαν γεγονός, μπορεί να συμβεί και στις καλύτερες οικογένειες. Κατάβαση, οι αεροπορικές για τον καθαρισμό βασίζονται σε contractors, ιδιαίτερα εταιρίες με μεγάλο δίκτυο που πετάνε παντού. Κακά τα ψέματα οι υπηρεσίες εδάφους δεν κάνουν καλή δουλειά. Σε άλλες περιπτώσεις λόγο πίεση χρόνου, υποστελέχωσης, αδιαφορίας κλπ, κλπ. Τα SLAs με τους ground handles είναι δύσκολο να τα παρακολουθείς επαρκώς αλλά ακόμα και να τα καταφέρεις μπορεί απλά να μην έχεις άλλη επιλογή ή να είναι πολύ δύσκολο να κανείς αλλαγή στον πάροχο που μπορεί να είναι μια από τα ίδια. Στο ίδιο πνεύμα λοιπόν, αφόδευε ψηλά και αγνάντευε.
Φυσικά η ευθύνη είναι πάντα του operator και δεν υπάρχει δικαιολογία για αυτό.
Να σου δώσω ένα παράδειγμα ότι κάποιες φορές τα πράγματα μπορεί να μην πάνε καλά και να μην μπορείς καν να αποδώσεις ευθύνες. Σε πτήση με narrow body από δυτική Ευρώπη προς Τενερίφη με αεροσκάφος ηλικίας περίπου 15 ετών, αμέσως μετά την απογείωση το σύστημα στην μια από τις πίσω τουαλέτες τα έπαιξε και τα λύματα έβγαιναν στην καμπίνα.
Μετά από λίγα λεπτά το αεροπλάνο επέστρεψε στην αφετηρία, κατέβασε όλους τους επιβάτες γρήγορα αλλά μέχρι να γίνει αυτό τα λύματα είχαν φτάσει μέχρι τις εξόδους κινδύνου πάνω από τα φτερά. Οπότε κάποιοι πάτησαν πάνω στα λύματα. Έτυχε να είναι στην βάση, όποτε οι επιβάτες επιβιβάστηκαν σε 2 ώρες στο stand by aircraft με άλλο πλήρωμα κλπ κλπ. Μετά από πολλαπλές μετάνοιες και αποζημιώσεις που προσφέρθηκαν πριν καν γίνει κάποιο claim, έζησαν αυτοί καλά και εμείς όπως πάντα καλύτερα.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όντως κάποιες φορές μπορεί να προκύψει μια δυσάρεστη κατάσταση, ειδικά όταν έχεις μεγάλο μεταφορικό έργο. Από εκεί και πέρα αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η ανταπόκριση στο συμβάν. Αν οι επιβάτες είναι στην άλλη άκρη του κόσμου είναι ποιο δύσκολο να επανορθώσεις σαν εταιρία.
Δόξα τον θεό η AF με έχει πάει και με έχει φέρει παρά πολλές φορές Americas, Caribbean κλπ κλπ. Το Air Chance είναι από υπερβολικό μέχρι άδικο. Μιλάω πάντα από τις προσωπικές μου εμπειρίες και χωρίς να έχω δει το αληθινό φως. ;)
 
Last edited:
Sorry κιόλας, αλλά πριν την απογείωση δεν άδειασαν τα λύματα από το αεροπλάνο;
 
Όχι, τα συγκεκριμένα οχήματα που κάνουν αποκομιδή είναι λίγα, δεν αδειάζουν τόσο συχνά.
 
Eγω απλά τρέμω στην ιδέα να κάθομαι στο παραθυράκι μου και να χαζεύω και ο διπλανός μου να πατήσει χέσιμο με σπασμένη αιμορροϊδα έτσι γιατι μπορεί.
 
Ε όχι, δε θα το δικαιολογήσουμε και αυτό. Είναι επιεικώς απαράδεκτο να μη μπορούν να καθαρίσουν το αεροπλάνο έπειτα από δυο πτήσεις. Δε με νοιάζει αν έπρεπε να κατέβει ο CEO να το καθαρίσει, αν φταίει ο contractor, φταίει η σελήνη στο φεγγάρι.

Μπορεί να υπήρχε κίνδυνος μόλυνσης επίσης.

Για να μη σχολιάσω την αντίδραση του πληρώματος, που ως κλασική Air Chance είπαν πως «δεν καθαρίζουμε, να πάρτε μερικά μανταλάκια»
 
Γεράσιμε, σε τάραξα. Συγνώμη αναλαμβάνω την ευθύνη :mrgreen:
Προφανώς και είναι τεράστια αστοχία. Ούτε λόγος για αυτό. Τα συνεργεία είχαν μια δουλειά να κάνουν και τα έκαναν μαντάρα ακόμα και στην βάση τους. Το ότι συνέβη στην AF δεν σημαίνει ότι δεν μπορούσε να συμβεί και σε άλλη εταιρία είτε στον σταθμό είτε στην βάση.
Τι να σου κάνει και ο CEO ποιον να κυνηγήσει πρώτο τα γραφεία, τα συνεργεία, τα πληρώματα; Τον θυμάστε έναν προηγούμενο που τον είχαν μαγκώσει πάνω σε μια μάντρα σε μια απεργία και τον τραβούσαν :mrgreen:
Κάποιοι θα πάνε σπίτι τους, απλά.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι τους έδωσαν ένα μόνο voucher 500 ευρώ και έξω από την πόρτα. Τα εισιτήρια είχαν 2500! Και έπρεπε να συνεχίσουν το ταξίδι τους σε αυτές τις συνθήκες. Μεγάλη γυφτιά (με τεράστια επιείκεια).
Τώρα να προσπαθήσει να καθαρίσει το πλήρωμα κάτι που θα βγει μόνο με deep cleaning μόνο συμβολικό μπορεί να είναι, το αποτέλεσμα θα είναι και πάλι 0. Άντε μετά να έχει να σερβίρει πρωινό. Bon Appétit :mrgreen:
Σε βραδινή πτήση της air Europa σε business class του Dreamliner είχα πατήσει πάνω σε ούρα με τις κάλτσες όπως ήμουν από τον ύπνο :eek:
Όταν είπα στο cabin crew παιδιά είναι χάλια θα κάνετε κάτι; η απάντηση ήταν ααα δεν καθαρίζουμε τίποτα όταν φτάσουμε θα καθαρίσει το συνεργείο. Η πτήση είχε ακόμα 6 ώρες για να προσγειωθεί. Ούτε μαντιλάκια ούτε τίποτα. Ααα και είναι δικό σας το λάθος (προφανώς) να μην φοράτε παπούτσια κύριε. Ευχαρίστησα για την υπενθύμιση και για την τεράστια συμπόνια και καθαρίστηκα με απολυμαντικά που είχα μαζί μου. Δεν βγάζεις άκρη, τι κάνεις, να κάτσεις να μαλώσεις :mrgreen:
 
Φανταστείτε τι μπορεί να συμβαίνει σε πτήσεις μεταξύ Κόλπου ή Κων/πολης και Ινδίας ή Υποσαχάριας Αφρικής.
 
Ξέχασα το καλύτερο. Όσοι έχουν εμπειρία από πτήσεις Hajj, όπως παλιοί μου φίλοι από τη Meridiana, βιώναν περιστατικά επιβατών που μπαίνουν για πρώτη φορά στο αεροπλάνο, πολλοί από τους οποίους δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ τουαλέτα στη ζωή τους και κάνουν το 1 και το 2 στο κάθισμα ή σε άλλα μέρη που φαίνονται λογικά για ανανέωση και φρεσκάρισμα. :eek:
 
Top