Airbus A320N της Sky Express

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
148
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αυτα τα αεροπλανα ειχαν βγει σε «δημοπρασια» απο την airbus μετα την αποτυχια παραδοσης τους στην air asia. Οποτε η τιμη θα ηταν σιγουρα πολυ χαμηλοτερη «για να φυγουν»...
Οικονομικες καταστασεις δημοσιευει καπου η «Κρητικές Αεροπορικές Εκμεταλλεύσεις» αραγε...;
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
960
Likes
52
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τελευταία δημοσιευμένα στοιχεία για το 2018
 

Attachments

  • Sky2018.pdf
    2,8 MB · Προβολές: 175

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.200
Likes
190
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Χαμηλό σχετικά κόστος αγοράς/ενοικίασης, χαμηλό (αναλογικά με άλλους τύπους) κόστος λειτουργίας/συντήρησης (χωρίς υποχρέωση βαριάς συντήρησης για μεγάλο διάστημα), χαμηλό (υποθέτω) κόστος μισθοδοσίας...ίσως είπαν να αρπάξουν την ευκαιρία και ποντάρουν στο ότι θα τους βγει. Από τις κλασικές γραμμές φιλέτα και με δίκτυο εσωτερικού να υποστηρίζει connections εντός της εταιρίας και όχι interline (οπότε περισσότερο έσοδο στην τσέπη), θεωρώ ότι δεν είναι και πολύ μεγάλο το ρίσκο, ακόμα και εν μέσω πανδημίας. Μακάρι να τους βγει!
 

KOSTAS1966

Economy-Class-Member
Εγγραφή
24/09/2011
Μηνύματα
209
Likes
24
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ειδικά το κόστος μισθοδοσίας..... Αλλά όταν βγάζεις αγγελία σε περίπτωση κρίσης και έχεις χιλιάδες βιογραφικά σαφώς και έχεις το "πάνω χέρι".... αλλιώς ας περάσει ο επόμενος. Η αγορά έχει σκληρούς νόμους.
 

skyboy

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2015
Μηνύματα
50
Likes
26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Νομίζω πως το κόστος μισθοδοσίας δεν είναι μεγάλο αγκάθι για τις αεροπορικές, συγκριτικά με τα υπόλοιπα έξοδα που έχει. Απο τη στιγμή όμως που ο βασικός παίκτης της αγοράς (Aegean) έχει καταφέρει να κρατήσει τους μισθούς των πιλότων χαμηλά, φαντάζομαι κάπου εκεί θα κινηθουν και οι μισθοί που θα προσφέρει η skyexpress.
 

Bladerunner

Economy-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2010
Μηνύματα
194
Likes
49
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Και όχι μόνο! Απ'οτι πληροφορήθηκα, για Μηχανικούς, Β1 εννοείται, ο μισθός είναι 1400 ευρω... :rolleyes:
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.288
Likes
584
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Αυτός είναι ο μισθός, όχι το μισθολογικό κόστος. Τα 1400Ε έχουν μισθολογικό κόστος με εργοδοτικές εισφορές που μπορεί να είναι άλλο ένα 50%. Αν τώρα ότι υπολογίσετε το ετήσιο κόστος για πχ 6 πιλότους που πετάνε ένα αεροσκάφος (τυχαίο νούμερο καθώς δεν γνωρίζω καθόλου τα ωράρια τους, άδειες κλπ) συν 15 αεροσυνοδούς, συν μηχανικούς, συν υποστήριξη, συν γραμματεία και εξυπηρέτηση πελατών, μόνο αμελητέο δεν είναι. Η BTS υπολογίζει το ιπτάμενο προσωπικό και μόνο σε 1/3 του κόστους μιας αεροπορικής εταιρείας.
 

skyboy

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2015
Μηνύματα
50
Likes
26
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Έχεις κάποιο link γι αυτή την έρευνα; μέχρι τώρα είχα την εντύπωση ότι το μισθολόγικο κόστος των πιλότων είναι περίπου 10% των εξόδων της εταιρείας το οποίο μάλλον μοιάζει πιο σωστό αφού ενδεικτικά αναφέρω ότι ένα α/φος τύπου a320 η B737 μόνο για ένα σκέλος Αθήνα - Θεσσαλονίκη καίει κάτι λιγότερο από 2Τ καύσιμα δλδ περίπου 1200 - 1300€. Χώρια τα landing fees, handling, καθαρισμός, catering κτλπ.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.288
Likes
584
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Το διάβασα εδώ
https://www.sciencedaily.com/releases/2 ... 132740.htm

Είναι σίγουρο ότι στην Ελλάδα θα είναι μικρότερο το κόστος, καθώς οι μισθοί 200 και 300Κ δεν υπάρχουν ούτε σε κάποιο τρελό όνειρο και επίσης οι οικονομίες κλίμακας είναι άλλες - άλλο να αγοράζεις 200 αεροσκάφη άλλο 2 και το ίδιο με τα καύσιμα τους - αλλά ακόμα και 10-15%% να είναι, δεν είναι μικρό. Μιλάμε για μια βιομηχανία που τα ρίσκα της είναι τόσο μεγάλα που κινούνται στα όρια της οικονομικής αυτοκτονίας για κάποιον που έχει κεφάλαια. Επίσης έχει σημασία για το είδος της εταιρείας, παράδειγμα δεν μπορώ να σκεφτώ του κόστος της Emirates μόνο με wide bodies και χωρίς φορολογία, σε σχέση με της SAS ή την Air France.
 

K.A320

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
02/03/2011
Μηνύματα
61
Likes
22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
THY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgsa
Νομίζω ότι όλο το το προσωπικό θα είναι στο συνεργασία οπότε ελάχιστο μισθολογικό κόστος(όπως η αιγαίου). Όλες κι εταιρείες πήραν επιστρεπτέα προκαταβολή. πχ Αν πηραν 100 θα επιστρεψουν άτοκα τα 60 μετα απο αρκετο καιρο ατοκα. Αν γεμίσουν τα Α/Φ μονο κερδος θα εχουν. Κανενα ρισκο λοιπον.
 
Top