AirFrance A380 emergency με κατεστραμμένο κινητήρα.

AirNewZealand

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/04/2007
Μηνύματα
1.229
Likes
266
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Α380 της AirFrance που εκτελούσε την πτήση Παρίσι-Λος Άντζελες διέκοψε την πορεία του και έκανε εκτροπή προς το Goose Bay του Καναδά με αποσυντυθέμενο/disintegrated τον νο4 κινητήρα

Πληροφορίες στο avherald με κάποιες φωτογραφίες... :shock:

-EDIT- (προσθήκη μιας επιπλέον φωτογραφίας από χρήστη του twitter)
https://twitter.com/AlexBeaurepaire/sta ... 4657609729

DK_KadfW0AERIv3.jpg
 
Η Air France έβαλε 2 αεροπλάνα για να πάει τους επιβάτες στο LAX. Ένα 737-300 ( το C-GNLQ), αναχώρησε κάποιες ώρες πριν και πήρε κυρίως first & business επιβάτες, θα φτάσει σε περίπου 2 ώρες στο LAX, με μία ενδιάμεση στάση. Το δεύτερο αεροπλάνο ένα 777-300 (το F-GZNO που θα έκανε τη πτήση YUL - CDG η οποία ακυρώθηκε ), αναχώρησε πριν 15 λεπτά με προορισμό τελικά την ATL και όχι το LAX. Από εκεί πτήση της Delta θα τους πάει τελικά στο LAX.
 
πολες αποριες.λειπει το fan blade compartment μετην αντιστοιχη nacelle. Εκρηξη στο core δεν φαινεται.θεωρητικα θα μπορουσε να λειτουργει ως turbojet. Ο low pressurecompressor ειναι στη θεση του.το fan τωρα απο22 blades με ανθρακονηματα για να μην προκαλει κα μεγαλες ζημιες σε hydraulic pipes διαλυθηκε????κτυπησε τη nacelle και εφυγε.προσεξτε την στηριξη του στον εσωτερικο ομοκεντρο αξονα!!!! Ενα κυκλοτριγωνο με τρεις. ντιζες σις κορυφες για να παρει και ναδωσει ολο το ψυχρο thrust!!!.
Οι χειρισμοι τωρα.επειδη δεν μπορει με τρεις κινητηρες νακρατηθει στο 370 και επιδη στο ιδιοtruck απο κατω εχει κυκλοφορια. στριβει αριστερα 10 μιλια κατεβαινει στο υψος που χρειαζεται 310 ας πουμε ειδοπειει το atc και ξαναπιανει παραλληλο truck ψαχνοντας αεροδρομιο που μπορει να δεχτει Α380. βλ. OA 411
 
Πες μας κι άλλα πες μας κι άλλα!
Αν δεν κάνω λάθος τo 380 της Quantas που είχε παρόμοιο συμβάν... εξαφάνισης του φαν :? , είχε κινητήρες RR, ενώ το πρόσφατο όχι. Το φαν μπορεί να είναι ίδιο στους δύο τύπους κινητήρων και να έχει θέμα;
H διερεύνηση στο πρώτο συμβάν που κατέληξε γνωρίζουμε;
 
Ο κινητήρας της Qantas δεν είχε την ίδια αστοχία.
 

Attachments

  • 1417402474390.jpg
    1417402474390.jpg
    51,9 KB · Προβολές: 1.378
Στο ατυχημα της Qantas απεδειχθει οτι αιτια ηταν το ελαττωματικο stub pipe το οποιο προκαλεσε διαρροη λαδιου και φωτια στον κινητηρα και στη συνέχεια το σπασιμο του Intermediate Pressure Turbine (IPT) disc.
Εδω για καποιο λογο εφυγε ολο το fan. Θα μαθουμε πιστευω τις προσεχεις ημερες.
 
λιγη φυσικη γυμνασιου(Α.Μαζης 1969) Με διαμετρο fan 2.95 μετρα και περιορισμο γραμμικης ταχυτητας ακροπτερυγιου τα 340m/sec(ταχυτητα ηχου ) εχουμε V=ωΧR τοτε ω=V/R m/sec/sec X60= 6915 στροφες αναλεπτο οχι τιποτα σπουδαιο.Με ΙΑS 0.85Mach to N1 το Ν1 του κινητηρα οσο jetstream και να βρηκε αντα να ηταν 94-96 %.Δεν δικαιολογειται.Αν βλεπω καλυτερα την φωτο και δεν ειναι κυκλοτριγωνο με ντιζες η βαση του fan αλλα φλανζα-καμπάνα την εκοψε σαν χαρτι και διακαιουμαι να πιστεψω οτι ολοι οι τουρμποφαν εχουν την ιδια στηριξη.θελετε αυθαίρετες υποθεσεις ? το ειδαν το vibation στο ECAM κλεισανε τα πετρέλαια αλλα το φαν λογω της ταχυτητας και του κοντρα αερα εφτασε σε υπερηχητικη γραμμικη και διαλυθηκε .Για να δουμε για να δουμε.
 
Top