Airline professional pilot. Studies in USA.

  • Thread starter Thread starter mari0s
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

mari0s

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/06/2011
Μηνύματα
11
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Γεια σε όλους.
Είμαι καινούριος στο forum και δε διαθέτω το χρόνο να ψάξω ανάμεσα σε τόσα topics και posts για απαντήσεις.
Σχεδιάζω εντώς του επόμενου χρόνου να φοιτήσω σε κάποια ακαδημία εκτός Ελλάδος, φυσικά, για airline professional pilot.
Εν πας περιπτώσει, έκανα μια μικρή έρευνα αγοράς πρόσφατα και νομίζω πως έχω καταλήξει κάπου, αλλά θα ήθελα πριν ξεκινήσω να πάρω και συμβουλές άλλων.
Θέτω το εξής ερώτημα.
Εάν λοιπόν πάω εδώ (http://www.falconaviationacademy.com),
αποφοιτήσω από αυτό (http://www.falconaviationacademy.com/cy ... career.asp) δίχως το advanced jet training και ίσως βάλω μερικές ώρες σε συγκεκριμένο τύπο (simulator προφανώς),
μετά τι?
Που μπορώ να δουλέψω?
Μπορώ απευθέιας σε εταιρεία με jet ή turbo prop σαν συγκυβερνίτης?
Τι προτείνετε γενικά για το θέμα και ειδικά για τη συγκεκριμένη ακαδημία.
Καμιά εμπειρία?
Τι γίνεται με το αμερικάνικο και το ευρωπαΪκό δίπλωμα? Κάπου διάβασα για μετατροπή. Είναι απαραίτητο εαν θέλω να μπω σε middle east εταιρεία(qatar airways πχ)? Στείλτε μου κάποιο link αν ξέρετε.
Ευχαριστώ!
 
Αγαπητέ φίλε Μάριε,

Καταρχήν γιατί εκτός Ελλάδος φυσικά; έχεις ψάξει τις ελληνικές σχολές και τις βρίσκεις να χάνουν σε κάτι ή απλως τις βρίσκεις πολύ ακριβές;....

Για την υπόλοιπη Ευρώπη έχεις ψάξει καθόλου; Υπάρχουν αρκετές σχολές ακόμα και στην Βρετανία με ανταγωνιστικές τιμές. (από τα καλύτερα μέρη για να κάνεις Instrument Rating imho).

Τώρα βέβαια αν θέλεις ντε και καλά USA υπάρχουν ένα δυο πραγματάκια που θα χρειαστεί να έχεις υπόψη.
Με το πρόγραμμα που έχεις βάλει στο link όταν αποφοιτήσεις τα πτυχία που θα έχεις θα είναι FAA (Federal Aviation Administration) που αυτομάτως σημαίνει οτι δεν μπορείς να δουλέψεις ευρώπη... (δεν ξέρω αν είναι απόλυτο, αλλά οι περισσότερες εταιρείες θέλουν να έχεις το ευρωπαϊκό).

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι για να δουλέψεις στην Ευρώπη θα πρέπει όπως έχεις αναφέρει να κάνεις μετατροπή από FAA πτυχίο σε JAA (το ευρωπαϊκό), αυτό θα σου κοστίσει περίπου 10000-11000 ευρώ και αν δεν το κάνεις στα καπάκια, θα σου κοστίσει πολύ διάβασμα και πολύ χρόνο και μάλλον ακόμα πιο πολλά λεφτά. Βέβαια με το FAA πτυχίο δεν σε σταματάει κανέις να δουλέψεις USA, Λατινική Αμερική, Αφρική, Ασία, Μέση Ανατολή... απλώς χάνεις την ευρώπη.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει για το ευρωπαϊκό πτυχίο..... άπλως χάνεις την αμερική.

Οπότε στην ουσία διαλέγεις με βάση αν το θεωρέις πιο πιθανό να κάτσεις Αμερική να δουλέψεις ή αν θες να δουλέψεις Ευρώπη, στον υπόλοιπο κόσμο ως επί τω πλείστον μπορείς να δουλέψεις με όποιο από τα δύο.

Τώρα αν θες να ζήσεις την αεροπορία στην αμερική μπορείς να κάνεις “JAA” εκπαίδευση στην Αμερική για παράδειγμα όπως περιγράφει εδώ: http://www.flyoft.com/jaa-training/pro- ... urses.html
(σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να προωθήσω την σχολή, σαν παράδειγμα και μόνο παραθέτω το link)

Όπου με 35000 χιλίαδες ευρώ περίπου τελειώνεις με μερικά αμερικάνικα και μερικά ευρωπαϊκά και μετα με άλλα 10000-11000 ευρώ κάνεις κατευθείαν στην Βρετανία την μετατροπή όλων σε ευρωπαϊκά οπότε συνδυάζεις όπως λένε the best of both worlds (and also the worst of both…) θα μου πείς ότι δεν γλιτώνεις πολλά λεφτά έτσι άλλα ενδεχομένως να γλιτώσεις πολύ πολύτιμο χρόνο (αφού ο καιρός στην κεντρική ευρώπη έχει την τάση να είναι σκατά).
Αυτά όσον αφορά τα πτυχία..
 
όταν λες να βάλεις μερικές ώρες σε τύπο τι ακριβώς εννοείς; δηλαδή να πάρεις type rating? (18000-25000+ euro)
αν αυτό εννοείς τότε δεν ξέρω τι να προτείνω γιατί είναι λίγο δίκοπο μαχαίρι... μπορεί να σε βοηθήσει μπορεί και όμως να σου λήξει ο τύπος και να μην έχεις ακόμα δουλεία οπότε θα πρέπει να κάνεις ανανέωση (κι άλλα λεφτά) οπότε στην τελική να έχεις χάσει πόλλα λεφτά χωρίς να έχεις κερδίσει κάτι.... καλύτερο κατά την άποψή μου θα ήταν να πάρεις πτυχίο εκπαιδευτού ώστε να μπορείς να βάζεις ώρες ενώ περιμένεις να σε πάρει κάποια εταιρεία....

τωρα όσον αφορά την εργασία σε εταιρείες του αραβικού κόλπου...... αν μπεις στις ιστοσελίδες τους και κοιτάξεις τις απαιτήσεις τους θα δεις οτι θέλουν να έχεις εμπειρεία τουλάχιστον 1500 ωρών πολλές ζητάνε κατ'ελάχιστο 2500 σε jet ή 4500 ώρες συνολικά.... (emirates π.χ.)....

και για να απαντήσω κ στο αλλο σου ερώτημα μπορέις με τα πτυχία αυτά να ποιάσεις δουλεία σαν συγκυβερνήτης σε jet ή turboprop και κατευθείαν αλλά αυτή την στιγμή είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα για jet τουλάχιστον....

ορίστε και μερικά link για να δεις τι παίζει τόσο από σχολές όσο και από την αγορά εργασίας κτλ....

http://www.pprune.org http://www.pilotjobsnetwork.com http://www.bestaviation.net/flight_school/ και http://www.bestaviation.net/airline-jobs/

ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι
 
Top