Καλησπέρα σε όλους,
Ανακάλυψα σήμερα το φόρουμ αυτό στο google καθώς αναζητούσα πληροφορίες για ένα θέμα που με απασχολεί με την ακύρωση μιας πτήσης Aegean. Ομολογώ ότι είναι ένα πληρέστατο φόρουμ και νιώθω χαρούμενος που το ανακάλυψα και που θα μπορέσω να διαβάσω όλες τις πληροφορίες που μοιράζεστε, καθώς και εμένα τα αεροπλάνα απότελούν αγάπη μου από όταν ήμουν μικρός.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα που έχει προκύψει. Ελπίζω να μην έχει υπάρξει παρόμοια συζήτηση αλλά από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα δεν μπόρεσα να βρώ κάτι.
Έχουμε και λέμε, έχω από καιρό κάνει την εξής κράτηση για την επόμενη εβδομάδα.
Αναχώρηση: HER-->ATH, ναύλος Flex P
Επιστροφή: ΑΤΗ-->ΗΕR, ναύλος GoLight P
Λόγω εκτάκτου θέματος που προέκυψε θα χρειαστεί να ανέβω αθήνα νωρίτερα από την ημερομηνία της πρώτης πτήσης μου.
Γ αυτό το λόγο επικοινώνησα με την Aegean για να ζητήσω ακύρωση της πτήσης αναχώρησης. Η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημέρωσε ότι μπορώ να ακυρώσω την 1η πτήση και να πάρω πίσω 15 ευρώ, αλλά τότε θα πρέπει να γίνει επανέκδοση του εισιτηρίου της 2ης πτήσης, η οποία θα στοιχίσει 20 ευρώ.
Της είπα μετά ότι αν υποθέσουμε ότι δεν ακυρώνω τίποτα και απλά δεν ταξιδεύω στην πρώτη πτήση καθώς θα βρίσκομαι ήδη Αθήνα (θα έχω ανέβει με το πλοίο), τότε τι γίνεται; Και μου απάντησε ότι τότε αυτομάτως ακυρώνεται και η 2η πτήση και δε θα μπορέσω να ταξιδέψω στην επιστροφή.
Το άφησα εκεί μέχρι να το ερευνήσω παραπάνω καθότι πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Απ'όσο διάβασα στο σαιτ στον ναύλο Flex P που έχω δεν αναφέρεται κάποιο κόστος για no-show. Επίσης, δε βρήκα πουθενά τους όρους και το κόστος της λεγόμενης επανέκδοσης.
Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας, εσείς που γνωρίζετε, να μου πείτε εάν έχει δίκιο η κυρία στο τηλεφωνικό κέντρο ή αν μπορώ ν ακυρώσω την 1η πτήση να πάρω πίσω τα 15 ευρώ και να πραγματοποιήσω μόνο το 2ο ταξίδι.
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα
Ανακάλυψα σήμερα το φόρουμ αυτό στο google καθώς αναζητούσα πληροφορίες για ένα θέμα που με απασχολεί με την ακύρωση μιας πτήσης Aegean. Ομολογώ ότι είναι ένα πληρέστατο φόρουμ και νιώθω χαρούμενος που το ανακάλυψα και που θα μπορέσω να διαβάσω όλες τις πληροφορίες που μοιράζεστε, καθώς και εμένα τα αεροπλάνα απότελούν αγάπη μου από όταν ήμουν μικρός.
Θα ήθελα τη βοήθειά σας σε ένα θέμα που έχει προκύψει. Ελπίζω να μην έχει υπάρξει παρόμοια συζήτηση αλλά από μια γρήγορη αναζήτηση που έκανα δεν μπόρεσα να βρώ κάτι.
Έχουμε και λέμε, έχω από καιρό κάνει την εξής κράτηση για την επόμενη εβδομάδα.
Αναχώρηση: HER-->ATH, ναύλος Flex P
Επιστροφή: ΑΤΗ-->ΗΕR, ναύλος GoLight P
Λόγω εκτάκτου θέματος που προέκυψε θα χρειαστεί να ανέβω αθήνα νωρίτερα από την ημερομηνία της πρώτης πτήσης μου.
Γ αυτό το λόγο επικοινώνησα με την Aegean για να ζητήσω ακύρωση της πτήσης αναχώρησης. Η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με ενημέρωσε ότι μπορώ να ακυρώσω την 1η πτήση και να πάρω πίσω 15 ευρώ, αλλά τότε θα πρέπει να γίνει επανέκδοση του εισιτηρίου της 2ης πτήσης, η οποία θα στοιχίσει 20 ευρώ.
Της είπα μετά ότι αν υποθέσουμε ότι δεν ακυρώνω τίποτα και απλά δεν ταξιδεύω στην πρώτη πτήση καθώς θα βρίσκομαι ήδη Αθήνα (θα έχω ανέβει με το πλοίο), τότε τι γίνεται; Και μου απάντησε ότι τότε αυτομάτως ακυρώνεται και η 2η πτήση και δε θα μπορέσω να ταξιδέψω στην επιστροφή.
Το άφησα εκεί μέχρι να το ερευνήσω παραπάνω καθότι πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Απ'όσο διάβασα στο σαιτ στον ναύλο Flex P που έχω δεν αναφέρεται κάποιο κόστος για no-show. Επίσης, δε βρήκα πουθενά τους όρους και το κόστος της λεγόμενης επανέκδοσης.
Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας, εσείς που γνωρίζετε, να μου πείτε εάν έχει δίκιο η κυρία στο τηλεφωνικό κέντρο ή αν μπορώ ν ακυρώσω την 1η πτήση να πάρω πίσω τα 15 ευρώ και να πραγματοποιήσω μόνο το 2ο ταξίδι.
Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα