Σε award εισιτήριο της AEGEAN ( αγορασμένο από τον περασμένο Αύγουστο) με έναν κωδικό κράτησης, SKG-IST-SIN A/R , ειδοποιήθηκα χθες, ότι ακυρώθηκε η πτήση επιστροφής IST-SKG στις 17 Απρ 2019.
Mετά από πολλά τηλεφωνήματα με A3 και TK ,θεωρήθηκε η μόνη αρμόδια για την αλλαγή του η ΑΕGΕΑΝ.
Ενώ χθες μου πρότεινε ημερομηνίες επιστροφής 18 ή 19 Απρ , σήμερα κατηγορηματικά μου απάντησε ότι ή θα ακυρωθεί ( με επιστροφή μιλίων και ευρώ) το inbound εισιτήριο ή ολόκληρο το A/R , επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα award εισιτήρια στην αιτούμενη ή κοντινή ημερομηνία επιστροφής.
Δηλαδή δέχεται την αλλαγή των εισιτηρίων μόνον με διαθέσιμα award εισιτήρια και όχι σε οποιαδήποτε άλλη πτήση με διαθεσιμότητα και επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, επιβάλουν την ακύρωση τους.
Υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική λύση;
Mετά από πολλά τηλεφωνήματα με A3 και TK ,θεωρήθηκε η μόνη αρμόδια για την αλλαγή του η ΑΕGΕΑΝ.
Ενώ χθες μου πρότεινε ημερομηνίες επιστροφής 18 ή 19 Απρ , σήμερα κατηγορηματικά μου απάντησε ότι ή θα ακυρωθεί ( με επιστροφή μιλίων και ευρώ) το inbound εισιτήριο ή ολόκληρο το A/R , επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα award εισιτήρια στην αιτούμενη ή κοντινή ημερομηνία επιστροφής.
Δηλαδή δέχεται την αλλαγή των εισιτηρίων μόνον με διαθέσιμα award εισιτήρια και όχι σε οποιαδήποτε άλλη πτήση με διαθεσιμότητα και επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, επιβάλουν την ακύρωση τους.
Υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική λύση;