Ακύρωση πτήσης award εισιτηρίων

σταυρος

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2007
Μηνύματα
52
Likes
8
Σε award εισιτήριο της AEGEAN ( αγορασμένο από τον περασμένο Αύγουστο) με έναν κωδικό κράτησης, SKG-IST-SIN A/R , ειδοποιήθηκα χθες, ότι ακυρώθηκε η πτήση επιστροφής IST-SKG στις 17 Απρ 2019.
Mετά από πολλά τηλεφωνήματα με A3 και TK ,θεωρήθηκε η μόνη αρμόδια για την αλλαγή του η ΑΕGΕΑΝ.
Ενώ χθες μου πρότεινε ημερομηνίες επιστροφής 18 ή 19 Απρ , σήμερα κατηγορηματικά μου απάντησε ότι ή θα ακυρωθεί ( με επιστροφή μιλίων και ευρώ) το inbound εισιτήριο ή ολόκληρο το A/R , επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα award εισιτήρια στην αιτούμενη ή κοντινή ημερομηνία επιστροφής.
Δηλαδή δέχεται την αλλαγή των εισιτηρίων μόνον με διαθέσιμα award εισιτήρια και όχι σε οποιαδήποτε άλλη πτήση με διαθεσιμότητα και επειδή δεν υπάρχουν διαθέσιμα, επιβάλουν την ακύρωση τους.
Υπάρχει κάποια άλλη εναλλακτική λύση;
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
915
Likes
333
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Νομίζω ότι θεωρητικά, η εταιρία που ακύρωσε τη πτήση (υποθέτω στην δική σου περίπτωση η ΤΚ) πρέπει να προσφέρει εναλλακτική πτήση, δηλ. να σου δώσει award σε άλλη δική της πτήση. Η Α3 προφανώς δεν μπορεί να το κάνει σε πτήση άλλης εταιρίας. Στην πράξη όμως δεν είναι πάντα τόσο εύκολο, ιδιαίτερα στα awards σε άλλη εταιρία….

Άλλη δυνατότητα, εάν η ΤΚ δεν σου δίνει award ούτε μια μέρα αργότερα, θα ήτανε να ρωτάς για αλλαγή σε πτήση IST-ATH-SKG (που πετάνε Α3/ΟΑ, δηλ. θα μπορούσαν να σου δώσουν award).

Ή, εάν υπάρχει διαθεσιμότητα award IST-SKG σε κάποια άλλη Star alliance πτήση, θα μπορούσες να ζητάς rebooking σ΄αυτήν. Αν και αυτό προϋποθέτει διαθεσιμότητα award....

Ή, στην χειρότερη περίπτωση που δεν βρίσκεις λύση και δεν θέλεις να ακυρώσεις το εισιτήριο, να ρωτάς εάν σου αφήνουν την επιστροφή μέχρι IST (και κλείνεις άλλο εισιτήριο από εκεί).

Είχα στο παρελθόν περιπτώσεις με ακυρώσεις πτήσεων της Α3 σε εισιτήριο award LH. Και εφόσον θυμάμαι βρέθηκαν λύσεις, είτε μου έδωσε η Α3 σε άλλη της πτήση, είτε η LH μου άλλαξε το εισιτήριο σε πτήσεις LH group.
 

σταυρος

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2007
Μηνύματα
52
Likes
8
Όλα αυτά και άλλα πολλά έχουν διερευνηθεί.
Το θέμα είναι αν έχουν υποχρέωση να μας μεταφέρουν σε διαθεσιμότητα μη award.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.182
Likes
1.600
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σε award εισιτήριο, με κράτηση μέσω Α3 και πτήσεις με AC 4 μήνες μετά, ακυρώθηκε το δεύτερο σκέλος (λόγω 737ΜΑΧ) και η πτήση θα γίνει μια μέρα αργότερα. Η Air Canada (ή η Aegean) υποχρεούται να πληρώσει διαμονή-διατροφή για τη μέρα αυτή αφού ο προγραμματισμός των διακοπών έχει γίνει ήδη (ξενοδοχεία, έξτρα πτήσεις κλπ); Δηλαδή τα δικαιώματα των επιβατών δεν είναι τα ίδια με τα κανονικά εισιτήρια;
 

d|m|tr|s

First-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2007
Μηνύματα
677
Likes
107
Περιοχή
Mosquito land
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Τα δικαιώματα επιβατών είναι τα ίδια, εξ' όσων γνωρίζω, ανεξάρτητα από το είδος του εισιτηρίου. Ωστόσο επειδή η ενημέρωση έχει γίνει περισσότερες από 14 ημέρες πριν την αναχώρηση, ίσως να μην είναι υποχρεωμένη η εκάστοτε εταιρεία να σου καλύψει τα εν λόγω κόστη. Και πάλι για αυτό δεν είμαι 100% σίγουρος. Νομίζω σχετικά με τα εν λόγω δικαιώματα παίζει επίσης ρόλο αν η πτήση που ακυρώθηκε έχει αφετηρία ή προορισμό αεροδρόμιο της Ε.Ε.
Ενδεχομένως αν η πτήση είναι π.χ. εσωτερικού Καναδά να ισχύουν άλλοι κανόνες κάλυψης ή αποζημίωσης.

Αν έκλεισες ταξιδιωτική ασφάλιση για το συγκεκριμένο ταξίδι, δες αν σου καλύπτει μια τέτοια περίπτωση. Συνήθως γλιτώνεις πολλή φασαρία και πολλά χρήματα.
 
Top