American Airlines σύγκρουση με ελικόπτερο

  • Thread starter Thread starter AirFlightTravels
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ανάμεσα στα πολλά που κυκλοφορούν, ο πιλότος του ελικοπτέρου ήταν σε εκπαιδευτική πτήση και αναγνώρισε λανθασμένα το CRJ με άλλο ενώ από CRJ ζήτησε visual separation λίγο πριν την σύγκρουση.
 
Πότε θα μάθουν επιτέλους οι "αγαπητοί" δημοσιογράφοι ότι η φράση "ο πιλότος και ο συγκυβερνήτης" δεν υφίσταται!:rolleyes:
 
Λες και τους εμβόλισε επίτηδες ! Λες ? Συνωμοσιολόγος εγώ ?
 
Είναι τραγικό το τι ελλείψεις υπάρχουν ακόμα στην αεροπλοΐα ! που κάθε ατύχημα βάζει ένα ακόμα λιθαράκι ασφάλειας, δεν υπήρχε επικοινωνία TCAS μεταξύ τους ! :(
To CRJ ήταν στα 200 πόδια, το TCAS είναι εντελώς inhibited σ'αυτο το ύψος.
 
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα όμως που έβγαλε το NTSB το TCAS του CRJ έβγαλε ΤΑ στους χειριστές περίπου στα 400' και μετά από 18 sec έγινε η σύγκρουση
 
Aυτό σημαίνει ότι (και ) το Ε/Π είχε TCAS.... που δεν νομίζω...
 
Δεν χρειαζόταν να έχει TCAS το ελικόπτερο. Το σύστημα του CRJ θα μπορούσε να εντοπίσει γειτονική κυκλοφορία, αλλά χωρίς να μπορεί να δώσει οδηγία αποφυγής (δηλαδή μόνο TA) γιατί τότε πράγματι θα χρειαζόταν να έχει TCAS και το ελικόπτερο. Υποτίθεται ότι αυτό ακριβώς και έγινε.
 
Διαβάζω ότι το Ε/Π δεν παρείχε ADS-B data αλλά ήταν tracked ΜLAT....αυτο πάλι μάλλον δεν θα έβγαζε TCAS-TA στο CRJ....:(
 
@convair το ε/π είχε κανονικό Mode-S transponder. Δεν εξέπεμπε ADS-B. Αυτό λοιπόν αρκεί ώστε στο CRJ να βγάλει TA.
Αααααν είχε και το ε/π ADS-B θα μπορούσε να βγάλει και RA εκτός από ΤΑ.
 
Top