American Airlines στην Ελλάδα

Τα είπε κι ο Καραμήτρος νωρίτερα.
9ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο στις ΗΠΑ. 2ο μεγαλύτερο Hub της ΑΑ, με εξαιρετικές ανταποκρίσεις.
Μήπως επειδή έχουμε μεγαλύτερη "πέραση" στους βορειο-ανατολικούς Αμερικάνους (που έχει μεγαλύτερη εξειδίκευση το CLT), παρά στους υπόλοιπους (που έχει εξειδίκευση το DFW);
 
Kαι το ΜΙΑ εχει περαση και στην ελληνικη αγορά, αρα εχεις feedback και από τις δυο μεριές, η Φλοριντα εχει μεγαλυτερη κοινοτητα και ειναι εξαιρετικό hub για US, Καραϊβική και Λ. Αμερική..
 
Τα είπε κι ο Καραμήτρος νωρίτερα.
9ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο στις ΗΠΑ. 2ο μεγαλύτερο Hub της ΑΑ, με εξαιρετικές ανταποκρίσεις.
Μήπως επειδή έχουμε μεγαλύτερη "πέραση" στους βορειο-ανατολικούς Αμερικάνους (που έχει μεγαλύτερη εξειδίκευση το CLT), παρά στους υπόλοιπους (που έχει εξειδίκευση το DFW);
Δεν νομίζω να είναι θέμα "πέρασης". Χώρια που δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο εκεί.
Απλά λόγω γεωγραφικής εγγύτερης θέσης "σκουπίζει" πολύ περισσότερα feeder και απο Fla και απο νότια κλπ αλλά και απο πιο δυτικά.
Για να έρθει κάποιος απο το πχ Ορλάντο μέσω Ντάλλας είναι πισογύρισμα. Ενω κάποιον απο το πχ Φοίνιξ δεν τον νοιάζει αν θα αλλάξει στη Φιλαδέλφεια ή στο Σάρλοτ.
Ίσως ακόμα απλά να μην υπάρχει ακόμα αρκετή κίνηση που να ξεκινάει απο το Τέξας και πιο δυτικά ωστε να ξεκινήσει η σύνδεση απο εκεί.
Και σίγουρα δεν υπάρχει αρκετή κίνηση απο το Σάρλοτ σαν πόλη για να γεμίσει καθημερινά 777 για Αθήνα.
Και επίσης αυτοί δεν είναι οι οποίοι διακόπτουν ένα δρομολόγιο νωρίτερα απο Αθήνα φέτος λόγω έλλειψης αεροσκαφών;
Το Ντάλλας πχ θα "απασχολούσε" ένα αεροσκάφος περίπου 4-5 ώρες παραπάνω σε ενα δρομολόγιο με επιστροφή για Αθήνα.
 
Η Σαρλοτ ουσιαστικά για την Αμερικαν είναι ότι και η Ατλάντα για την Δελτα.
Η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών έρχονται με ανταπόκριση από κάπου αλλού. Και η γεωγραφική της θέση είναι πολύ καλή για να εξυπηρετεί ολόκληρη τη Φλόριντα, τις νοτιοανατολικές πολιτείες και το Τέξας.
 
  • Like
Reactions: SK
Δεν νομίζω να είναι θέμα "πέρασης". Χώρια που δεν έχω διαπιστώσει κάτι τέτοιο εκεί.
Ίσως ακόμα απλά να μην υπάρχει ακόμα αρκετή κίνηση που να ξεκινάει απο το Τέξας και πιο δυτικά ωστε να ξεκινήσει η σύνδεση απο εκεί.

Η "πέραση" μεταφράζεται σε κίνηση. Σχεδόν το ίδιο πράγμα λέμε δηλαδή, απλά προσθέτετε και Florida που ομολογώ δεν περίμενα να έχουμε τόση πέραση κίνηση από εκεί.
Υπάρχει κάποια μελέτη για την προέλευση τον Αμερικανών επισκεπτών στην Ελλάδα; Αυτό θα είχε ενδιαφέρον να δούμε.
 
Πιο συγκεκριμένα Σάρλοτ - Αθήνα μέχρι 1 Σεπτέμβρη 2025.

Charlotte – Athens 05JUN25 – 01SEP25 1 daily 777-200ER
AA326 CLT1900 – 1220+1ATH 772 D
AA325 ATH1200 – 1630CLT 772 D
 
Το ενδιαφέρον είναι οτι η αναχώρηση από Αθήνα (12:00) προηγείται της άφιξης (12:20).....που σημαίνει οτι η American θα στέλνει πίσω στη Charlotte το αεροσκάφος που θα έχει αφιχθεί νωρίτερα από το JFK (10:00), και αντίστοιχα στο JFK θα επιστρέφει το αεροσκάφος που θα έρχεται από Charlotte. Και τα δύο 777-200ER.

Αυτό συνάδει και εξηγεί εν μέρει και με την σχετικά πρόωρή λήξη των πτήσεων από JFK την ίδια ημερομηνία, 1/9/2025.

 
Ενδιαφέροντα όλα αυτά και συνάμα θετικά . Ποιος να φανταζόταν πριν λίγα χρόνια ( όταν υπήρχαν πτήσεις μόνο για Νέα Υόρκη και Φιλαδέλφεια) πως θα φτάναμε στο σημείο να έχουμε τόσες καθημερινές πτήσεις για USA έστω και εποχικές.
Ας δούμε στο μέλλον αν υπάρξει Αμερικανική αεροπορική που δε θα σταματήσει ούτε μια μέρα τις πτήσεις της προς την Αθήνα. ( Delta airlines π.χ)
 
Φίλε giorgosk σωστά τα λές. Αμερικάνικες ή και άλλες σίγουρα θα υπάρξουν. Για δεκαετίες υπήρχε η Ολυμπιακή με καθημερινές πτήσεις. Οι αρπακτικές όμως προσπάθειες της Sky Greece και της Hellenic Imperial τα σκάτ@σαν και δεν υπάρχει περίπτωση Ελληνική Αεροπορική να πάρει Άδεια για USA.
 
Top