Ξέρει κάποιος να μας πει πόσοι είναι οι εξεταστές που κάνουν τις πρακτικές εν πτήσει εξετάσεις για την απονομή των ερασιτεχνικών και επαγγελματικών πτυχίων (συν τις ειδικότητες IFR και εκπαιδευτού) στους χειριστές?
Υπάρχει άκουσα μια λίστα με καμμιά 20αριά εξεταστές και τέρμα. Δεν πρόκειται να βγουν άλλοι? Δεν χρειάζονται περισσότεροι? Δεν θέλει ή δεν μπορεί η ΥΠΑ να βγάλει κι άλλους? Συμφωνούμε ότι είναι μια πολύ σοβαρή και υπεύθυνη αρμοδιότητα αλλά να μην προκαλείται και το δημόσιο αίσθημα!!! Συμφωνούμε ότι χρειάζονται γνώσεις και εμπειρία αλλά να μην αναγάγουμε την εξέταση στο μονοκινητήριο ίσο σε αμοιβή κυβερνήτου με δύο ώρες πτήσεως στα χειριστήρια του A340...
Ακουσα ότι η κυβέρνηση (ναι, ναι) πιέζει την ΥΠΑ να μη βγάλει άλλους εξεταστές ενώ χρειάζονται πάνω από 100 εξεταστές για όλη την Ελλάδα. Στο Ηράκλειο πχ πάει εξεταστής από την Αθήνα, σε μια μέρα κάνει 5 πρακτικές εξετάσεις, παίρνει 2500 ευρώ και όλα τα έξοδα πληρωμένα. Γιατί να μην υπάρχει εξεταστής με έδρα το Ηράκλειο? Ο οποίος να παίρνει λιγώτερα ανά εξέταση ώστε να είναι ανταγωνιστικός και να μην κατεβαίνει εξεταστής από την Αθήνα.Εντάξει μιλάμε για εξεταστή PPL,CPL κλπ όχι εξειδικευμένο πχ για Κ1 στο Β747.
Υπάρχει επίσημος τιμοκατάλογος αμοιβών για τους εξεταστές? Ακουσα ότι η εξέταση αμοίβεται με 500-700 ευρώ και δεν έχει καθοριστεί από την ΥΠΑ αλλά είναι συμφωνία κυρίων...Εντάξει πριν γίνουν τα JAR η αμοιβή ήταν 43 ευρώ. Ας πούμε ότι είναι μικρή αμοιβή. Μα όταν υπάρχουν εκπαιδευτές που παίρνουν 2 (δύο) ευρώ την ώρα, δεν είναι προκλητικό κάποιος να παίρνει 500? Στις ΗΠΑ υπάρχουν εξεταστές οι οποίοι είναι επίτιμοι και δεν αμείβονται, θεωρούν πολύ μεγάλη τιμή αυτή που τους έχει κάνει η FAA να τους έχει εξεταστές. Γιατί να μη γίνει κι εδώ το ίδιο?
Είναι μικρό κόστος να πληρώνει κανείς εξέταστρα 500 PPL+ 500 CPL+ 500 IR +500 ΜΕR + 500 CFI = 2500ευρω ? Κι αν δεν εργάζεται ως επαγγελματίας χειριστής και θέλει να έχει τα πτυχία του σε ισχύ πρέπει να πληρώσει ανανέωση CPL/IR με δικινητήριο 2 ωρες 900 ευρώ και 500 ο εξεταστής 1400. Γιατί?
Υπάρχει άκουσα μια λίστα με καμμιά 20αριά εξεταστές και τέρμα. Δεν πρόκειται να βγουν άλλοι? Δεν χρειάζονται περισσότεροι? Δεν θέλει ή δεν μπορεί η ΥΠΑ να βγάλει κι άλλους? Συμφωνούμε ότι είναι μια πολύ σοβαρή και υπεύθυνη αρμοδιότητα αλλά να μην προκαλείται και το δημόσιο αίσθημα!!! Συμφωνούμε ότι χρειάζονται γνώσεις και εμπειρία αλλά να μην αναγάγουμε την εξέταση στο μονοκινητήριο ίσο σε αμοιβή κυβερνήτου με δύο ώρες πτήσεως στα χειριστήρια του A340...
Ακουσα ότι η κυβέρνηση (ναι, ναι) πιέζει την ΥΠΑ να μη βγάλει άλλους εξεταστές ενώ χρειάζονται πάνω από 100 εξεταστές για όλη την Ελλάδα. Στο Ηράκλειο πχ πάει εξεταστής από την Αθήνα, σε μια μέρα κάνει 5 πρακτικές εξετάσεις, παίρνει 2500 ευρώ και όλα τα έξοδα πληρωμένα. Γιατί να μην υπάρχει εξεταστής με έδρα το Ηράκλειο? Ο οποίος να παίρνει λιγώτερα ανά εξέταση ώστε να είναι ανταγωνιστικός και να μην κατεβαίνει εξεταστής από την Αθήνα.Εντάξει μιλάμε για εξεταστή PPL,CPL κλπ όχι εξειδικευμένο πχ για Κ1 στο Β747.
Υπάρχει επίσημος τιμοκατάλογος αμοιβών για τους εξεταστές? Ακουσα ότι η εξέταση αμοίβεται με 500-700 ευρώ και δεν έχει καθοριστεί από την ΥΠΑ αλλά είναι συμφωνία κυρίων...Εντάξει πριν γίνουν τα JAR η αμοιβή ήταν 43 ευρώ. Ας πούμε ότι είναι μικρή αμοιβή. Μα όταν υπάρχουν εκπαιδευτές που παίρνουν 2 (δύο) ευρώ την ώρα, δεν είναι προκλητικό κάποιος να παίρνει 500? Στις ΗΠΑ υπάρχουν εξεταστές οι οποίοι είναι επίτιμοι και δεν αμείβονται, θεωρούν πολύ μεγάλη τιμή αυτή που τους έχει κάνει η FAA να τους έχει εξεταστές. Γιατί να μη γίνει κι εδώ το ίδιο?
Είναι μικρό κόστος να πληρώνει κανείς εξέταστρα 500 PPL+ 500 CPL+ 500 IR +500 ΜΕR + 500 CFI = 2500ευρω ? Κι αν δεν εργάζεται ως επαγγελματίας χειριστής και θέλει να έχει τα πτυχία του σε ισχύ πρέπει να πληρώσει ανανέωση CPL/IR με δικινητήριο 2 ωρες 900 ευρώ και 500 ο εξεταστής 1400. Γιατί?