anagastikh prosgeiosh helios

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
anagastiki prosgeiosh ekane ena 737-800 ths helios airways gia agnosth mexri stigmhs aitia sto aerodromio tou londinou luton
 
Sorry, sto Luton dev eixe proxtes eva B738 tns Helios eva problnma me to eva ftero, kai ekave avagkastikn prosgeiwsn? Stov elegxo pou epakolou8nse dev bre8nke kaveva problnma.
 
ama ksana petaxei kaneis me thn xelios na mou tripisete thn myth gia louketo tha paei h helios
 
Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα

Καταρχήν το αεροπλάνο που έπεσε είναι διαφορετικού τύπου (-300 αντί -800), ηλικίας ( 8 αντί 4) και τεχνολογίας από αυτό που προσγειώθηκε σήμερα στο Luton. Το ότι πέφτει ένα αεροπλάνο δεν σημαίνει τίποτα ούτε για τον τύπο του αεροπλάνου ούτε για την εταιρεία, τουλάχιστον πριν βγουν πορίσματα από ειδικούς κι όχι από ξερόλες.

Μην ξεχνάμε ότι δεν έχει ξαναπέσει ποτέ Κυπριακό αεροπλάνο από μηχανική βλάβη (το 1967 ένα έπεσε από τρομοκρατική ενέργεια - βόμβα - κοντά στο Καστελλόριζο) και είναι λογικό να υπάρχει μια περισσότερη φοβία ανάμεσα και στους επιβάτες αλλά και στα πληρώματα. Τα αεροπλάνα είναι μηχανές, χαλάνε. Άλλωστε μόνο αυτό που έπεσε είχε τα σοβαρά προβλήματα, υπήρχε πρόθεση αντικατάστασής του μετά το καλοκαίρι αλλά δεν πρόλαβαν, τα -800άρια δεν έχουν παρουσιάσει σοβαρές βλάβες απ'όσο ξέρω.

Επίσης να πω ότι δεν θέλω να υπεραμυνθώ την Helios σε καμμία περίπτωση. Είμαι χρόνια υποστηρικτής των Κυπριακών Αερογραμμών και δεν ταξιδεύω ποτέ στην Κύπρο με άλλη εταιρεία, και έχω και κάποιες μετοχές στις Κ.Α. Η Helios είναι ανταγωνιστής και δεν έχω λόγο να παίρνω το μέρος της. Αν όμως συνεχίσουμε να σπέρνουμε τον πανικό ανεξέλεγκτα μόνο κακό κάνουμε, καλό δεν κάνουμε σε κανένα. Τι δηλαδή, επειδή το Α340 της Air France χτυπήθηκε από κεραυνό στον Καναδά θα βγάλουμε τα Α340 άχρηστα και δεν θα πετάμε με Ολυμπιακές επειδή κι αυτές έχουν Α340; Να βγει πρώτα το πόρισμα και τότε να μιλάμε, γιατί όσο ακούμε εικασίες "ειδικών" που στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν τίποτε, τότε η φαντασία θα καλπάζει.

Η οικονομική κατάσταση της Helios θα είναι δύσκολη γιατί έχασε ένα αεροπλάνο και πρέπει να νοικιάζει άλλα για να το αναπληρώνει, και θα πρέπει να αποζημιώσει τους συγγενείς των επιβατών που σκοτώθηκαν. Η Κύπρος όμως ζει από τον τουρισμό και κάθε επιχείρηση που τον στηρίζει πρέπει να στηρίζεται. Να τους επισημάνουν οι αρμόδιοι τα λάθη τους και να τους βοηθήσουν να τα διορθώσουν, όχι να τους γκρεμίσουν στα τάρταρα...
 
Συμφωνώ με τα λεγόμενά σου, μόνο που 121 νεκροί δέν είναι ακριβώς "λάθος"... που με 1-2 συμβουλές θα διορθωθεί αργότερα. Δηλ. οι υπεύθυνοι της Helios (και της κάθε Helios) θα πούν "ΟΚ,είχατε δίκιο,διορθώνουμε το λάθος μας και δέν ξανασκοτώνουμε 121 άτομα/δέν θα επαναληφθεί/sorry/μάθαμε απο το πάθημα/κλπ κλπ κλπ" ??? :?

Για να το θέσω πιό απλά: οδηγώ και σκοτώνω ένα παιδάκι. Μετά, μαθαίνω να είμαι πιό προσεκτικός και όλα ΟΚ???????????
 
Παιδες, εγω ξερω γενικοτερα κ μεγαλυτερες εταιρειες απο την Helios (όπως Pan - Am και TWA, ή Swissair, που ειχαν πολλαπλασια προβληματα μετα τις πτωσεις των αεροσκαφων τους (Τενεριφη, Long Island, αντίστοιχα).

Και μιλαμε για εταιρειες κολοσσους, που με τον ενα ή τον αλλο τροπο χρεωκοπησαν και εκλεισαν. Τωρα η "Ηλιος", δεν εχει στον ηλιο μοιρα μου φαινεται!

Αλλωστε δεν ειναι ευκολο να αποκαταστησει την οικονομικη ζημια που προκληθηκε (δεν αναφερομαι καν σε θεμα αξιοπιστιας απο τους επιβατες), με 3 αεροπλανα στο στολο της...

Απορω ωστοσο αν οι υπολοιπες εταιρειες που κατα καιρους εμφανιζονται ειχαν αναλογο ελλειπες service ή οτιδηποτε αλλο... (Air Greece, Cretan Airlines κλπ.). Μηπως απο τυχη δεν εχουμε θρηνησει κι αλλα θυματα απο τις ιδιωτικες εταιρειες?
 
Top