Μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα
Καταρχήν το αεροπλάνο που έπεσε είναι διαφορετικού τύπου (-300 αντί -800), ηλικίας ( 8 αντί 4) και τεχνολογίας από αυτό που προσγειώθηκε σήμερα στο Luton. Το ότι πέφτει ένα αεροπλάνο δεν σημαίνει τίποτα ούτε για τον τύπο του αεροπλάνου ούτε για την εταιρεία, τουλάχιστον πριν βγουν πορίσματα από ειδικούς κι όχι από ξερόλες.
Μην ξεχνάμε ότι δεν έχει ξαναπέσει ποτέ Κυπριακό αεροπλάνο από μηχανική βλάβη (το 1967 ένα έπεσε από τρομοκρατική ενέργεια - βόμβα - κοντά στο Καστελλόριζο) και είναι λογικό να υπάρχει μια περισσότερη φοβία ανάμεσα και στους επιβάτες αλλά και στα πληρώματα. Τα αεροπλάνα είναι μηχανές, χαλάνε. Άλλωστε μόνο αυτό που έπεσε είχε τα σοβαρά προβλήματα, υπήρχε πρόθεση αντικατάστασής του μετά το καλοκαίρι αλλά δεν πρόλαβαν, τα -800άρια δεν έχουν παρουσιάσει σοβαρές βλάβες απ'όσο ξέρω.
Επίσης να πω ότι δεν θέλω να υπεραμυνθώ την Helios σε καμμία περίπτωση. Είμαι χρόνια υποστηρικτής των Κυπριακών Αερογραμμών και δεν ταξιδεύω ποτέ στην Κύπρο με άλλη εταιρεία, και έχω και κάποιες μετοχές στις Κ.Α. Η Helios είναι ανταγωνιστής και δεν έχω λόγο να παίρνω το μέρος της. Αν όμως συνεχίσουμε να σπέρνουμε τον πανικό ανεξέλεγκτα μόνο κακό κάνουμε, καλό δεν κάνουμε σε κανένα. Τι δηλαδή, επειδή το Α340 της Air France χτυπήθηκε από κεραυνό στον Καναδά θα βγάλουμε τα Α340 άχρηστα και δεν θα πετάμε με Ολυμπιακές επειδή κι αυτές έχουν Α340; Να βγει πρώτα το πόρισμα και τότε να μιλάμε, γιατί όσο ακούμε εικασίες "ειδικών" που στην πραγματικότητα δεν γνωρίζουν τίποτε, τότε η φαντασία θα καλπάζει.
Η οικονομική κατάσταση της Helios θα είναι δύσκολη γιατί έχασε ένα αεροπλάνο και πρέπει να νοικιάζει άλλα για να το αναπληρώνει, και θα πρέπει να αποζημιώσει τους συγγενείς των επιβατών που σκοτώθηκαν. Η Κύπρος όμως ζει από τον τουρισμό και κάθε επιχείρηση που τον στηρίζει πρέπει να στηρίζεται. Να τους επισημάνουν οι αρμόδιοι τα λάθη τους και να τους βοηθήσουν να τα διορθώσουν, όχι να τους γκρεμίσουν στα τάρταρα...