Αναγεννηση παλαιων τυπων

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Hastaroth":25grrhj0 said:
Οσο γιά τά flying boats,εγώ προσωπικά δέν θά ενθουσιαζόμουν μέ την έλευση τέτοιων στην Ελλάδα (νά δώ Grumman Albatross νά κατεβαίνη στήν Δήλο μέ 6ρι καί να πέσω στά γόνατα.....).

8), Και άντε τα albatross και τις "χήνες" τα αποκλείουμε αλλά

makedonas":25grrhj0 said:
Hasti, εσυ δεν θα ενθουσιαζοσουν με την ιδεα ενος υδροπλανου, ακομα και αν αυτο ηταν το Be-200 σε VVIP εκδοση!!! :wink: :P

Αντιθέτως με τον Μακ, πιστεύω ακράδαντα ότι θα έκανε μια ταπεινή εξαίρεση για το Be-210... Full capacity 72 "'ηρωες" και προσγείωση με 7άρι κάπου στο αιγαίο :great:... Νομίζω, όλοι θα είμασταν μέσα, άντε χωρίς τον Βασίλη που θα υπερίπτατο με το ε/π του για την "κακιά στιγμή" :mrgreen: ...

Πλάκα πλάκα, έχει κανείς ιδέα αν κυκλοφορεί Βe-210 πουθενά?
 
Εδώ υπάρχει κάτι:

http://www.irkutseaplane.com/be210.html

Αλλά το site δεν δείχνει να έχει ανανεωθεί πρόσφατα. Έπειτα εν μέσω οικονομικής κρίσης δεν θα 'πρεπε να περιμένουμε εξελίξεις. Προσωπικά πιστεύω ότι θα μείνει στα χαρτιά αφού το ενδιαφέρον είναι πολύ περιορισμένο.

edit

Επιτέλους το βρήκα... Ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με το Do 228-212NG:

http://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=45558308

Oι κάτοχοι και φιλόδοξοι κατασκευαστές αυτής της πατέντας:

http://www.tigerfishaviation.net/index.html

Και μια σχετική δήλωση από στέλεχος της RUAG:

The rugged, unpressurised 19-seater sells for €5.1-5.5 million ($7.6-8.2 million), depending on specification. "We see a potential market for a float-equipped version, which we'll probably offer by 2012," Kofen says.

Από το παρακάτω άρθρο του Flightglobal:

http://www.flightglobal.com/article...i-09-reincarnated-228-takes-to-the-skies.html
 
M!ke, thanx για το Be-210 :great:

Για το Dornier NG, βάσει του flightglobal
...The development aircraft is an updated old airframe and will carry out about 40h of testing. The first production aircraft, which is in build at Ruag's plant in Oberpfaffenhofen near Munich, is due to fly in January and will be the first to go to a customer...

Δλδ αν κατάλαβα καλά, έχουν κάνει mods σε παλιό σκαρί και το πρώτο ουσιαστικά νέο θα έβγαινε Γενάρη? :roll:

Πάντως, στραγάλι στραγάλι μαζεύουν παραγγελίες... Και στο air show της Σιγκαπούρης, όπως έδωσε και παραπάνω ο Μακ, πούλησαν ένα σε νορβηγική εταιρεία, η οποία του επιφυλάσσει extreme καταστάσεις 8)
...The aircraft will be used for passenger and cargo transport between Longyearbyen and gravel
airfields at Svea and Ny Ålesund on the island of Svalbard, Norway...

Που να ετοιμαστεί και το "παντεταρισμένο" RAPT 8) ... Πολύ υδροπλάνο βρε παιδί μου...
 
Χαζά χαζά φαντάζεστε να επιστρέψει δριμύτερο με πλωτήρες το 228;
Και να σκεφτεί κανείς ότι είναι σχεδόν 30 χρονών αεροπλάνο (1981)!

Πάντως οι κατασκευαστές του RAPT δεν δείχνουν να αστειεύονται. Το λέω αυτό γιατί πολλές εναλλακτικές τεχνολογίες για πλωτήρες έχουν πατενταριστεί, αλλά παρέμειναν "ζωγραφιές". Αντιθέτως το RAPT - σύμφωνα με το website της tigerfish που έκανα post πιο πάνω - έχει δοκιμαστεί με Computational Fluid Dynamics, με μοντέλα ανεμοσήραγγας (μέχρι και C-130!) και ένα κανονικό μοντέλο Cessna 208.

Υ.Γ.: Οφείλω να παραδεχτώ ότι νοσταλγώ τα Do-228 της Olympic Aviation! :thx:
...αλλά δεν νομίζω να είμαι ο μόνος.
 
M!ke":37uxx6ks said:
Αυτό που εννοούσα είναι ότι δεν παράγεται πλέον, όπως και τα υπόλοιπα στα οποία αναφέρθηκα.

--- edit ---

Επίσης το 328JET, σε σύγκριση με το ελικοφόρο, απέτυχε σαν επιβατικό.

Ισως γιατί είχε νά ανταγωνιστή το επιτυχημένο "σαυράκι" (AVRO).

Έχει, όμως, σημειώσει επιτυχίες σαν bussiness jet, αφού ακόμα και τώρα μετατρέπονται επιβατικά στο bussiness μοντέλο Envoy.

Καί όχι μόνο.Υπάρχει,απ'όσο ξέρω,καί σέ έκδοση ασθενοφόρου.

@Mak:ο μή ενθουσιασμός μου,όπως αντιλαμβάνεσαι,δέν θά οφειλόταν στο ίδιο τό Be210,αλλά στό ότι σύμφωνα μέ την Ελληνική νομοθεσία,θά το θεωρούσαν.....ημερόπλοιο και όχι αεροπλάνο :)

@OA701:Μέ 7άρι στό Αιγαίο δέν καλοπερνάς ούτε μέ τά "παλάτια" τών Μινωικών,πόσο μάλλον μέ το Beriev...Πάντως άν είχαμε την "άνωθεν" επιτήρηση τού Βασίλη με το SuperPuma του,μπορεί να ήμουν και ένας από τούς 72 στό "full capacity"...

Μετά απ'όλα αυτά,νά περιμένουμε να δούμε Ford TriMotor Turbo και Ju52NG;

(και φυσικά,Boeing 307 ή 377 Dreamliner.... :mrgreen: )
 
Δυστυχώς ο Βασίλης δεν επιτηρεί άνωθεν. Έρχεται κατόπιν εορτής να μαζέψει σπασμένα. Οπότε, καλύτερα να αποφεύγεις τις κακοτοπιές και μακάρι να μη χρειαστεί ποτέ να πετάξω για τέτοιους λόγους :wink:
 
Top