Αναγκαστική προσγείωση Delta στο Ελ.Βενιζέλος

  • Thread starter Thread starter al.porto
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

al.porto

Business-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2007
Μηνύματα
306
Likes
0
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Στις 30/ 06 η πτήση της Delta για Τελ Αβίβ, πραγματοποίησε emergency landing στην Αθήνα στις 4:00 περίπου τα ξημερώματα, λόγω βλάβης στον Νο. 2 κινητήρα.
Το αεροσκάφος (N161OD) έμεινε όλη σχεδόν την ημέρα στο αεροδρόμιο, όπου επισκευάστηκε και αναχώρησε το βράδυ για τον προορισμό του.
Στις φωτογραφίες το βλέπουμε να δέχεται την φροντίδα των μηχανικών της ΟΑ (σόρρυ για την ποιότητα, είναι από το κινητό).

[album]14963[/album], [album]14964[/album]
 
Ισως αυτο που θα ρωτησω να ακουστει αστειο αλλα θα ηθελα να ξερω εαν μπορει να προσγειωθει ενα αεροσκαφος με ενα μονο κινητηρα.

Επισης ειδα στο youtube απογειωση αεροσκαφους που κατα την επιταχυνση πηρε ο κινητηρας μεσα πουλι και πηρε φωτια. Παρολα αυτα το αεροσκαφος σηκωθηκε αν και ο κινητηρας εβγαζε φλογες. Πως ειναι δυνατον να σηκωνεται το αεροσκαφος με ενα κινητηρα ο οποιος εχει προβλημα?
 
άνετα προσγειώνεται το αεροσκάφος με ένα κινητήρα..
 
Το επιβάλλουν οι κανονισμοί να μπορεί ένα (δικηνητήριο) αεροσκάφος να απογειωθεί κανονικά, με τον ένα κινητήρα εκτός λειτουργιας. Τώρα για την προσγείωση, έχουμε αρκετά παραδείγματα αεροσκαφών, τα οποία έχουν προσγειωθεί με όλους τους κινητήρες εκτός λειτουργίας. Βέβαια είναι κυρίως θέμα τύχης και ικανότητας του πιλότου αν θα μπορέσει να προσγειωθεί ασφαλώς το αεροσκάφος. Με ένα κινητήρα σε λειτουργία, τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά!
 
trjim2k5":ds08je15 said:
απογειωθεί κανονικά


Οχι και κανονικα! Αλλαζει το screen height. Δεν ειναι ''κανονικη'' απογειωση αλλα ασφαλης
 
Thanks για τη διορθωση!
Οντας αεροναυπηγος και οχι πιλοτος, ονομαζω κανονικη οποιαδηποτε κατασταση δεν εχει περεταιρω σοβαρα επακολουθα! :D
 
Top