tasaras
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 23/12/2006
- Μηνύματα
- 81
- Likes
- 0
Όπως θα έχετε διαβάσει και σε παρελθόντα ποστ δικά μου, η απόφαση μου να παω Αμερική ειναι ειλημένη και δρομολογείτε.
Για λόγους καλύτερης αντιμετώπισης και φιξαρισμένων τιμών, αναζητώ ενδιαφερόμενο για να κάνουμε μαζί την εκπαίδευση.
Όποιος επιθυμεί κατι τέτοιο ή ειναι στα υπ' όψην του παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μου είτε με π.μ είτε στο mail: tasos123pan@gmail.com.
Όποιος επιθυμεί παρακαλώ ας επικοινωνήσει!!! Ευχαριστώ.
Για λόγους καλύτερης αντιμετώπισης και φιξαρισμένων τιμών, αναζητώ ενδιαφερόμενο για να κάνουμε μαζί την εκπαίδευση.
Όποιος επιθυμεί κατι τέτοιο ή ειναι στα υπ' όψην του παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μου είτε με π.μ είτε στο mail: tasos123pan@gmail.com.
Όποιος επιθυμεί παρακαλώ ας επικοινωνήσει!!! Ευχαριστώ.