ΑΓΓΕΛΙΑ!!!!

  • Thread starter Thread starter tasaras
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

tasaras

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/12/2006
Μηνύματα
81
Likes
0
Όπως θα έχετε διαβάσει και σε παρελθόντα ποστ δικά μου, η απόφαση μου να παω Αμερική ειναι ειλημένη και δρομολογείτε.
Για λόγους καλύτερης αντιμετώπισης και φιξαρισμένων τιμών, αναζητώ ενδιαφερόμενο για να κάνουμε μαζί την εκπαίδευση.
Όποιος επιθυμεί κατι τέτοιο ή ειναι στα υπ' όψην του παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μου είτε με π.μ είτε στο mail: tasos123pan@gmail.com.
Όποιος επιθυμεί παρακαλώ ας επικοινωνήσει!!! Ευχαριστώ. :D
 
Παιδιά προφανώς και δεν κάνω πλάκα, οπότε αν κάποιος ενδιαφέρεται ή γνωρίζει κάποιον που να ενδιφέρεται ας μου στείλει ενα μύνημα.
Το κάνω αυτό αφενώς για να πετύχουμε καλύτερες τιμές αφετέρου, το hour bulding building που είναι 100 ώρες και είναι μετά το ppl , οπότε 100 ώρες PIC ο ένας 100 PIC ο άλλος 200 ώρες σύνολο και καλύτερη τιμή ενοικίασης, εφόσον το αεροπλάνο θα ενοικιασθεί για 200 ώρες και όχι 100,έχω βρεί τιμή 75$ ανα ώρα wet(με κάυσιμα). Όποιος επιθυμεί είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. :great:
 
Top