Aπεργία στην ΥΠΑ

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ειδικά οι ΕΕΚ χάνουν κάποιο σημαντικό προνόμιο που δεν αφορά τους υπόλοιπους εργαζομένους της ΥΠΑ.
 
Όταν έφτασα σήμερα απόγευμα στη Θεσσαλονίκη, είδα τουλάχιστον 5 αεροπλάνα της Tuifly. Κανονικές πτήσεις ήτανε ή αυτοί άρχισαν ήδη με evacuation τουριστών πριν από την απεργία :?: Δεν είδα ποτέ τόσα αεροπλάνα Tuifly τέτοια ώρα.

Φτάνει πια, σήμερα απεργίες στις Βρυξέλλες, μέχρι χθες δεν ήξερα εάν θα επηρεαστούν οι πτήσεις (τελικά άλλαξα τη πτήση μου και έφυγα χθές, αν και τελικά οι πτήσεις έγιναν κανονικά), και τώρα μάλλον θα ακυρωθεί η πτήση μου την Κυριακή (ξανά για Βρυξέλλες…). Ας έμεινα το Σαββατοκύριακο εκεί…
 
Αλήτες και καθάρματα όλοι τους που συμμετέχουν. Μακάρι να χάσουν τη δουλειά τους μια μέρα τα ξεσαμάρωτα γαϊδούρια και να να νιώσουν λίγο από το πόνο που προκαλούν στους υπολοίπους. Αίσχος. Και αίσχος στο κάθε Έλληνα που ανέχεται αυτή τη κατάσταση.
 
romanosdelios":2rkeodez said:
Και αίσχος στο κάθε Έλληνα που ανέχεται αυτή τη κατάσταση.
Δεν την ανέχομαι αλλά τι μπορώ να κάνω? Απλώς κάνω υπομονή και αφήνω διάφορα ταξίδια για αργότερα που θα ηρεμήσει η κατάσταση.
 
Αιτήματα ΕΕΚ

Naftemporiki.gr":jhcw5tcu said:
Οι ελεγκτές, οι οποίοι έχουν προκηρύξει τέσσερις 24ωρες απεργίες από την Κυριακή, εκτιμούν ότι ο κλάδος τους θίγεται άμεσα από τον ψηφισθέντα νόμο στα παρακάτω σημεία:

1. «Η Εναέρια Κυκλοφορία απογυμνώνεται από επιτελικές αρμοδιότητες άμεσα συνδεδεμένες με την εκτέλεση του έργου της, παραβιάζονται οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί του Ενιαίου Ευρωπαϊκού Ουρανού (SES) και υποβαθμίζονται οι παρεχόμενες υπηρεσίες εντός του Athinai FIR».
2. Κατά τους ελεγκτές, «η ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και της διοίκησης της ΥΠΑ δεν δεσμεύτηκαν στην απαίτηση του κλάδου για την ακύρωση των μετατάξεων στις μονάδες Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας με προσωπικό από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα, χωρίς όρους και προϋποθέσεις κατά παρέκκλιση όλων των ισχυουσών διατάξεων και του αναγνωρισμένου προσοντολογίου των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας όπως τούτο καθορίζεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 340/2015».
3. «Δεν αναγνωρίζουν κανένα επιτελικό και διοικητικό ρόλο στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας όσον αφορά στη στελέχωση της Γενικής Διεύθυνσης Αεροναυτιλίας και αδικαιολόγητα ισχυρίζονται ότι ρόλος των Ελεγκτών εξαντλείται στις επιχειρησιακές τους μονάδες».
4. «Δεν διευκρινίστηκε βάσει ποιάς μελέτης βιωσιμότητας προέκυψε η κατανομή των τελών διαδρομής κατά 80% και 20% μεταξύ της υπηρεσίας και της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας αντίστοιχα».
5. «Δεν παρασχέθηκε καμία διαβεβαίωση ότι δεν θίγονται κεκτημένα δικαιώματα του κλάδου από την προβλεπόμενη διαχείριση και ανακατανομή των πόρων Αεροναυτιλίας μεταξύ της υπηρεσίας και της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας».
6. «Δεν αναγνωρίζουν την εφαρμογή των διατάξεων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 391/2013 όσον αφορά τις επιλέξιμες δαπάνες αεροναυτιλίας και τον υπολογισμό του κόστους αφού θεωρούν ότι από τα τέλη αεροναυτιλίας χρηματοδοτούνται τα πάντα κάτι που αναιρεί την βασική αρχή σύστασης αυτών των δύο Υπηρεσιών, που είναι η οικονομική αυτοτέλεια μίας εκάστης», τονίζουν οι ελεγκτές.
Από τα παραπάνω το 5 τους πονάει (και έχει κάποια υπόγεια πονηρή σχέση με το 3), το 3 είναι πονηρούτσικο για όσους ξέρουν, το 2 ευνόητη συντεχνιακή συμπεριφορά. Για το 1, 4, και 6 γιατί θα πρέπει να ζητηθεί η γνώμη τους? Οι κακομαθημένοι δεν μπορούν να ξεπεράσουν ότι τα μοντέλα συνδιοίκησης τελειώνουν?
 
Από την ειδησιογραφία βλέπω ότι την απεργία την κύρηξε το ΔΣ, άρα είναι με βάση τον νόμο παράνομη.

Το ερώτημα είναι τώρα εάν θα κινηθεί νομικά κάποιος (η ΥΠΑ εν προκειμένω) για να την κυρήξει παράνομη...
 
Ε καλά, δεν είναι μόνο οι Έλληνες… Συνολικά τα τελευταία χρόνια πληγώθηκα πιο συχνά από διάφορες απεργίες στο Βέλγιο, μην ξεχνάμε τις πολλές μέρες που πέρσι απεργούσαν οι πιλότοι της LH, όσον αφορά τους ελεγκτές πόσες μέρες απεργούσαν στην Γαλλίa κλπ. Έχω βαρεθεί γενικά με τις συντεχνίες και τα συνδικάτα που μόνο τα δικά τους συμφέροντα βλέπουν αδιαφορούντας πλήρως για τον υπόλοιπο κόσμο. Δεν θέλω να αμφισβητήσω το δικαίωμα για απεργία, αλλά κάπου θα έπρεπε να υπάρχουν όρια.

Και εάν είναι παράνομη η απεργία: Ποιός μπορεί να τη σταματήσει τώρα το Σαββατοκύριακο; Στην καλύτερη περίπτωση τις επόμενες των 12 και 13 Οκτωβρίου. Η Α3 έχει ήδη ακυρώσει όλες τις πτήσεις της για αύριο και μεθαύριο, ενώ άλλες εταιρίες περιμένουν ακόμα με επίσημες ακυρώσεις.
 
Να επισημάνω ότι οι Έλληνες ΕΕΚ δεν έχουν κάνει απεργία χρόνια τώρα, ισως 4 ή 5, αντίθετα με την ΟΣΥΠΑ που εξαγγέλει για ψύλλου πήδημα με τον επιπλοποιό και άνευ αντικειμένου επαγγελματία πρόεδρο της εδω και 28 χρόνια να επικαλείται μονίμως και παραπλανητικά την αεροναυτιλία. (Οι απεργίες της ΟΣΥΠΑ βέβαια δεν έχουν κόστος ούτε στις αφίξεις τουριστών, και ούτε και πολιτικό κόστος άρα είναι ΑΝΕΥ ΡΙΣΚΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ) . Μάθετε λοιπόν ότι αυτός και οι συν αυτώ όπως και πολλοί άεργοι στην ΥΠΑ αμείβονται με κατι τις λιγότερο από έναν ΕΕΚ και σίγουρα διάφοροι του Διοικητικού, Τεχνικοί, Οδηγοί οποιασδήποτε βαθμίδας εκπαιδευσης, οι οποίοι σαφώς και δεν εχουν να κάνουν οχι με αεροναυτιλία αλλά με αεροσκάφη εν γένει, έχουν λαμβάνειν μισθούς υπερδιπλάσιους ή τριπλάσιους από τις αντιστοιχες ειδικότητες σε νοσοκομεια, Δήμους και γενικά άλλες υπηρεσίες. ΑΥΤΟ ειναι το ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Ο ΕΕΚ είναι καλοπληρωμένος βάσει του ΕΚ 391/2013 για ευνόητους λογους. Όπως και οι εμπλεκόμενοι στην Αεροναυτιλία. Ισχύει σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως. Οι υπόλοιποι πήραν τα χρήματα τέλη δεκαετίας 90 μαζί μας, μετά από τους δικούς μας αγώνες. Και βολεύτηκαν σε μια σάπια και κρατική ΥΠΑ μέχρι που τους είπαν ότι θα δώσουν τα αεροδρόμια στους ΓΕρμανούς. Από τότε έκαναν ότι βρωμερό μπορούσαν για να αποδεσμευθούν από αυτά και μαζί με την σημερινή κυβέρνηση να διχοτομήσουν την ΥΠΑ για να βολευτούν όλοι στριμωγμένοι σε γραφεία ανευ αντικειμένου. Αυτά γιατί είναι αχάριστοι και υποκριτές. Στο δια ταύτα:

Ο νόμος αυτός πάει την αεροναυτιλία 10 χρόνια πίσω. Επιβάλλεται ανεξάρτητος πάροχος, εντός δημοσίου για να σιγήσουν οι άσχετοι που μιλάνε για εκποίηση του εναερίου χώρου, με λογιστήριο, προϋπολογισμό, πρόγραμμα επενδύσεων και εξωτερικό όικονομικό έλεγχο. Όταν γίνει αυτό θα πρέπει να το μανατζάρουν ως εταιρία οι κατάλληλοι άνθρωποι. Λεω ως εταιρία εννοώντας ευέλικτα, αποτελεσματικά και γρήγορα. Και όποιος απο τους υπαλλήλους δεν κάνει να φεύγει. Αυτά δεν τα θέλει εννοείται το κράτος γιατί για το κράτος ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ. Τώρα θα τα χρησιμοποιεί για να μπαλώνει τρύπες στο Ηράκλειο και στα υπολοιπα ασύμφορα μικρά που δεν πουληθηκαν.
Όσο γίνονται αυτο στο μπαχαλο μας, οι Τούρκοι με τον σουλτάνο μεγαλουργούν και παραβιάζουν κάθε μέρα (άραγε θα το έκαναν αν υπήρχε σοβαρός πάροχος και τα δεκάδες συμβάντα καθημερίνα τα έστελνε στα διεθνή δικαστήρια)
Οι Βαλκάνιοι έχουν γίνει Ευρωπαίοι: Συστήματα, εκπαιδευσεις, στέλνουν κόσμο στα κέντρα αποφάσεων, free routes, διαδικασίες, ανταγωνιστικότητα και οι ΙΤαλοι που είναι 100 χρόνια μπροστά καιροφυλακτούν να πάρουν υπο τη διαχείριση του μερικους αεροδιαδρόμους στα δυτικά.
Και όλα αυτά γιατι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ αλλά δεν μπορεί το Κράτος ή μαλλον δεν θέλει να τα επενδύσει σε αφηρημένες έννοιες όπως Ενιαίος Ευρωπαικος Ουρανος
Όσο για τις Διευθύνσεις μάθετε ότι απο το 2011 που ειχε αναδιοργανωθεί η ΥΠΑ, οι Διευθύνσεις της Αεροναυτιλίας έχουν ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ να δουλευουν με προσωπικο τον Διευθυντη και άλλα 1-2 άτομα ή με δυσχερέστατες συνεργασίες με τις περιφερειακές μονάδες αεροναυτιλίας για το ΤΙΠΟΤΑ αφου τώρα τις έκαναν μπαχαλο (licencing Ελεγκτών, προτυποποίηση, safety, quality) για να προλάβουμε τις απαιτήσεις των Ευρωπαίων, ενώ η αλήθεια είναι με μια σωστή μορφή παρόχου αυτά θα γίνονταν πολύ πιο γρήγορα και απο εμάς και από εξωτερικούς συνεργάτες. Κι όλα αυτά με μηδενισμό καθυστερήσεων, τι κι αν δεν μας εγγυάται κανείς ότι τα αεροπλάνα θα φαίνονται σίγουρα στην οθονη, τι κι αν οι συχνότητες δεν ακούγονται, τι κι αν οι εταιρίες βιάζονται αλλα οι δικες μας διαδικασίες είναι ίδιες από το 2000.

Να διευκρινίσω ότι στην ΥΠΑ μέσα υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι που αξίζουν τα λεφτά τους γι αυτό και δούλευε, έστω κι ετσι έως τώρα. Ελπιζω στην Αρχη Πολιτικής Αεροπορίας να αξιοποιηθουν οι ικανοί μήπως και εποπτεύουν τους Γερμανους, αν και ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν θα γίνει αυτό. Το ίδιο και με τους τεχνικούς και όποιους πάνε προς αεροναυτιλία μεριά. Το κακό με τους νόμους είναι ότι ΄θεσπίζονται συνήθως για να βολευτεί η φύρα.
 
ezzio_atc":stno3vkq said:
Όσο γίνονται αυτο στο μπαχαλο μας, οι Τούρκοι με τον σουλτάνο μεγαλουργούν και παραβιάζουν κάθε μέρα (άραγε θα το έκαναν αν υπήρχε σοβαρός πάροχος και τα δεκάδες συμβάντα καθημερίνα τα έστελνε στα διεθνή δικαστήρια)
Οι Τούρκοι πλέον είναι Το Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο, δεδομένου ότι εξελέγησαν στο Συμβούλιο του ICAO προχθές για 3 χρόνια με μεγάλη πιθανότητα ανανέωσης για άλλα 3.
 
ezzio_atc":30j7g269 said:
Να διευκρινίσω ότι στην ΥΠΑ μέσα υπάρχουν πολλοί υπάλληλοι που αξίζουν τα λεφτά τους γι αυτό και δούλευε, έστω κι ετσι έως τώρα. Ελπιζω στην Αρχη Πολιτικής Αεροπορίας να αξιοποιηθουν οι ικανοί μήπως και εποπτεύουν τους Γερμανους, αν και ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν θα γίνει αυτό. Το ίδιο και με τους τεχνικούς και όποιους πάνε προς αεροναυτιλία μεριά. Το κακό με τους νόμους είναι ότι ΄θεσπίζονται συνήθως για να βολευτεί η φύρα.

Αγαπητέ ΕΕΚ,
πολλά απο τα γραφόμενα σου είναι αληθινα , αναφέρεσαι σε συντεχνίες που προστατεύουν τον κόσμο τους... γιατί, μήπως ο κλάδος που είσαι ενταγμένος δεν λειτουργεί έτσι ? για να μην τρελλαθούμε κιόλας, οταν μιλάμε για το επίδομα Eurocontrol και το μοίρασμα σε όλο το προσωπικό της ΥΠΑ, να μη ξεχνάμε τους ΕΕΚ που βγαίνουν αναπηροι απο τη δουλειά..ετσι δεν έιναι ??
καλό είναι να τα βρείτε μεταξύ σας, με 2 συλλόγους που καταφέρατε να κανετε, να πάρει το Δ.Σ εξουσιοδότηση απο μια Γ.Σ. ( για τόσο σοβαρές αποφάσεις, αυτό είναι απαραίτητο) και μετά να ζητήσετε να γίνει Α.,Ε, αν έτσι θέλουν τα μέλη...το θέμα είναι αν πραγματικά πιστεύεις οτι με μια Α.Ε. θα έχεις προδιαγεγραμμενο ενα σίγουρο μέλλον ή θα σου έρθουν τα πανω κάτω, πριν τα 50 σου !!!
Για να μην πάω πολύ παλιά με τους αμερικάνους ΕΕΚ της FAA ,να δούμε και τί επιφύλαξε η απόφαση για διεκδίκηση ακόμα περισσότερων παροχων στους ισπανούς ΕΕΚ, με κάποιους απο αυτούς (οι νεώτεροι βέβαια) να αναγκάζονται να υπέγραψουν στην ιδιωτική κοινοπραξία ATC που προεκυψε, με σίγουρα λιγότερα λεφτά απο οτι έπαιρναν πριν.
Επίσης, χωρίς να στηρίζω κανεναν Αλεβιζόπουλο ( ο επιπλοποιος που αναφέρεσαι), θεωρώ οτι εφόσον είναι νόμιμα εκλεγμένος απο τη βάση του επι σειρά ετών, κάνει τις Γ.Σ και ενημερώνει τον κόσμο του, - στην ακρόαση στη Βουλή ήταν πολύ καλύτερος απο τον εκπρόσωπο των ΕΕΚ -, έχει την ίδια νομιμοποίηση με τους ΕΕΚ να κάνει απεργία.
Τέλος για την αποκατάσταση της αλήθειας η τελευταία απεργία ΕΕΚ ήταν πέρσυ στις 5 Αυγουστου με μια 4ωρη στάση , ενώ οι απεργίες των τηλεπικοινωνιακών έχουν ενα μικρότερο σαφώς αντίκτυπο, αλλά "καταφέρνουν" να ακυρώνουν και αυτοί κάποιες πτήσεις !!
 
Top