...απο PIPERAKI σε JUMBO....

  • Thread starter Thread starter lorenzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

lorenzo

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2008
Μηνύματα
38
Likes
0
Βγαινοντας απο οποιαδηποτε ιδιωτικη σχολη του τυπου οξφορδης μεχρι και απο την τελειωμενη αερολεσχη που προσφερει atpl εχεις στην κατοχη σου 210 ωρες maximum πτησης εκ των οποιων οι μολις 15 maximum ειναι σε multi engine ..πως μια εταιρια σε προσλαμβανει μονο με αυτες τις ωρες σε προπ και σε βαζει σε jet κινητηρες , μονο με ενα type rating?? δλδ ενα type rating ειναι ικανο να σε κανει σουπερ συγκυβερνητη ??μηπως τελικα τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα?? to ir και γενικοτερα τα 14 μαθηματα που δεινεις εξετασεις στην υπα ειναι ιδια για ολα τα αεροσκαφη...ομως απο prop se jet υπαρχει τεραστιο χασμα!!παρολαυτα σιγουρα ολοι piperakides ηταν αλλα ακρετοι στην ελλαδα ηταν της ΠΑ..τεσπα...σκοπος του ποστ αυτου ειναι να γινει κουβεντουλα περι του θεματος.παντως απο γνωστο που ειχε τη τυχη της απειθειας προσληψης του σαν airliner μετα της αποπερατωσης των σπουδων του στην i.c (οχι διαφημισεις χαχα) μου ειπε οτι το type rating τον ζορισε απιστευτα!!
Σε μια προσληψη σιγουρα παιζουν ρολο οι ωρες ομως ακομα περισσοτερο παιζει η θεωρια....το ground school ειναι το ημισι του παντως και δυστυχως οχι το ονομα της σχολης μου το παν και αυτο και εξεπλαγειν !!κριτηριο ειναι η ωρες η υγεια και (επιπροσθετως type rating ,up to 1500 flt hours, εχτρα πτυχειο αει κλπ κλπ.) αλλωστε σου κανουν τεστ γνωσεων θεωριας που ειναι κυριως σε οργανα.
 
Top