Από την Κύπρο έρχεται...

  • Thread starter Thread starter solro
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
586
Likes
109
...για να με πάει Ρόδο.

Όπως και πέρσι τέτοιες μέρες κατέβηκα από την Θεσσαλονίκη στη Ρόδο.
Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν θα σας περιγράψω τα περσινάαλλά θεωρώ και τα φετινά εξίσου ενδιαφέροντα.

Πριν από μερικούς μήνες έκλεισα τα εισητήρια για τα Χριστούγεννα. Επείδή η Α3 δεν είχε πτήση τις Πέμπτες διάλεξα την Cyprus.
Πέρασε ο καιρός και έφτασε η μέρα πριν την πτήση. Ετοιμασίες, βαλίτσες και web-checkin. Μπαίνω στο site της έταιριας διαλέγω την επιλογή e-checkin. Εκεί έρχεται η πρώτη ψυχρολουσία. Μου δείχνει ένα disclaimer
Σημαντική Σημείωση
Οι Κυπριακές Αερογραμμές διαθέτουν το Web Check-in σαν επιπρόσθετη υπηρεσία στους πελάτες τους και καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να προσφέρεται στο μέγιστο βαθμό αξιοπιστίας και διαθεσιμότητας. Παρόλα αυτά, μπορεί να υπάρξουν περιπτώσεις όπου για τεχνικούς ή άλλους λόγους η υπηρεσία web check-in μπορεί να μην είναι διαθέσιμη. Οι Κυπριακές Αερογραμμές δεν προσφέρουν οποιαδήποτε εγγύηση για την λειτουργία της υπηρεσίας και δεν έχουν καμία ευθύνη για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά που πιθανόν να συνδέεται με την χρήση ή μη χρήση της υπηρεσίας αυτής.
φοβήθηκα προς στιγμήν αλλά προχώρησα θαραλλέα στην καταχώρηση των στοιχείων μου και μετά στην επιλογή της θέσης. Εκεί ήρθε και το δεύτερο σοκ. Δεν με άφηνε να επιλέξω θέση στις εξόδους κινδύνου...Οχι πως ήθελα έξοδο κινδύνου...
Τελικά επέλεξα την θέση 9F που αν και είχα τον ήλιο απέναντι και την μηχανή από κάτω με άφησε ικανοποιημένο.

Δύο ώρες πριν την αναχώρηση που ήταν προγραμματισμένη για τις 15:15 έφτασα στο αεροδρόμιο. Πήγα προς τα counter της cyprus και προς μεγάλη μου ικανοποίηση ανακάλυψα ότι σε μια οθόνη έγραφε <<web-check in-business class>>. Εκεί αισθανθηκα ξεχωριστός και ότι επιτέλους αποκτά το κάποια αξία το web-checkin. Δεν είναι δηλαδή που αντι να σε τσεκάρουν όλα μαζί (άνθρωπο και βαλίτσες) τσεκάρουν πρώτα τον άνθρωπο στα μηχανήματα και μετά τις βαλίτσες στα counter. Αφου τελείωσα σε χρόνο 0 έκανα μια βόλτα.
Λίγο παρακατω βρήκα τον βαλιτσοτυλιχτή by mouzendis. Είχε ολοφάνερες επιγραφές στα Ρώσσικα, πιο μικρές στα ελληνικά και σε μια γωνιά στα Αγγλικά. Φανερό λοιπόν το κοινό που θέλει να προσελκύσει. Επίσης είχε και μια ταμπέλα που έγραφε <<the area is being recording>>. Εκεί κρατήθηκα να μην γελάσω...
Κάποια στιγμή βρίσκομαι σε ένα σημείο όπου παραξενεύτηκα από την πολλή ησυχία. Τελικά ήμουν στην αίθουσα με τα counter της ΟΑ...Ενδεικτικό της παρουσίας της εταιρίας στη συμπρωτεύουσα.

Αφου πέρασα ομαλά τον ελεγχο μπήκα στο χώρο με τις πύλες. Από την προηγούμενη ήξερα ότι η επιβίβαση θα γινόταν από την έξοδο 12, παραδόξως δεν άλλαξε η πύλη μέχρι την ώρα της αναχώρησης.

Στο ενδιαμέσο υπήρξαν οι κλασσικές πλέον σκηνές <<ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ... ΝΑ ΠΡΟΣΕΛΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΔΟ Χ>>
Μόνο που αντί να το φωνάζουν στα μεγάφωνα το φώναζαν και κανονικά. Μετά από την παρακολούθηση μερικών σπριντ με σακούλες Τερκενλή ήρθε και η ώρα της δικής μου επιβίβασης! Όλα εξελίχθηκαν ομαλά και σε λίγο βρισκόμουν στο γεμάτο λεωφορείο. Προχωράει 2 μέτρα, σταματάει, και ανοίγει πόρτα που ήταν ακριβώς μπροστά μου. Για 10 λεπτά ήμουν μέσα στο κρύο και περίμεναμε κάτι...Κάποια στιγμή έρχεται μια υπάλληλος ψάχνει μια επιβάτη που ήταν στο λεωφορείο κάτι χάρτια είδαν- δεν πολυκατάλαβα τι έγινε- και μετά επιβιβαστήκαμε κανονικά στο α/φος A320 5B-DCK. Εκεί όταν είδα το στένεμα με έπιασε άγχος. Αλλά ευτυχώς αν και ίσα-ίσα χώρεσα (είμαι 1.86). Επίδειξη σωστικών από τις οθόνες και κάποια στιγμή στάθηκαν οι αεροσυνοδοί να υποδείξουν τις εξόδους κινδύνου, που δεν πολύκατάλαβα που ήταν...
Απογείωση από τον 34 στην ώρα μας στρόφη πάνω από την πόλη και θέα στο απέραντο συννεφιασμένο Αιγαίο.
Κάποια στιγμή άρχισε το service.
Κάνω μια μικρή παρένθεση για να περιγράψω το πλήρωμα της CY, που αποτελείτο από 3 γυναίκες και 1 άνδρα.
1) Ηγουμένη -προφανώς αν και δεν μας συστήθηκε- άνω των 40 και με τον χρόνο να φαίνεται πάνω της.
2)Γυναίκα από την Ανατολική Ευρώπη με ελληνικό μέρος στο όνομα της μιλούσε οχι πολύ καλά ελληνικά-κυπριακά.
3)Γυναίκα που μοιάζει με τη γνωστή ηθοποιό αλλά με κόκκινο κοντό μαλλί.
4)Άνδρας στα 28-30 τίποτα το αξιοπρόσεχτο κλασσικός μεσογειακός τύπος.
Κάθως αρχίζει το service ανοίγω το τραπεζάκι εκεί διαπιστώνω κάτι σκουπιδάκια-ψιχουλάκια και ενα μικρό λεκέ στην ποτηροθήκη, τα ίδια υπήρχαν και στο διπλανό.
Ακολουθεί η έκπληξη της πτήσης.
Μας μοιράσαν ένα ωραίο σφολιατοτυροπιτάκι (κάτι μακρόστενο ήταν πολύ ωραίο δεν έχω ξαναφάει κάτι τέτοιο) και πολύ ζεστό πράγμα που του έδινε πολλόύς πόντους και μια κλασσική ελληνική πορτοκαλάδα. Να σημειώσω ότι είχε ημερομηνία λήξης 22/12/2012. Δηλαδή 2 μόλις μέρες μετά την πτήση, που σημαίνει ότι ήταν φρέσκα!

Εντωμεταξύ άνοιξαν οι οθόνες και έπαιζαν Tom&Jerry original επισόδεια με πολύ γέλιο!!!
Κάποια στιγμή μας μίλησε ο κυβερνήτης χωρίς να πεί και πολλά (ούτε το ύψος δεν είπε).
Έφτασε η στιγμή της καθόδου, με κλασσική προσέγγιση στον 25 χωρίς την στροφή καμικάζι της ΟΑ3 πάνω από τον κόλπο των Τριαντών, αλλά με ήρεμη στροφή στα ανοιχτά της πόλης, που με ξενέρωσε λίγο...Η προσγείωση ήταν καλή τροχοδρόμηση στάθμευση και εκεί εντόπισα κάτι [αυτό το κομμάτι θα συμπληρωθεί αύριο με φωτό]

Πάμε τώρα στην ουσία.
Ακολουθεί σύγκριση CY-A3.
Νικάει η Α3
1)Στα πληρώματα. Τα πληρώματα της έχουν μια αίσθηση φρεσκαδας ενώ της CY μια αίσθηση παλιάς ΟΑ.
2)Καθαριότητα και seat-pitch.
3)Καραμελίτσα πριν την απογείωση και υγρο χαρτομάντηλο η CY δε έδωσε τίποτα.

Νικάει η CY
1)Φαγητό.Αυτό που μας έδωσαν ήταν πολλές κλάσεις παραπάνω από τα τυποποιημένα μπισκοτάκια-φυστίκια της Α3.
2)IFE. OΙ Tom&Jerry έκαναν την 1:15 να περάσει πιο γρήγορα αλλά δεν ήξερα που ήμουν...

Ισοπαλία
1)Έχουν και οι δύο καλή ακρίβεια
2) Οι ανακοινώσεις της Α3 σπάνε νεύρα με την *Α και τα ενοικιαζόμενα , αυτές τις CY είναι πιο πρόχειρες αλλά δεν σε πρήζουν.

Μετά απ' αυτό το ταξίδι κατάλαβα ότι η Α3 είναι καλή εταιρία αλλά έχει βαλτώσει λίγο, λίγη πρωτοτυπία δεν βλάπτει, και η CY έχει καλά στοιχεία αλλά ψιλοφαίνεται ότι είναι δημόσιο.
 
solro":15rlaavw said:
... Έφτασε η στιγμή της καθόδου, με κλασσική προσέγγιση στον 25 χωρίς την στροφή καμικάζι της ΟΑ3 πάνω από τον κόλπο των Τριαντών, αλλά με ήρεμη στροφή στα ανοιχτά της πόλης, που με ξενέρωσε λίγο...
Είναι ακόμη στην προσαρμογή, έπειτα θα στρίβουν στο ύψος του Ρόδος Πάλας, έπειτα πάνω απ' τα Τριάντα, έπειτα πάνω απ' την Κρεμαστή και το καλοκαιράκι, ειδικά αν ανοίξουν κι άλλα δρομολόγια όπως ακούγεται, θα τους δείς καταδρομική στη γέφυρα της Κρεμαστής... 8)
 
Φίλε μου είσαι πολύ γλαφυρός στην περιγραφή σου.Είναι ευχάριστη, αλλά όχι απλοική και κυρίως χωρίς το ύφος του ξερόλα-business travellerer.Μία επισήμανση μόνο,λίγη προσοχή στην αναφορά του πληρώματος καμπίνας.Το ότι υπήρχε ένας ιπτάμενος φροντιστής γύρω στα 28, αλλά τίποτε το αξιοπρόσεκτο είναι μία επισήμανση που θα μπορούσε να παραβλεφθεί κατά τη γνωμη μου.Είτε αν εννοείς ότι εμφανισιακά δεν κέντρισε το ενδιαφέρον, είτε αν ήταν αδιάφορος στη δουλειά του.Μη δημιουργήσουμε και πρόβλημα στον άνθρωπο.Με όλη την καλή διάθεση στο λέω.
Όσο για τη στροφή που δεν ήταν η γνωστή καμικάζι και γω βλέπω τώρα τελευταία ότι οι πτήσεις προς Ηράκλειο φτάνουν μέχρι Μάλια, μην πω και πιο πριν,αργά και νωχελικά και μετά προσγειώνονται στον 27.Ξενέρωμα!Και όχι τίποτε άλλο το αεροδρόμιο βαράει μύγες, δεν είναι ότι περιμένουν στην ουρά τα αεροσκάφη να προσγειωθούν.
 
Eυχαριστώ φίλε Σταύρο για τα καλά σου λόγια.

STAVROS_ATH":3io7bj1y said:
Μία επισήμανση μόνο,λίγη προσοχή στην αναφορά του πληρώματος καμπίνας.Το ότι υπήρχε ένας ιπτάμενος φροντιστής γύρω στα 28, αλλά τίποτε το αξιοπρόσεκτο είναι μία επισήμανση που θα μπορούσε να παραβλεφθεί κατά τη γνωμη μου.Είτε αν εννοείς ότι εμφανισιακά δεν κέντρισε το ενδιαφέρον, είτε αν ήταν αδιάφορος στη δουλειά του.Μη δημιουργήσουμε και πρόβλημα στον άνθρωπο.Με όλη την καλή διάθεση στο λέω.
Για να πώ την αλήθεια προβληματίστηκα πολύ πώς θα το έγραφα. Toν είδα στην επιβίβαση που ήταν κοντά στις εξόδους κινδύνου εκεί τον παρατήρησα και για να το πω αλλιώς ήταν πολύ κοντά στα στάνταρ των ελληνικών εταιριών. Μετά προφανώς θα εξυπηρετούσε το πίσω μέρος της καμπίνας. Προς θεού δε έχω τίποτα εναντίον του. Αν ξαναδιαβάσεις την περιγραφή για το υπόλοιπο πλήρωμα θα καταλάβεις ότι το <<τίποτα αξιοπρόσεχτο>> δεν πάει για την δουλεία του, που άλλωστε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη. Ελπίζω να σε κάλυψα.

To μέρος που λείπει από το report μου.
Λίγο πριν παρκάρουμε είδα από την άκρη του παραθύρου μου μια ρώσσικη φιγούρα με 4 έλικες. Μετά από αγωνιώδεις προσπάθεις στο τζάμι βγήκα από το α/φος έκατσα λίγο στη σκάλα έβγαλα 5-6 φωτό και μπήκα στο λεωφορείο.Ιδού η καλύτερη.
 
Top