Aπόκτηση επαγγελματικού διπλ. και αποκατάσταση στην Ελλαδα

• Thread starter Thread starter AndreZZZ
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AndreZZZ

Νέο μέλος (Tourist)
Είμαι νέο μέλος στο site και γενικά σχετικά καινούργιος στο χώρο. Είμαι φοιτητής στην Ελλάδα και εωδιαφέρομαι πολύ να μάθω περισσότερα για το επάγγελμα "πιλότος" :D (πολιτικής αεροπορίας). Παρόλο που έψαξα το φόρουμ έμεινα με δύο βασικές απορίες. 1) Ποιεσ είναι όλες η σχολέσ που υπάρχουν σε Ελλάδα. 2) Ποια προσφέρει καλυτερη αποκατάσταση και πιο φτηνή εκπαίδευση και γενικά τι αποκατασταση μπορεις να έχεις για δουλεια στην Ελλάδα; Είναι εφικτος στόχος πιλοτός σε Ελληνικες αερογραμμές; Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο οσων απαντήσουν... Αντρέας :mrgreen:

AndreZZZ":2b7xuzmr said:
Είμαι νέο μέλος στο site και γενικά σχετικά καινούργιος στο χώρο. Είμαι φοιτητής στην Ελλάδα και εωδιαφέρομαι πολύ να μάθω περισσότερα για το επάγγελμα "πιλότος" :D (πολιτικής αεροπορίας). Παρόλο που έψαξα το φόρουμ έμεινα με δύο βασικές απορίες. 1) Ποιεσ είναι όλες η σχολέσ που υπάρχουν σε Ελλάδα. 2)
Αν διαβασες καλα τα θεματα,σιγουρα θα βρηκες ποιες σχολες υπαρχουν στην Ελλαδα για Επαγγελματικη εκπαιδευση..Εξαλλου,για επαγγελματικη εκπαιδευση δεν ενδιαφερεσαι?Κανε μια αναζητηση με τις λεξεις: global aviation,egnatia aviation,fas,ΣΕΧΟΑ.Kατι μπορει να σου βγαλει..
Ποια προσφέρει καλυτερη αποκατάσταση και πιο φτηνή εκπαίδευση και γενικά τι αποκατασταση μπορεις να έχεις για δουλεια στην Ελλάδα;
Τωρα,ειλικρινα,περιμενεις απαντηση σ'αυτο το θεμα? :roll: Αν υπηρχε τετοια σχολη που να κανει τα παραπανω,ολος ο κοσμος θα πηγαινε εκει.Οι υπολοιπες σχολες θα ειχαν κλεισει.Εξαλλου,μην περιμενεις απο εδω να σου πουν κατι τετοιο...Οτι κανεις μονος σου!Διαβασε απο εδω οτι μπορεις,και μετα πηγαινε στις σχολες να μιλησεις απο κοντα ή παρε τηλεφωνο.Εγω αυτο θα κανω οταν ερθει η ωρα.
Είναι εφικτος στόχος πιλοτός σε Ελληνικες αερογραμμές;