γιά αλλη μιά φορά προσπαθούμε να δώσουμε απαντήσεις σε ερωτήματα που επρεπε να ειχαν δοθεί από την
μη διοίκηση της εταιρίας καί τουσ τσατσαρωμένους (οπως αναφέρω στό προηγούμενο post )διευθυντές &κλπ
οι μόνοι σχεδόν που δέν πειράχτηκαν είναι οι προερχόμενοι απο τήν πρώην τράπεζα Μαρφιν οι οποίοι σχεδόν στό σύνολο ειναι ολοι εκει και κάνουν στατιστική στο Facebook καί σε αλλα social media .Θεωρώ οτι ανετα γράφουν πρακτική γιά το θέμα (και χχι μόνο αυτοι΄πλέον)
Οι διευθυντές τμημάτων κάνουν meating ,για το πιό χρώμα ταιριάζει στα αεροπλάνα εκτός απο το Μωβ (γιά να μπορούν νά απαντήσουν )
Και οι υπάλληλοι που προσπαθούν να καταλάβουν τί γίνεται και να ανταποκριθουν ,απολυονται γιατί προσπαθούν να δουλέψουν ,αλλά δέν μπορούν γιατί η εταιρία καταργεί τα τμήματα που η ιδια ανοιξε
Χιλιάδες ανθρωποι με οικογένειες στόν δρόμο γιατί πίστεψαν οτι θα δουλέψουν σε μια μεγάλη εταιρία ,που εχει την τύχη της μεγάλης Τραπεζας
Οσο γιά το handling (το ιδιο εργο με μεγαλύτερη συχνότητα απολύσεων )με μεγαλύτερο πελάτη την AEGEAN ,και τούς γνώστες να εχουν φύγει εδώ και καιρό
τί ανάπτυξη μπορείς να περιμένεις ,με τα πίσω εμπρός και τήν σιωπη να ακολουθεί ολες τίς κινήσεις .
Τήν κατάσταση εδω την εφτασε η ιδια η εταιρία με τις επιλόγες και τήν σιώπη της και την ατιμωρησία σε οσους κάναν λάθη καιτην οδήγησαν εδώ
ο δρόμος δέν εχει επιστροφή μάλλον τέλος
