Απολύσεις στην Olympic Air

  • Thread starter Thread starter exadas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχως ειδικα την τελευταια εβδομαδα και ειδικοτερα στο Handling εχουν απολυθει παρα πολλοι υπαλληλοι κυριως και εργατες.Εντωμεταξυ εχουν μαζεψει ολο τον κοσμο και κανουν μειωση μισθων οριζοντια 22%.Σε οσους απολυουν βεβαια οι δικαιολογιες ξεκινανε απο το οτι "ευχαριστουμε για την συνεργασια αλλα αποφασισαμε να διακοψουμε την συμβαση σας λογω περιορισμενου εργου" και καταληγουν "η εταιρεια ειναι ετοιμη για κανονι και δεν μπορει να σας πληρωνει".Σε οσους δεν εχουν υπογραψει την μειωση μισθου μαλλον προς το τελος του μηνα θα λαβουν τον φακελο απολυσης τους με ολα τα συνεπακολουθα...
 
Εφόσον η ΟΑ δεν πάει καλά είναι λογικό να απολύσουν κόσμο. Το πιο λογικό είναι να τους πάρουν από το handling και το engineering. Δε γίνεται να απολύσουν ιπτάμενο προσωπικό μεσ' το κατακαλόκαιρο. Αλήθεια σε τι θα ωφελήσει να πάρουν καινούργιους πιλότους ;;;
Όπως και να το κάνεις όμως δεν πρέπει να απολυθεί ο απλός οικογενειάρχης υπάλληλος εν μέσω κρίσης. :wall:
 
Συμφωνώ απολύτως με τον προλαλήσαντα.Αυτό που αναρωτιέμαι είναι το εξής.Δεν πάει καλά η εταιρία μετά από τόση προσπάθεια;Τι φταίει πραγματικά; Μήπως θα έπρεπε
να πωληθεί κατευθείαν σε ξένο στρατηγικό επενδυτή παράλληλα με την ιδιωτικοποίησή της; Προσλήφθηκαν νέοι χειριστές και απολύθηκαν μετά το line-training.Άραγε αξίζει κάποιος
να ασχολείται με τις εγχώριες καταστάσεις ή να απευθύνεται σε εταιρίες του εξωτερικού;Αυτά τα ολίγα! :(
 
Τι φταίει? Μειωμένη κίνηση, χαμηλές πληρότητες. Βλέπεις το μοντέλο της καλοπέρασης με δανεικά περιελάμβανε και τακτικά ταξιδάκια στο εξωτερικό. Τώρα αυτά ψόφησαν, είναι και ο τουρισμός στις κακές του, τι περιμένεις? Και εδώ που τα λέμε, ούτε επί Ωνάση δεν ήταν κερδοφόρα η (παλιά) Ολυμπιακή.
 
Προφανώς η δοιήκηση της ΟΑ είναι για το μην πω τώρα τίποτα...ξέρω ότι είναι απαίσιοι καιροί, καύσιμα, φόροι κ.ο.κ. αλλά πραγματικά έλεος πια! Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες αλλά το έχουμε δει και στο παρελθόν πως η δοιήκηση είναι εντελώς ανώμαλη, δεν ακολουθούν ένα σχέδιο, τα κάνουν όλα στα κρυφά και στα σκοτεινά! Και ρε γα** το πια, περιμένουν να βγάλουν χρήματα από Βουκουρέστη, Σόφια, Τίρανα, στις πάνφτωχες χώρες, Κων/πολη και Λάρνακα με τόσες άλλες εταιρείες, δηλαδή φτάνουν τα 120 εκατ. που πήραν για τις άγωνες? Μία εταιρεία κάνει κάτι πολλύ παρόμοιο στην Νορβηγία αλλά εκεί υπάρχει οικονομία!!! :wall: Παιδιά συγγνώμη αλλά πρέπει να διαιρωτηθούμε αν γνωρίζει κανείς τι γίνεται στην ΟΑ...Και εκτός τούτου αντί να προσπαθήσουν να πιέσουν την Ε.Ε. για συγχώνευση, κάθονται και τα ξύνουν απ'ότι φαίνεται, αλλά και πάλι δεν μπορούμε να ξέρουμε διότι ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!! :wall:
 
Το προβλημα κυριοι ειναι οτι οι ιδιοκτητες του Ομιλου(Air - Handling - Engineering)εαν ξερανε τι πληρωνουνε το λιγοτερο που θα εκαναν ειναι μια βουτια απο την Ακροπολη!Οταν ο εσωτερικος τουρισμος εχει φτασει στο ναδιρ(στην ουσια τα δρομολογια της Air τα κρατανε η ελλειψη πλοιων σε αρκετους προορισμους καθως και οι ελληνες της Αμερικης που ερχονται για διακοπες)προσπαθεις μεσω του εμπορικου σου τμηματος να κλεισεις δουλειες ειτε με εταιριες τσαρτερ ειτε με ταξιδιωτικα γραφεια!Οταν η τελευταια σου προσθηκη σαν Handling ειναι η Volotea και η Danish Air Transport με αν δεν κανω λαθος 5 αεροπλανα στο συνολο και αυτα τσαρτερ και βλεπεις οτι η Goldair παει να γινει μονοπωλιο ειδικα στην Αθηνα τοτε κατι σαπιο υπαρχει στο Βασιλειο της Δανιμαρκιας....δηλαδη αν τον Σεπτεμβριο πχ τελειωσουν τα συμβολαια της Iberia η της Austrian η αποφασισουν να φυγουν απο ΟΑ τι εργο θα εχει αυτη η εταιρεια πλεον;Απλως ο Ανδρεας εβαλε ανθρωπους οι οποιοι δεν κατεχουν το αεροπορικο εργο και τις ιδιατεροτητες του(να φανταστειτε οτι κανουν στατιστικες για 1 η 2 εργασιες που εκτελει καθε τμημα ενω ολοι ξερουν πχ οτι το Lost & Found δεν ασχολειται μονο με 1 εργασια(οσοι ξερουν καταλαβαινουν).απλως αφηνουν τις εταιριες να τελματωνουν και περιμενουν το τετελεσται....απλως κοιταχτε τους ισολογισμους των τελευταιων 2 ετων...τα λενε ολα...
 
Ετσι ακριβως.Γιατι αν ειχε ιδεα απο αεροπορικες εταιρειες,δε θα αφηνε απ'εξω ανθρωπους που αγαπουν την ΟΑ και ψαχνουν τωρα εταιρεια να πεταξουν,γιατι απλα δεν ειναι δημοσιοι υπαλληλοι.Δε το λεω υποτιμητικα,απλα δεν το αντεχει ενας ιπταμενος.Κριμα για τους ανθρωπους που απολυονται.Λυπαμαι πραγματικα. :? :shock: :(
 
romanosdelios":1l1khj3j said:
Και ρε γα** το πια, περιμένουν να βγάλουν χρήματα από Βουκουρέστη, Σόφια, Τίρανα, στις πάνφτωχες χώρες, Κων/πολη και Λάρνακα με τόσες άλλες εταιρείες, δηλαδή φτάνουν τα 120 εκατ. που πήραν για τις άγωνες? [...] Και εκτός τούτου αντί να προσπαθήσουν να πιέσουν την Ε.Ε. για συγχώνευση, κάθονται και τα ξύνουν απ'ότι φαίνεται, αλλά και πάλι δεν μπορούμε να ξέρουμε διότι ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!!!! :wall:

Φίλε συμφορουμίτη,
το θέμα είναι ότι η ΟΑ ήλπιζε να έχει θετικό πρόσημο στα οικονομικά της φέτος, πράγμα που δεν έγινε εξαιτίας του ανταγωνισμού από άλλες εταιρίες.
Όταν ξεκινήσαν σε πρώτη φάση βάλαν προορισμούς στους οποίους η Αιγαίου είχε ως και 90 % πληρότητα... το καταλάβαν. Τους κόψαν και δώστου η αποζημιώσεις. Όπως ήρθαν τα Airbus τα στήλαν πίσω. Μετά ήρθαν οι άγονες ... ανασάνανε με τα 100 και βαλε εκατ ευρω. Κρατήσαν το Αμστερνταμ γιατί σου λέει έχει καλές πληρότητες και έφτιαξαν σχήμα πιο μικρό και ευέλικτο. Πήραν και καμπόσες Βαλκανικές πόλεις, από τις οποίες μόνο τα Τίρανα πάνε καλά, για να φτιάξουν ευρωπαική εταιρία. Ας μη μιλήσω για Λάρνακα στην οποία αλωνίζει η Aegean. Κόψαν κόψαν άλλα τίποτα. Το επόμενο βήμα είναι να απολύσεις. :|

Συγχώνευση;....... ΊΣΩΣ... ήρθε και η Cyprus τώρα και κάτι γίνεται παρόλο που έχει μόνο μήνες ζωής αν δεν αλλάξει κάτι στα διοικητικά. :?

fbispdy0":1l1khj3j said:
Οταν η τελευταια σου προσθηκη σαν Handling ειναι η Volotea και η Danish Air Transport με αν δεν κανω λαθος 5 αεροπλανα στο συνολο και αυτα τσαρτερ και βλεπεις οτι η Goldair παει να γινει μονοπωλιο ειδικα στην Αθηνα

Διαφωνώ το handling της ΟΑ εξυπηρετεί 35 και βάλε εταιρίες...
Άλλα πες το διαλύουν το handling... στα domestic αεροδρόμια τι θα γίνει... ποιος θα κάνει κουμάντο;;; Ποια εταιρία θα ενδιαφερθεί για την Αλεξανδρούπολη;;;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αφού δεν τραβάει μπροστά η εταιρία οι πιθανότητες είναι οι εξής:
:arrow: Βαράει δίάλυση το μαγαζί
:arrow: Αλλάζει διαχείρηση
:arrow: Την δίνει σε άλλον ο Αντρέας
:arrow: Απολύει κοσμάκι
:arrow: Κλέινει υπηρεσίες εδάφους

Όπως και να χει δεν πρέπει να μείνει κόσμος άνεργος :rant:
 
γιά αλλη μιά φορά προσπαθούμε να δώσουμε απαντήσεις σε ερωτήματα που επρεπε να ειχαν δοθεί από την μη διοίκηση της εταιρίας καί τουσ τσατσαρωμένους (οπως αναφέρω στό προηγούμενο post )διευθυντές &κλπ
οι μόνοι σχεδόν που δέν πειράχτηκαν είναι οι προερχόμενοι απο τήν πρώην τράπεζα Μαρφιν οι οποίοι σχεδόν στό σύνολο ειναι ολοι εκει και κάνουν στατιστική στο Facebook καί σε αλλα social media .Θεωρώ οτι ανετα γράφουν πρακτική γιά το θέμα (και χχι μόνο αυτοι΄πλέον)
Οι διευθυντές τμημάτων κάνουν meating ,για το πιό χρώμα ταιριάζει στα αεροπλάνα εκτός απο το Μωβ (γιά να μπορούν νά απαντήσουν )
Και οι υπάλληλοι που προσπαθούν να καταλάβουν τί γίνεται και να ανταποκριθουν ,απολυονται γιατί προσπαθούν να δουλέψουν ,αλλά δέν μπορούν γιατί η εταιρία καταργεί τα τμήματα που η ιδια ανοιξε
Χιλιάδες ανθρωποι με οικογένειες στόν δρόμο γιατί πίστεψαν οτι θα δουλέψουν σε μια μεγάλη εταιρία ,που εχει την τύχη της μεγάλης Τραπεζας
Οσο γιά το handling (το ιδιο εργο με μεγαλύτερη συχνότητα απολύσεων )με μεγαλύτερο πελάτη την AEGEAN ,και τούς γνώστες να εχουν φύγει εδώ και καιρό
τί ανάπτυξη μπορείς να περιμένεις ,με τα πίσω εμπρός και τήν σιωπη να ακολουθεί ολες τίς κινήσεις .
Τήν κατάσταση εδω την εφτασε η ιδια η εταιρία με τις επιλόγες και τήν σιώπη της και την ατιμωρησία σε οσους κάναν λάθη καιτην οδήγησαν εδώ
ο δρόμος δέν εχει επιστροφή μάλλον τέλος

:thx:
 
Top