Απολύσεις στην Olympic Air

Re: απολύσεις

seven4seven":bsp0uk0r said:
Πραγματικα, φιλε vakiklos, σκποπος μοναδικος της ζωης μου ηταν παντα να γινω βολεμμενο κομματοσκυλο στην ΟΑ, και να στελνω με free σε ολον τον πλανητη και τον ξαδερφο της συνυφαδας της θειας μου... Πιστεψε με, εξ΄ου και η πικρια μου (η ποια????)

@Β732:
Ειπε κανεις οτι στον ιδιωτικο τομεα δεν παιζει μεσον? Ιδιωτης ειναι, ο,τι θελει θα κανει και οποιον θελει θα βαλει. Το μονο σιγουρο ειναι οτι οι κηφηνες δεν θα αποτελουν μερος του roster του. Γιατι οι κηφηνες δεν θα του βγαλουν δουλεια, και, αρα, και κερδος. Ειναι τοσο απλο.
Επισης, ποτε δεν "κοπηκα" για καμμια αξιοκρατικη η μη διαδικασια, καμμιας ΟΑ (ΟΑ,Α3,κ.ο.κ.). Χ@στηκα, για να στο πω και μονολεκτικα.
Τα συμπερασματα περι εμπλοκης μου η μη με το "επαγγελμα" στα επιστρεφω στο ακεραιο (γατος εισαι βρε μπαγασα! απο 3 αραδες μου, καταλαβες αμεσως το επαγγελματικο ποιον μου! Ευγε!)


Τα εχετε βρει σκουρα, πραγματικα, ομως, ε? Καιρος ηταν.


Όταν μιλούσα για εμπλοκή σου με το επάγγελμα εννούσα να ξέρεις εκ των εσω τι γίνεται και όπως αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά μαύρη είναι η νύχτα...τώρα αν εσύ σκουπίζεις τις αίθουσες στο αεροδρόμιο (no offense για αυτούς που το κάνουν πραγματικά), ακούς καμιά συζήτηση στα παιταχτά και σχηματίζεις άποψη είναι δικαίωμά σου, απλά εμείς δεν φταίμε σε τίποτα...
 
Re: απολύσεις

fbispdy0":1hepb05p said:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ Η OLYMPIC AIR ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ;δηλαδη ετσι εφωλεθηκε ο ανταγωνισμος;απλως ολο το πακετο πηγε AEGEAN-LUFTWAFFE(το LUFTHANSA ποτε δεν μου εκατσε,γνωστη η ιστορια της)οι οποιοι απλως εγιναν dominators στα δρομολογια της γερμανιας προς την ελλαδα...εχασε πολυ χρημα απο γερμανια μιας και ειδικα απο Φρανκφουρτη πας σε ολο τον κοσμο....

Δεν θα σχολιασω τιποτα απο οσα εχουν ειπωθει, παρα μονο αυτο(και καλα θα κανετε να μην τσακωνεστε γιατι το λουκετακι δεν ειναι τιποτα...2 κουμπακια πατανε και... :rolleyes: ).
Εγκλημα θα ηταν αν ξεκινουσε το δρομολογιο χωρις να εχει χτυπησει την Α3 στα βασικα, δηλαδη το εσωτερικο.Καλα εκανε και δεν ξεκινησε κατευθειαν.Αν πραγματικα θες να χτυπησεις καποιον πιο δυνατο δεν πας εκει που σιγουρα δεν εχεις τυχη!Γιατι για να μην ονειροπολουμε, η ΟΑ εφοσων αποφασισε να
"συμμαζεψει" το δικτυο δεν μπορουσε εκ των πραγματων να αφησει μια Φρανκφουρτη τη μερα η ενα Βερολινο.Με μεθοδικη και σωστη αναπτυξη,δηλαδη κοβωντας απο το εσωτερικο της Α3 και ορισμενα δρομολογια εξωτερικου, οπως Λονδινο και Παρισι(ερχεται και η συνεργασια με την AF) τοτε θα μπορει να μπει με ασφαλεια στην αγορα της Γερμανιας και μαλιστα με πολυ καλα αποτελεσματα. Αποψη μου παντα.
 
Re: απολύσεις

B732":8fyoh7a6 said:
Όταν μιλούσα για εμπλοκή σου με το επάγγελμα εννούσα να ξέρεις εκ των εσω τι γίνεται και όπως αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά μαύρη είναι η νύχτα...τώρα αν εσύ σκουπίζεις τις αίθουσες στο αεροδρόμιο (no offense για αυτούς που το κάνουν πραγματικά), ακούς καμιά συζήτηση στα παιταχτά και σχηματίζεις άποψη είναι δικαίωμά σου, απλά εμείς δεν φταίμε σε τίποτα...

Μεγαλε οχι, συναδελφος σου δεν ειμαι.
 
Re: απολύσεις

vakiklos":3gpo8mkt said:
@seven4seven Φίλε μου λυπάμαι πολύ που δεν μπόρεσες να προσληφθείς απ την παλιά ΟΑ και να έχεις όλα τα προνόμια που είχαμε όσοι τα καταφέραμε αλλά προσπάθησε να συγκρατήσεις λίγο
την πικρία σου.


Ποσο αδαης μπορεις να εισαι για να ικανοποιησεις τον εγωισμο σου και μονο.... :banana:

Τελος παντων. Καλα θα κανετε ορισμενοι εδω να ηρεμησετε και να μην ανεβαζετε τους τονους για κατι που αλλωστε δεν μπορειτε να επηρρεασετε..
 
Re: απολύσεις

B732":391g432l said:
Όταν μιλούσα για εμπλοκή σου με το επάγγελμα εννούσα να ξέρεις εκ των εσω τι γίνεται και όπως αποδεικνύεται για ακόμα μια φορά μαύρη είναι η νύχτα...τώρα αν εσύ σκουπίζεις τις αίθουσες στο αεροδρόμιο (no offense για αυτούς που το κάνουν πραγματικά), ακούς καμιά συζήτηση στα παιταχτά και σχηματίζεις άποψη είναι δικαίωμά σου, απλά εμείς δεν φταίμε σε τίποτα...

Μην ξεχάσεις να παίξεις και ένα τζόκερ μετά. Μερικές φορές καλύτερα να μασάς, παρά να μίλας. Από τις φωτογραφίες και μόνο που ανεβάζει ο φίλος seven4seven, θα έπρεπε να είχες καταλάβει ότι δεν σκουπίζει πατώματα, αλλά όλο και κάποια σχέση έχει με το αντικείμενο...
 
Re: απολύσεις

1.Μιλάω επειδή ξέρω πολύ καλά τι συμβαίνει και πόση αξιοκρατία υπάρχει στο χώρο 2. Το ότι κάποιος τραβάει φωτογραφίες ,έχει την αεροπορία σαν hobby ή μπορεί να εργάζεται σε κάποια υπηρεσία στην πίστα δεν σημαίνει ότι η γνώμη του πρέπει να επεκτείνεται παντού. Έχω γνωρίσει άτομο που εργαζόταν στην πίστα και ήταν σίγουρος πως τα 340 ήταν της boeing (το λέω σαν παράδειγμα,φυσικά ο άνθρωπος δεν ήξερε παρόλα αυτά στη δουλειά του ήταν πάρα πολύ καλός). Με λίγα λόγια εκφέρουμε άποψη μέχρι εκεί που γνωρίζουμε ή γινόμαστε οι κλασσικοί έλληνες με τη σωστή άποψη για τα πάντα...
 
Re: απολύσεις

Αρχίζοντας από το τέλος πρός την αρχή:
1.Ατομο που εργάζεται στην πίστα,βλέπει ένα A34O που γράφει στην ουρά μέ μεγάλα,άσπρα γράμματα σέ μπλέ φόντο (άν είναι τής πΟΑ) AIRBUS A340-300 καί λέει οτι είναι τής Boeing,μάλλον περπατά σκυφτός καί άρα να προσέχη μην κουτουλήση πάνω σέ κανένα bowser.Αυτό ισχύει καί σέ άλλα χρώματα γραμμάτων και φόντων,αφού πάνω σέ κάθε αεροπλάνο πάσης εταιρείας και κατασκευαστή αναγράφεται ο τύπος και το μοντέλο του (ακόμα και στά πλυντήρια το γράφουν,τά αεροπλάνα θά ξέφευγαν;)
Πέραν τού οτι όποιος εργάζεται στην πίστα (τού αεροδρομίου,όχι τού ΔΙΟΓΕΝΗΣ PALACE),κατά τήν ταπεινή μου γνώμη πρέπει να ξέρη να ξεχωρίση ένα Airbus από ένα Boeing ή ένα Embraer,αφού κατά πάσα πιθανότητα η δουλειά του θα είναι να κάνη κάτι μέσα ή έξω από αυτό το αεροπλάνο (εκτός άν είναι οδηγός στά follow-me ή στά οχήματα που σέρνουν τό μηχάνημα μέτρησης τής τριβής στούς τροχο/δια/δρόμους).

2.Όπως έγραψε και ο 747,όποιος υπογράφει γιά 6μηνη δοκιμαστική περίοδο,ξέρει τί να περιμένη και τί όχι.

3.Σίγουρα τυχαίνει να προσλαμβάνωνται στίς ιδιωτικές εταιρείες άτομα που έχουν κάποιο μέσον.Αλλά σέ αντίθεση μέ τόν δημόσιο τομέα,στόν ιδιωτικό το ωφέλημα τού "μέσου" γίνεται ατμός και χάνεται-που έλεγε και ο ΘΒ-άν ο ούτω προσληφθείς είναι ειδικός στήν "λούφα και παραλλαγή",διότι αυτός που τον πληρώνει είναι ο ιδιοκτήτης τής εταιρείας,ο οποίος θέλει άτομα που θα δουλεύουν και θά τού φέρνουν κέρδη,δέν θέλει διακοσμητικά αγαλματίδια.

4.Σέ συνάρτηση μέ τά ανωτέρω,και ώς συμπέρασμα,η διαδικασία αξιολόγησης είναι σίγουρα πιό διαφανής και αξιοκρατική στόν ιδιωτικό τομέα απ'όσο στόν δημόσιο.Οποιος λοιπόν στους 6 μήνες δέν ευρέθη κατάλληλος γιά την δουλειά γιά την οποία προσελήφθη,τόν "έφυγαν".Μπορεί ένας-δυό ακατάλληλοι νά έμειναν διότι είχαν πολύ ισχυρό ακροδέκτη (βύσμα δηλαδή),αλλά μού φαίνεται απίθανο να κράτησε ο MIGάτος όοοοολους τους ακατάλληλους.Ακόμα δέ κι'αυτοί μέ τον ώς άνω ακροδέκτη,άν συνεχίσουν την "λούφα και παραλλαγή",είναι σίγουρο οτι σέ λίγο θά εξέλθουν άναυλοι.

Αυτά.
 
Re: απολύσεις

BTW... έφυγαν (=απολύθηκαν) και αρκετά άτομα απο το οικονομικό της Olympic Air...
 
Re: απολύσεις

Hastaroth":23y70z7k said:
Αρχίζοντας από το τέλος πρός την αρχή:
1.Ατομο που εργάζεται στην πίστα,βλέπει ένα A34O που γράφει στην ουρά μέ μεγάλα,άσπρα γράμματα σέ μπλέ φόντο (άν είναι τής πΟΑ) AIRBUS A340-300 καί λέει οτι είναι τής Boeing,μάλλον περπατά σκυφτός καί άρα να προσέχη μην κουτουλήση πάνω σέ κανένα bowser.Αυτό ισχύει καί σέ άλλα χρώματα γραμμάτων και φόντων,αφού πάνω σέ κάθε αεροπλάνο πάσης εταιρείας και κατασκευαστή αναγράφεται ο τύπος και το μοντέλο του (ακόμα και στά πλυντήρια το γράφουν,τά αεροπλάνα θά ξέφευγαν;)
Πέραν τού οτι όποιος εργάζεται στην πίστα (τού αεροδρομίου,όχι τού ΔΙΟΓΕΝΗΣ PALACE),κατά τήν ταπεινή μου γνώμη πρέπει να ξέρη να ξεχωρίση ένα Airbus από ένα Boeing ή ένα Embraer,αφού κατά πάσα πιθανότητα η δουλειά του θα είναι να κάνη κάτι μέσα ή έξω από αυτό το αεροπλάνο (εκτός άν είναι οδηγός στά follow-me ή στά οχήματα που σέρνουν τό μηχάνημα μέτρησης τής τριβής στούς τροχο/δια/δρόμους).

2.Όπως έγραψε και ο 747,όποιος υπογράφει γιά 6μηνη δοκιμαστική περίοδο,ξέρει τί να περιμένη και τί όχι.

3.Σίγουρα τυχαίνει να προσλαμβάνωνται στίς ιδιωτικές εταιρείες άτομα που έχουν κάποιο μέσον.Αλλά σέ αντίθεση μέ τόν δημόσιο τομέα,στόν ιδιωτικό το ωφέλημα τού "μέσου" γίνεται ατμός και χάνεται-που έλεγε και ο ΘΒ-άν ο ούτω προσληφθείς είναι ειδικός στήν "λούφα και παραλλαγή",διότι αυτός που τον πληρώνει είναι ο ιδιοκτήτης τής εταιρείας,ο οποίος θέλει άτομα που θα δουλεύουν και θά τού φέρνουν κέρδη,δέν θέλει διακοσμητικά αγαλματίδια.

4.Σέ συνάρτηση μέ τά ανωτέρω,και ώς συμπέρασμα,η διαδικασία αξιολόγησης είναι σίγουρα πιό διαφανής και αξιοκρατική στόν ιδιωτικό τομέα απ'όσο στόν δημόσιο.Οποιος λοιπόν στους 6 μήνες δέν ευρέθη κατάλληλος γιά την δουλειά γιά την οποία προσελήφθη,τόν "έφυγαν".Μπορεί ένας-δυό ακατάλληλοι νά έμειναν διότι είχαν πολύ ισχυρό ακροδέκτη (βύσμα δηλαδή),αλλά μού φαίνεται απίθανο να κράτησε ο MIGάτος όοοοολους τους ακατάλληλους.Ακόμα δέ κι'αυτοί μέ τον ώς άνω ακροδέκτη,άν συνεχίσουν την "λούφα και παραλλαγή",είναι σίγουρο οτι σέ λίγο θά εξέλθουν άναυλοι.

Αυτά.

1. Ένα απλό παράδειγμα, η καθαρίστρια που την πάνε στο αεροπλάνο και που πιθανώς δεν έχει ή είχε ποτέ κανένα μα κανένα ενδιαφέρον για την αεροπορία ξέρει αν σκουπίζει Boeing,Airbus ή το Concorde? και (έστω και αν πάνε στο βρόντο, μια τελευταία φορά)

2. Δεν σας έχει τύχει ποτέ ή δεν έχετε ακούσει ποτέ σε μια ιδιωτική εταιρία από τους 10 να δουλεύουν οι 5 αλλά να μην ανοίγει μύτη επειδή η δουλειά βγαίνει? Και τους 5 που δε δουλεύουν να μην τους πειράζει κανείς γιατί όπως είπα η δουλειά βγαίνει (αυτό και μόνο μετράει ο ιδιώτης) αλλά και γιατί ή έχουν κάποια άκρη ή γλείφουν ή έχουν συγγενείς στην εταιρία ή ή ή... Πρώτη φορά τα ακούτε αυτά ή μήπως ζούμε σε διαφορετικές χώρες? :wall:
 
Re: απολύσεις

1.Η καθαρίστρια δέν εργάζεται στην πίστα.Ναί,τής λένε "μπές εκεί και σκούπισε" αλλά αυτό δέν σημαίνει "εργάζομαι στην πίστα".

2.Οπως και να έχη,επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τόν 747,ξέρω οτι έχει σχέση μέ τό αντικείμενο καί οτι η δουλειά του είναι πολύ πιό υπεύθυνη από το νά σκουπίζη μέσα στά αεροπλάνα (χωρίς να παραβλέπω οτι και το να παρουσιάζη η καθαρίστρια το αεροπλάνο καθαρό στόν επιβάτη που θα μπή νά ταξιδέψη είναι και αυτό μιά ευθύνη και συμβάλλει στην καλή εικόνα τής εταιρείας).

3.Ο ιδιώτης δέν μετράει μόνο άν βγαίνει η δουλειά,αλλά και μέ τί κόστος βγαίνει.Αν μάθη οτι ενώ η δουλειά βγαίνει μέ 5 άτομα,αυτός πληρώνει 10,θά διώξη τούς 5 που δέν δουλεύουν ή θά τούς τρίξη τά δόντια (ακόμα κι'άν γλείφουν ή έχουν συγγενή στην εταιρεία ή ο,τιδήποτε άλλο).Οπως καί να έχη,η όποια αναξιοκρατία στόν ιδιωτικό τομέα είναι πολύ πιό περιορισμένη από όσο στό δημόσιο-καί εν πάσει περιπτώσει,ζημιώνει την τσέπη τού ιδιοκτήτη τής εταιρείας και όχι την τσέπη όλων μας.Αν η νΟΑ (καί η κάθε ιδιωτική εταιρεία) χρεωκοπήση,τό χρέος θά τό πληρώση ο Βγενόπουλος (και ο κάθε ιδιοκτήτης) καί όχι εμείς μέ τούς φόρους μας.
 
Top