Απολύσεις στην Olympic Air

Αγαπητή kleopatra κ NIAKI

Δυστυχώς οι καιροί είναι δύσκολοι ,

Φυσικά αυτό δεν δικαιολογεί την στάση της Olympic Air.

Πριν από 3 Χρόνια μιλούσαμε για την απαξίωση της Ολυμπιακής ......
Ερε ….. μάλλον δεν ξέραμε τη την περίμενε …. Αν πρέπει να αναφέρετε η λέξη απαξίωση πιστεύω ότι εκπροσωπεί επάξια την Olympic Air . Μείωση προσωπικού , δρομολογίων ....
Κρίμα διότι μόνο κοινωνικό έργο δεν προσφέρει.
Και εμένα με είχαν καλέσει για εποχιακό αλλά δεν άφησα την μόνιμη (σε ιδιωτικό τομέα) δουλεία μου για να πάω. Αυτήν την περίοδο λέω ευτυχώς που δεν το είχα κάνει….
Μην στενοχωριέστε η ολυμπιακή δεν υπάρχει ποια η Olympic air είναι μια αποτυχημένη προσπάθεια . Κάποια άλλη εταιρεία θα εκτιμήσει την αγάπη που έχετε για το επάγγελμα . Μην το βάζετε κάτω κυνηγήστε τα όνειρα σας………………

Δυστυχώς έπονται και άλλες απολύσεις ……. ΥΠΟΜΟΝΗ
 
Εγω δεν καταλαβαινω το εξης ρε παιδια ...

Κριση λεμε κλπ , δεν βγαινουν 2 ''μεγαλες'' εταιριες κλπ (ετσι μας λεν....) , πρεπει να μειωθουν τα α/φη δεν βγαινει το καταστημα ...κλπ

Οκ η Olympic air διωχνει Α320 και κοβει δρομολογια οκ...
Λογικα (με βαση τα παραπανω) η ΑΕΕ δεν επρεπε να μεινει με τον ιδιο στολο και να μεινει με το ιδιο rate στις πτησεις της (για να αυξηθουν τα loads..) :oops:

Αντ αυτου ''παιρνει'' τα 320 της ΟΑ και αυξάνει τα rate στις πτήσεις της (χωρίς να έχει καν χείριστες διαθέσιμους και χρησιμοποιεί ΟΑ crews :shock: ) .

Αρα 100 αεροπλανα πριν π.χ. αλλα 50/50 , 100 αεροπλανα τωρα αλλα 75/25 (για την ωρα)......

Αρα η συχγωνευση προχωρά κανονικά και άλλα με αλλο τρόπο...
 
Captain Tromaras":3ewqcmxg said:
Αρα η συχγωνευση προχωρά κανονικά και άλλα με αλλο τρόπο...
Όντως. Μεταφέρονται assets (αεροσκάφη και έμμεσα επιβατική κίνηση) της Ολυμπιακής στην Αιγαίου. Όταν η Ολυμπιακή συρρικνωθεί πολύ, τότε θα μπορεί να μεταβιβασθεί στην Αιγαίου και το "κέλυφος" χωρίς να υπάρχει θέμα ανταγωνισμού.
 
όταν ξεκίνησε η νέα ΟΑ, το κλίμα ήταν πανηγυρικό. Χρήμα ξοδευόταν πολύ εύκολα και η γραμμή που είχαν οι managers από τη διοίκηση ήταν να πάρουν ότι "καλύτερο" (υποκειμενικά, μοιραίο είναι...όταν εμπλέκεται άνθρωπος τα κριτήρια είναι πάντα υποκειμενικά), υπήρχε και ανευ σημασίας κόστους. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μαζεύτηκαν γενικά αξιόλογοι επαγγελματίες, άνω του μέσου όρου ποιότητας στην αγορά. Σύντομα όμως, τα οικονομικά δεδομένα άλλαξαν και όπως ένας manager λαμβάνει την εντολή για προσλήψεις, έτσι λαμβάνει και την εντολή για απολύσεις... και είτε το "αντέχει" και το πράττει, είτε τα βροντάει και φεύγει...σε μια εποχή όμως που δεν υπάρχουν εναλλακτικές προσπαθεί να κρατηθεί μέχρι να δει και αυτός την πόρτα εξόδου. Το βέβαιο είναι πως όταν η συρρίκνωση είναι μεγάλη τότε και η λίστα των αποχωρούντων αγγίζει ακόμα και τους "άριστους". Δυστυχώς, η κατάσταση δεν αναμένεται να βελτιωθεί σύντομα, ούτε και το "ανάθεμα" του γατί κάποιος απέρριψε το δημόσιο, ή την παλιά του δουλειά έχει ουσία. όλοι οι εργαζόμενοι βρισκόμαστε με την πλάτη στον τοίχο, υπομονή και ψυχραιμία και όσο γίνεται (είπαμε όσο...) διατήρηση αξιοπρέπειας.
 
Κουράγιο κορίτσια,
Δύστυχος η ΟΑ θα απολύσει πολύ ακόμα κόσμο.
 
Το ότι μια εταιρία χρειάζεται να κάνει περικοπές εν όψει κρίσης είναι απόλυτα κατανοητό και σεβαστό. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με μια κατάσταση η οποία βγάζει μάτι και για την οποία έχουν αναφερθεί δεκάδες παραδείγματα. Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Η κυρία αυτή διώχνει αβέρτα όσους δε γουστάρει και η επιλογή μόνο τυχαία που δεν είναι( έτσι είπε στα παιδιά, ότι ήταν τυχαίες οι επιλογές).Δε μπορεί να μη σχολιαστεί ένα τέτοιο γεγονός. Είναι κάτι που φαίνεται, δε σημαίνει ότι το λέμε από κακία, επειδή δεν ήμαστε εμείς αυτοί που παρέμειναν, ούτε ότι πιστεύουμε ότι αξίζαμε περισσότερο για να μείνουμε. Μετά από τόσο καιρό,όλοι είχαμε μάθει τη δουλειά και όλοι δουλεύαμε βάσει των κανόνων της εταιρίας. Άλλο το ότι υπήρχαν άτομα τα οποία είχαν προβλήματα συμπεριφοράς και δημιουργούσαν κάποιες καταστάσεις, δε συνεργάζοταν σωστά με συναδέλφους και γενικά ήταν επιβάρυνση στην πτήση. Αυτοί δικαίως και έφυγαν( όσοι έφυγαν).
 
Το κακο ειναι οτι τοποθετηστε απολυτα σε μια ιστορια που οπως καταλαβαινω απο τα γραφομενα σας δεν γνωριζετε, δυστυχως.
Οι απολυσεις ως επι το πλειστον ηταν αδικες και αφορουσαν την εφαρμογη μιας στρατηγικης απο καιρο συμφωνημενης με την επιβολη της (μυστικης) συννενωσης με την Aegean, κατα παρεκλιση των υποσχεσεων προς τους εργαζομενους για συννεργασια κτλ,κτλ.
Οταν ζητας απο ανθρωπους αποδεδειγμενα ικανους να σε στηριξουν για το ξεκινημα που κανεις το οποιο ειναι κρισημο λογω του υψους επενδυσης και βεβαιως λογω της σημασιας που ειχε για το κρατος, δεν τους πετας στο δρομο ξαφνικα χωρις ουτε μια ενημερωση, οταν δεν τους εχεις πια αναγκη η λογω αλλαγης σχεδιων με αλλο στρατηγικο επενδυτη!
Καμμια σχεση η παλια ΟΑ με την AIR, η ΟAIR ειναι μια τελειως νεα εταιρεια για την οποια οπως καταλαβα αγνοειτε τα παντα, ακομα και τον τροπο ιδρυσης οπως και λειτουργιας.
Ευχαριστω. :D
 
Ενδεχομένως να έχεις δίκιο. Τα όσα γράφεις όμως είναι ελαφρώς "κωδικοποιημένα" και έτσι δεν μπορούμε να καταλάβουμε και πολλά. Το βέβαιο είναι πως αν είχε γίνει παρόμοιος αριθμός απολύσεων στην Π. ΟΑ (και μάλιστα με τέτοιο τρόπο...) πολλοί κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας θα είχαν κλείσει. Εννοείται βεβαίως ότι όλες οι πτήσεις θα είχαν ακυρωθεί...
 
Επειδη δεν βρηκα καποιο thread για την Olympic Handling,τις τελευταιες 3 ημερες στην Αθηνα εχουν γινει αρκετες απολυσεις σε ολα τα ποστα.Ξερει κανεις εαν εχουν γινει απολυσεις και στους υπολοιπους σταθμους;Για Αθηνα ειδικα μιλαμε για περιπου 20 απολυσεις(οσες εχω λαβει γνωση) το τελευταιο 3ημερο...
 
Ναι και έπεται και συνέχεια άλλωστε κάποια πράγματα θα αλλάξουν σε λίγο καιρό εκεί μέσα ...
 
Top