Έτυχα να είμαι επιβάτης στην πτήση που ακυρώθηκε. Δεν είχε ανακοινωθεί κάτι σχετικό πριν το check in. Έγινε κανονικά, πήραμε τις καρτούλες μας και λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση, ενώ ήμασταν στην έξοδο Β19 για επιβίβαση( στις 21.00) μας είπαν για ακύρωση. Ακολούθησε κάποια κωμικοτραγική κατάσταση στέλνοντάς μας να ταξιδέψουμε με ΟΑ με την πτήση στις 21.35. Η ώρα ήταν ήδη 21.10 όταν φτάσαμε στο check in desk της ΟΑ, εκεί δεν είχαν ειδοποιηθεί για τους επιβαίνοντες της ZF και αφού περιμέναμε για τις σχετικές διαδικασίες μας έστειλαν στον ιμάντα 6 να παραλάβουμε τις αποσκευές μας και να επιστρέψουμε ξανά στο check in desk της ΟΑ για να μας ξανατσεκάρουν. Αφού κάναμε την όλη διαδικασία και δύο φορές τον κύκλο του αεροδρομίου (οι μη συνηθισμένοι στο περπάτημα άρχισαν να διαμαρτύρονται, ο εξυπηρετηκότατος υπάλληλος της ZF το διασκέδαζε μαζί μας ως ευκαιρία ξενάγησης στο Ελευθέριος Βενιζέλος & ότι θα αποκτήσουμε την σχετική διασιμότητα περιφερόμενοι εντός του αεροδρομίου) τελικά μας είπαν ότι το θέμα των αποσκευών λύθηκε, θα τις έστελναν αμέσως στην ΟΑ, πήγαμε στα check in desk της ΟΑ, μας έδωσαν κάρτες επιβίβασης, περάσαμε ξανά σωματικό έλεγχο κ.τ.λ. και επιβιβαστήκαμε. Αναχωρήσαμε στις 22.05, όλα καλά! Λυπήθηκα που δεν μου έκατσε να ταξιδέψω σε μία νυχτερινή πτήση της ZF. Τελικά, όμως δεν μάθαμε τον λόγο ακύρωσης της πτήσης. Να υποθέσω υπερφόρτωση του πτητικού της προγράμματος και αδυναμία ανταπόκρισης ή κάτι άλλο?