Θα ήθελα να ρωτησω πώς βλεπετε το θέμα των aptitude tests σε καλες σχολες (με την εννοια της φημης) ανα την Ευρωπη με σκοπο να σε επιλέξουν για μαθητή τους.
Καμια σχολή (απόσο ξερω) δεν τα εφαρμοζει στην Ελλαδα. Πιστεύετε οτι ειναι σημαντικά για το βιογραφικό και περαιτέρω πρόσληψη σε εταιρια?
Καμια σχολή (απόσο ξερω) δεν τα εφαρμοζει στην Ελλαδα. Πιστεύετε οτι ειναι σημαντικά για το βιογραφικό και περαιτέρω πρόσληψη σε εταιρια?