A
Anonymous
Guest
26/2/2005
A300-622R SX-BEM,
OA201 (STD 09:50 - STA 12:20),
Μετα από παρα πολύ καιρο (απαραδεκτο μεν αλλα επεσε ενας στρατος στην μεση και μετα δεν δοθηκε η ευκαιρια) άλλο ένα ταξιδι εξωτερικου. Παρισι για 3η φορα, αλλα αυτή την φορα με τον ερωτα της ζωης μου, οποτε…το ταξιδι παιρνει άλλη διασταση!!!
Πρωινο ξυπνημα, λιτες προετοιμασιες και κατευθειαν στην σταση για το λεωφορειο που θα με κατεβαζε από Ανω Γλυφαδα στη Βουλιαγμενης ώστε να παρω το Χ97 για αεροδρομιο. Όλα οργανωμενα από πριν, μεσα από τη σελιδα του ΟΑΣΑ, ελα όμως που το Χ97 ηταν υπερ του δεοντως εξπρες…Και σε μια στιγμη τρομου βλεπω τον οδηγο του δικου μας λεωφορειου να βγαινει με κοκκινο στη Βουλιαγμενης και το Χ97 να περιμενει στο φαναρι και να μας ακολουθει κατά ποδας…Λεω θα μας προσπερασει, μιας και κοινη σταση και για τα δυο λεωφορεια υπηρχε πιο κατω, αλλα η τυχη ηταν με το μερος μου και με την ψυχη στο στομα μπαινω στο Χ97. Πιο κατω μπαινει και το ετερον ημισυ.
Αφιξη στο αεροδρομιο κατά τις 07:50, κατευθειαν check-in, το οποιο κρατησε 5 λεπτα (και απορω, οι υπολοιποι επιβατες για τις πρωινες πτησεις εξωτερικου των ΟΑ που ηταν; Και τα διπλανα γκισε ειχαν λιγο κοσμο…Φανταζομαι με την γνωστη ελληνικη νοοτροπια θα κατεφθαναν σε ορδες μιση ωρα πριν την αναχωρηση και θα φωναζαν μετα γιατι εχει καθυστερηση η πτηση…) και μετα… McDonalds για πρωινο γιατι ειμαστε και λιγο γεματουληδες και ένα κενο το ειχαμε εκεινη την ωρα (και καλα εκανα όπως αποδειχτηκε γιατι η ποσοτητα του πρωινου στο in-flight breakfast ηταν καπως μικρη…). Αεροσκαφη της ΟΑ μεχρι εκει που εφτανε το ματι (στις Β gates τουλαχιστον), ένα Α340-300 στην Α13, τιποτα το ιδιαιτερο…μεχρι που βλεπω να τροχοδρομει μπροστα μας ένα BBJ της South African Air Force (αν καποιος εχει περισσοτερες πληροφοριες, όπως registration πχ. ας μου στειλει pm). Δυστυχως δεν προλαβα να το φωτογραφισω…αν και δεν νομιζω ότι βοηθαγε ιδιαιτερα η τοποθεσια.
Anyway, χαλαρα για το gate, αφου αγορασαμε ένα σκουφι από τα Duty Free διοτι στο Παρισι η θερμοκρασια ηταν γυρω στους 0 βαθμους. Και εκει που παει να αρχισει η επιβιβαση, σταματα… Καθυστερηση 40 λεπτα για «επιχειρησιακους λογους», ηγουν διοτι περιμεναν αλλους επιβατες καθυστερημενους από άλλες πτησεις, όπως μας εξηγησαν μετα. Θεσεις 10 Η/Κ. Safety demo με την gestapo όπως αποκαλω την ξανθια κοπελα που εμφανιζεται πρωτη (δεν ξερω αν συμφωνειτε, αλλα μου βγαζει κατι πολύ αγριο. Ετοιμη να σε δειρει μοιαζει…) Λυπαμαι αλλα δεν συγκρατησα ωρα απογειωσης, (βλεπετε ημουν απασχολημενος αλλου…) παντως πρεπει να ηταν γυρω στις 09:45. Το ταξιδακι ηρεμο, αν και ειχε ελαφρες αναταραξεις στην αρχη. Κανα μισαωρο μετα ηρθε και το πρωινο...
Ομελετιτσα, ζαμπον, ψωμι, κρουασανακι και κεικ…Εγω να καταριεμαι τον ασχημο καιρο διοτι η συννεφεια δεν με αφηνε να δω τι γινεται απ’εξω. Την τυχη μου…Καπου πανω από την Bologna μας μιλησε και ο κυβερνητης, νωρις το θυμηθηκε…Μας ειπε ότι το ταξιδι θα συνεχιζοταν πανω από Μιλανο, Γενευη, Βασιλεια, Ντιζον, και μετα Παρισι. Συννεφα, συννεφα και ξανα συννεφα… Παντως πανω από την Ελβετια ο καιρος καθαρισε και μπορεσαμε να δουμε τις χιονισμενες Αλπεις.
Μαγευτικες.
Δυστυχως το Λευκο ορος ηταν από την άλλη πλευρα της καμπινας. Μετα, ηταν σχετικα καθαρος. Στις κεντρικες οθονες επαιζε ένα ντοκυμαντερ σχετικα με τα αιλουροειδη της Αφρικης, το οποιο διακοπηκε τελειως αποτομα για την προσγειως, πριν καν τελειωσει. Προσγειωση στο Παρισι κατά τις 11:35 τοπικη, στον διαδρομο που είναι μακρυτετα από τον Aérogare 1…που σημαινει ατελειωτο taxi μεχρι την πυλη στο Satellite 6. O Aérogare 1 ενδιαφερον αρχιτεκτονικα αλλα αθλιος κατά τ’αλλα. Αποσκευες…τι να πω. Ερχοντουσαν λιγες λιγες ανα δεκα λεπτα…Ο ενθουσιασμος όμως υπερνικησε τα νευρα και ετσι αρχισε ένα αξεχαστο και ρομαντικο τετραημερο…
Ααα…μην το ξεχασω…Στο αεροδρομιο με περιμενε αυτό…
Το σκελος της επιστροφης θα ακολουθησει αργοτερα...
PS Και επειδη οπως ειδατε ειμαι ελαφρως ασχετος σε καποια θεματα, ας μου στειλει καποιος pm να μου πει πως θα μπορουσα να αντικαταστησω το URL με μια λεξη και link, ωστε να βγαινει και πιο μεγαλη η φωτογραφια, οπωσ εχω δει σε πολλα trip reports εδω μεσα, η τουλαχιστον ας το φτιαξει καποιος απο τους moderators... Ευχαριστω για την κατανοηση σας...
A300-622R SX-BEM,
OA201 (STD 09:50 - STA 12:20),
Μετα από παρα πολύ καιρο (απαραδεκτο μεν αλλα επεσε ενας στρατος στην μεση και μετα δεν δοθηκε η ευκαιρια) άλλο ένα ταξιδι εξωτερικου. Παρισι για 3η φορα, αλλα αυτή την φορα με τον ερωτα της ζωης μου, οποτε…το ταξιδι παιρνει άλλη διασταση!!!
Πρωινο ξυπνημα, λιτες προετοιμασιες και κατευθειαν στην σταση για το λεωφορειο που θα με κατεβαζε από Ανω Γλυφαδα στη Βουλιαγμενης ώστε να παρω το Χ97 για αεροδρομιο. Όλα οργανωμενα από πριν, μεσα από τη σελιδα του ΟΑΣΑ, ελα όμως που το Χ97 ηταν υπερ του δεοντως εξπρες…Και σε μια στιγμη τρομου βλεπω τον οδηγο του δικου μας λεωφορειου να βγαινει με κοκκινο στη Βουλιαγμενης και το Χ97 να περιμενει στο φαναρι και να μας ακολουθει κατά ποδας…Λεω θα μας προσπερασει, μιας και κοινη σταση και για τα δυο λεωφορεια υπηρχε πιο κατω, αλλα η τυχη ηταν με το μερος μου και με την ψυχη στο στομα μπαινω στο Χ97. Πιο κατω μπαινει και το ετερον ημισυ.
Αφιξη στο αεροδρομιο κατά τις 07:50, κατευθειαν check-in, το οποιο κρατησε 5 λεπτα (και απορω, οι υπολοιποι επιβατες για τις πρωινες πτησεις εξωτερικου των ΟΑ που ηταν; Και τα διπλανα γκισε ειχαν λιγο κοσμο…Φανταζομαι με την γνωστη ελληνικη νοοτροπια θα κατεφθαναν σε ορδες μιση ωρα πριν την αναχωρηση και θα φωναζαν μετα γιατι εχει καθυστερηση η πτηση…) και μετα… McDonalds για πρωινο γιατι ειμαστε και λιγο γεματουληδες και ένα κενο το ειχαμε εκεινη την ωρα (και καλα εκανα όπως αποδειχτηκε γιατι η ποσοτητα του πρωινου στο in-flight breakfast ηταν καπως μικρη…). Αεροσκαφη της ΟΑ μεχρι εκει που εφτανε το ματι (στις Β gates τουλαχιστον), ένα Α340-300 στην Α13, τιποτα το ιδιαιτερο…μεχρι που βλεπω να τροχοδρομει μπροστα μας ένα BBJ της South African Air Force (αν καποιος εχει περισσοτερες πληροφοριες, όπως registration πχ. ας μου στειλει pm). Δυστυχως δεν προλαβα να το φωτογραφισω…αν και δεν νομιζω ότι βοηθαγε ιδιαιτερα η τοποθεσια.
Anyway, χαλαρα για το gate, αφου αγορασαμε ένα σκουφι από τα Duty Free διοτι στο Παρισι η θερμοκρασια ηταν γυρω στους 0 βαθμους. Και εκει που παει να αρχισει η επιβιβαση, σταματα… Καθυστερηση 40 λεπτα για «επιχειρησιακους λογους», ηγουν διοτι περιμεναν αλλους επιβατες καθυστερημενους από άλλες πτησεις, όπως μας εξηγησαν μετα. Θεσεις 10 Η/Κ. Safety demo με την gestapo όπως αποκαλω την ξανθια κοπελα που εμφανιζεται πρωτη (δεν ξερω αν συμφωνειτε, αλλα μου βγαζει κατι πολύ αγριο. Ετοιμη να σε δειρει μοιαζει…) Λυπαμαι αλλα δεν συγκρατησα ωρα απογειωσης, (βλεπετε ημουν απασχολημενος αλλου…) παντως πρεπει να ηταν γυρω στις 09:45. Το ταξιδακι ηρεμο, αν και ειχε ελαφρες αναταραξεις στην αρχη. Κανα μισαωρο μετα ηρθε και το πρωινο...
Ομελετιτσα, ζαμπον, ψωμι, κρουασανακι και κεικ…Εγω να καταριεμαι τον ασχημο καιρο διοτι η συννεφεια δεν με αφηνε να δω τι γινεται απ’εξω. Την τυχη μου…Καπου πανω από την Bologna μας μιλησε και ο κυβερνητης, νωρις το θυμηθηκε…Μας ειπε ότι το ταξιδι θα συνεχιζοταν πανω από Μιλανο, Γενευη, Βασιλεια, Ντιζον, και μετα Παρισι. Συννεφα, συννεφα και ξανα συννεφα… Παντως πανω από την Ελβετια ο καιρος καθαρισε και μπορεσαμε να δουμε τις χιονισμενες Αλπεις.
Μαγευτικες.
Δυστυχως το Λευκο ορος ηταν από την άλλη πλευρα της καμπινας. Μετα, ηταν σχετικα καθαρος. Στις κεντρικες οθονες επαιζε ένα ντοκυμαντερ σχετικα με τα αιλουροειδη της Αφρικης, το οποιο διακοπηκε τελειως αποτομα για την προσγειως, πριν καν τελειωσει. Προσγειωση στο Παρισι κατά τις 11:35 τοπικη, στον διαδρομο που είναι μακρυτετα από τον Aérogare 1…που σημαινει ατελειωτο taxi μεχρι την πυλη στο Satellite 6. O Aérogare 1 ενδιαφερον αρχιτεκτονικα αλλα αθλιος κατά τ’αλλα. Αποσκευες…τι να πω. Ερχοντουσαν λιγες λιγες ανα δεκα λεπτα…Ο ενθουσιασμος όμως υπερνικησε τα νευρα και ετσι αρχισε ένα αξεχαστο και ρομαντικο τετραημερο…
Ααα…μην το ξεχασω…Στο αεροδρομιο με περιμενε αυτό…
Το σκελος της επιστροφης θα ακολουθησει αργοτερα...
PS Και επειδη οπως ειδατε ειμαι ελαφρως ασχετος σε καποια θεματα, ας μου στειλει καποιος pm να μου πει πως θα μπορουσα να αντικαταστησω το URL με μια λεξη και link, ωστε να βγαινει και πιο μεγαλη η φωτογραφια, οπωσ εχω δει σε πολλα trip reports εδω μεσα, η τουλαχιστον ας το φτιαξει καποιος απο τους moderators... Ευχαριστω για την κατανοηση σας...
