GeorgeGR
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 05/02/2003
- Μηνύματα
- 63
- Likes
- 12
- Περιοχή
- Germany
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- AEE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LSZH
Ας ξεχάσω για αρχή ότι η πτήση μου (ΑΖ 411) προς Μιλάνο στις 29.12. ακυρώθηκε και πέταξα με LH και μέτα κανονικά για Αθήνα.
Στην επιστροφή την Πρωτοχρονιά λοιπόν
Έφτασα κατακαθυστερημένος στο HUB 40 λεπτά πριν την αναχώρηση, αλλά δεν τα άκουσα από την ευγενική κοπελιά, check in λοιπόν στα γρήγορα για την ΑΖ 731 και έφυγα σφαίρα για το Β15 που καθόταν το κλασσικό Μ80 super eighty που άκουγε στον όνομα Trieste και έκανε ήδη boarding. Κάθησα στην 12C και έβγαλα το RBF προς ανάγνωση.
Εμφανίζεται λίγο μετά ένα ζευγάρι με έναν μικρο σκύλο και αντιστρόφως ανάλογο τεράστιο κλουβί. Η τεράστια συζήτηση που ακολούθησε (ο σκύλος μου να ταξιδεψει cargo; Ξεχάστε το κτλ) έλαβε διαστάσεις Λάμψης (αυτής του Φώσκολου) και καθώς η οικονομική ήταν εντελώς γεμάτη, η ευγένεστατη αεροσυνοδός με ρώτησε εάν έχω αντίρηση να καθήσω στην 5C. Σιγά μην είχα πρόβλημα βεβαία...
Στην Prima Class του Μ80, υπάρχουν τεράστιες σε πλάτος πολυθρόνες, ο χώρος για τα πόδια είναι λίγο περισσότερος από την οικονομική, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Στο φαγητό η διαφορά είναι αισθητή σε σχέση πάντα με το snack box για τους κοινούς θνητούς. Με αντιμετώπισαν ως ίσο και ήταν μια εύχαριστη πτήση και έριξα ένα καλό ύπνο μετά. Άφιξη με λίγη καθυστέρηση στο Μιλάνο, ακολούθησε λεωφορειάδα για το Τ1.
Με μία ώρα αναμονή πρόλαβα χαλαρά να απολαύσω ένα latte, παρεπιπτόντως για 1,35 ευρώ, τ' ακούς Γρηγόρη (μικρογεύματα
. Μετά αναχώρηση από το Α37, δύο φορες γιατί έψαχναν ένα μέλος του πληρώματος και άλλη μια τεράστια βόλτα με λεωφορείο.
Στην εξωτερική περίμενε το Embraer 170, EI-DFL της Alitalia Express για να εκτελέσει την ΑΖ 418 για Φραγκφούρτη. Καθώς δεν έχω εμπειρία με άλλα αεροσκάφη αυτού του μεγέθους, δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Με εντυπωσιάσε η εξωτερική όψη και η σχετική ευρυχωρία. 2-2 config και 2 άτομα πλήρωμα καμπίνας, τα οποία ήταν υπέραρκετα για την μισογεμάτη πτήση. Αν και το αεροπλάνο είναι καινούργιο, τα δέρματινα καθίσματα παρουσιάζουν έντονα σημεία χρήσης, σε αντίθεση με το μπουρδχχχχ πρασινάκι του Μ80, επικρατεί γκρίζο νεκροταφείου... Άφιξη παρά αρχική καθυστέρηση 20 λεπτά νωρίτερα και σταθμέυση στο Β2, απ΄οπου και η φώτο.
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6053
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6054
Για μένα ήταν ένα συμπαθητικό ταξίδι, και δεν μετάνιωσα που δεν πετάω διακεκριμένη, σίγουρα έχει άλλα πλεονεκτήματα, τα οποία εγώ όμως δεν χρειάζομαι.
Για τους συλλέκτες safety cards:
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6055
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6056
Στην επιστροφή την Πρωτοχρονιά λοιπόν
Έφτασα κατακαθυστερημένος στο HUB 40 λεπτά πριν την αναχώρηση, αλλά δεν τα άκουσα από την ευγενική κοπελιά, check in λοιπόν στα γρήγορα για την ΑΖ 731 και έφυγα σφαίρα για το Β15 που καθόταν το κλασσικό Μ80 super eighty που άκουγε στον όνομα Trieste και έκανε ήδη boarding. Κάθησα στην 12C και έβγαλα το RBF προς ανάγνωση.
Εμφανίζεται λίγο μετά ένα ζευγάρι με έναν μικρο σκύλο και αντιστρόφως ανάλογο τεράστιο κλουβί. Η τεράστια συζήτηση που ακολούθησε (ο σκύλος μου να ταξιδεψει cargo; Ξεχάστε το κτλ) έλαβε διαστάσεις Λάμψης (αυτής του Φώσκολου) και καθώς η οικονομική ήταν εντελώς γεμάτη, η ευγένεστατη αεροσυνοδός με ρώτησε εάν έχω αντίρηση να καθήσω στην 5C. Σιγά μην είχα πρόβλημα βεβαία...
Στην Prima Class του Μ80, υπάρχουν τεράστιες σε πλάτος πολυθρόνες, ο χώρος για τα πόδια είναι λίγο περισσότερος από την οικονομική, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Στο φαγητό η διαφορά είναι αισθητή σε σχέση πάντα με το snack box για τους κοινούς θνητούς. Με αντιμετώπισαν ως ίσο και ήταν μια εύχαριστη πτήση και έριξα ένα καλό ύπνο μετά. Άφιξη με λίγη καθυστέρηση στο Μιλάνο, ακολούθησε λεωφορειάδα για το Τ1.
Με μία ώρα αναμονή πρόλαβα χαλαρά να απολαύσω ένα latte, παρεπιπτόντως για 1,35 ευρώ, τ' ακούς Γρηγόρη (μικρογεύματα

Στην εξωτερική περίμενε το Embraer 170, EI-DFL της Alitalia Express για να εκτελέσει την ΑΖ 418 για Φραγκφούρτη. Καθώς δεν έχω εμπειρία με άλλα αεροσκάφη αυτού του μεγέθους, δεν έχω μέτρο σύγκρισης. Με εντυπωσιάσε η εξωτερική όψη και η σχετική ευρυχωρία. 2-2 config και 2 άτομα πλήρωμα καμπίνας, τα οποία ήταν υπέραρκετα για την μισογεμάτη πτήση. Αν και το αεροπλάνο είναι καινούργιο, τα δέρματινα καθίσματα παρουσιάζουν έντονα σημεία χρήσης, σε αντίθεση με το μπουρδχχχχ πρασινάκι του Μ80, επικρατεί γκρίζο νεκροταφείου... Άφιξη παρά αρχική καθυστέρηση 20 λεπτά νωρίτερα και σταθμέυση στο Β2, απ΄οπου και η φώτο.
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6053
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6054
Για μένα ήταν ένα συμπαθητικό ταξίδι, και δεν μετάνιωσα που δεν πετάω διακεκριμένη, σίγουρα έχει άλλα πλεονεκτήματα, τα οποία εγώ όμως δεν χρειάζομαι.
Για τους συλλέκτες safety cards:
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6055
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=6056