LEG 1
ATH-MXP, AZ733
Αεροσκάφος: A321-112, I-BIXG "Piazza dei Miracoli-Pisa"
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2005, το ραντεβού με τον διοργανωτή του ταξιδιού (για τους σκοπούς του οποίου θα σας μιλήσω αργότερα) ήταν στο check-in της business class της AZ στο ΕλΓκάβ ή Ελ Μπεν-Ι-Ζεν ή Ελβέν ή
Διαπλανητικό Χαμπ ή (όπως έχω την τιμή να το έχω βαφτίσει) «Το μεγαλύτερο χαμπ ATR στον κόσμο με διπλό διάδρομο προσγείωσης.
Ο καιρός ήταν καλός και η πτήση είχε 45 λεπτά καθυστέρηση, γεγονός που ήδη αναφερόταν στον μεγάλο πίνακα αναχωρήσεων. Τρία άτομα ταξιδεύαμε, κάναμε check-in αμέσως, φυσικά πήρα αριστερό παράθυρο και μια και δυο ξεκινάμε για το lounge της Alitalia. Περπατάμε, περπατάμε, περπατάμε και στη συνέχεια περπατάμε λίγο ακόμα. Μετά από άλλο τόσο περπάτημα φτάνουμε στο lounge που ονομάζεται δεν-θυμάμαι-πως, είχαν βγάλει φουσκάλες τα πόδια μου και στο μεταξύ το έβλεπα μπροστά μου συνεχώς όπως τα καραβάνια την όαση. Σε κάθε ταμπελίτσα έβλεπα “Alitalia”. Δίπλα στη θύρα Β15 βρίσκουμε το lounge (το μόνο με θέα στο apron και τη βόρεια γέφυρα) και αμέσως η παρέα μου εξεδήλωσε την επιθυμία να καπνίσει. «Στο καλό» τους είπα, δεν υπήρχε περίπτωση να τους ακολουθήσω και κάθισα στους δερμάτινους καναπέδες (όχι σε όλους) να διαβάσω εφημερίδα. Όλες όμως οι εφημερίδες ήταν στα ιταλικά και για να βρω ελληνική έπρεπε να πάω πίσω στον Παπασωτηρίου. Να μου λείπει. Βολεύτηκα με ξεθυμασμένη κόκα-κόλα και θέα στην πίστα.
Από το παράθυρο είδα το I-BIXG να περνά τη γέφυρα και να έρχεται να «δέσει» στην Β15 από όπου θα αναχωρούσαμε. Τα πρεζόνια της νικοτίνης επέστρεψαν, περάσαμε τον έλεγχο ασφαλείας και περιμένοντας να ανοίξει η πύλη τούς εξήγησα ως τι περίπου χόμπι βλέπω την αεροπορία. Πρέπει να τους φάνηκε αστεία η φράση «Κάποιος μάς ειδοποιεί ότι το τάδε σπάνιο αεροσκάφος θα έρθει στην Αθήνα και τότε πάμε να το φωτογραφίσουμε» γιατί γελούσαν μέχρι το Μιλάνο. Τέλος πάντων.
Από το παράθυρό μου (2η σειρά) είδα
έναν συνάδελφο του ΕπτάΑλέξηΣαρανταεπτά να κρέμεται από ένα ΕπτάΤριάνταΕπτά αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί κατέβηκαν οι οθόνες και χάζευα τα βιντεάκια της Απλυτάλια.
Γρήγορο taxi (πάντα τρέχουν οι Ιταλοί) και απογείωση από τον 03R, στρίψαμε πάνω απ’ τη Ραφήνα, περάσαμε πάνω από την Κηφισιά (φωτογράφισα και το σπίτι μου στην Πεύκη), και μετά Ελευσίνα, Κόρινθος κλπ. Μου αρέσει ιδιαίτερα να βλέπω τα σύννεφα και οι πανέμορφοι σχηματισμοί πάνω από την Αττική ήταν ένα ωραίο θέαμα.
Το φαγητό ήταν μια χαρά και το έφαγα όλο. Πάντα τρώω το φαγητό στα αεροπλάνα όσο χάλια και αν είναι. Το αμόρε (απούσα από το συγκεκριμένο ταξίδι) λέει ότι είμαι αναίσθητος και συνήθως απλώς μυρίζει τα αρωματάκια που ψώνισε στα duty free όσο τρώω από το δίσκο της.
Οι safety cards έχουν γίνει πια πολύ γελοίες.
Τουλάχιστον οι γυναίκες τους ομόρφυναν.
Ήσυχη και άψογη πτήση, προσγείωση στον 35R του LIMC ώρα 14:50 τοπική
και έξοδος από την πύλη Α9.
Βαλίτσες σχετικά γρήγορα και έξοδος στο ευρύχωρο και όχι και τόσο όμορφο χώρο των αφίξεων. Το πουλμανάκι μας περίμενε απέξω όπου βρήκαμε τους υπολοίπους του γκρουπ.
(συνεχίζεται)
ATH-MXP, AZ733
Αεροσκάφος: A321-112, I-BIXG "Piazza dei Miracoli-Pisa"
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2005, το ραντεβού με τον διοργανωτή του ταξιδιού (για τους σκοπούς του οποίου θα σας μιλήσω αργότερα) ήταν στο check-in της business class της AZ στο ΕλΓκάβ ή Ελ Μπεν-Ι-Ζεν ή Ελβέν ή
Διαπλανητικό Χαμπ ή (όπως έχω την τιμή να το έχω βαφτίσει) «Το μεγαλύτερο χαμπ ATR στον κόσμο με διπλό διάδρομο προσγείωσης.
Ο καιρός ήταν καλός και η πτήση είχε 45 λεπτά καθυστέρηση, γεγονός που ήδη αναφερόταν στον μεγάλο πίνακα αναχωρήσεων. Τρία άτομα ταξιδεύαμε, κάναμε check-in αμέσως, φυσικά πήρα αριστερό παράθυρο και μια και δυο ξεκινάμε για το lounge της Alitalia. Περπατάμε, περπατάμε, περπατάμε και στη συνέχεια περπατάμε λίγο ακόμα. Μετά από άλλο τόσο περπάτημα φτάνουμε στο lounge που ονομάζεται δεν-θυμάμαι-πως, είχαν βγάλει φουσκάλες τα πόδια μου και στο μεταξύ το έβλεπα μπροστά μου συνεχώς όπως τα καραβάνια την όαση. Σε κάθε ταμπελίτσα έβλεπα “Alitalia”. Δίπλα στη θύρα Β15 βρίσκουμε το lounge (το μόνο με θέα στο apron και τη βόρεια γέφυρα) και αμέσως η παρέα μου εξεδήλωσε την επιθυμία να καπνίσει. «Στο καλό» τους είπα, δεν υπήρχε περίπτωση να τους ακολουθήσω και κάθισα στους δερμάτινους καναπέδες (όχι σε όλους) να διαβάσω εφημερίδα. Όλες όμως οι εφημερίδες ήταν στα ιταλικά και για να βρω ελληνική έπρεπε να πάω πίσω στον Παπασωτηρίου. Να μου λείπει. Βολεύτηκα με ξεθυμασμένη κόκα-κόλα και θέα στην πίστα.
Από το παράθυρο είδα το I-BIXG να περνά τη γέφυρα και να έρχεται να «δέσει» στην Β15 από όπου θα αναχωρούσαμε. Τα πρεζόνια της νικοτίνης επέστρεψαν, περάσαμε τον έλεγχο ασφαλείας και περιμένοντας να ανοίξει η πύλη τούς εξήγησα ως τι περίπου χόμπι βλέπω την αεροπορία. Πρέπει να τους φάνηκε αστεία η φράση «Κάποιος μάς ειδοποιεί ότι το τάδε σπάνιο αεροσκάφος θα έρθει στην Αθήνα και τότε πάμε να το φωτογραφίσουμε» γιατί γελούσαν μέχρι το Μιλάνο. Τέλος πάντων.
Από το παράθυρό μου (2η σειρά) είδα
έναν συνάδελφο του ΕπτάΑλέξηΣαρανταεπτά να κρέμεται από ένα ΕπτάΤριάνταΕπτά αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί κατέβηκαν οι οθόνες και χάζευα τα βιντεάκια της Απλυτάλια.
Γρήγορο taxi (πάντα τρέχουν οι Ιταλοί) και απογείωση από τον 03R, στρίψαμε πάνω απ’ τη Ραφήνα, περάσαμε πάνω από την Κηφισιά (φωτογράφισα και το σπίτι μου στην Πεύκη), και μετά Ελευσίνα, Κόρινθος κλπ. Μου αρέσει ιδιαίτερα να βλέπω τα σύννεφα και οι πανέμορφοι σχηματισμοί πάνω από την Αττική ήταν ένα ωραίο θέαμα.
Το φαγητό ήταν μια χαρά και το έφαγα όλο. Πάντα τρώω το φαγητό στα αεροπλάνα όσο χάλια και αν είναι. Το αμόρε (απούσα από το συγκεκριμένο ταξίδι) λέει ότι είμαι αναίσθητος και συνήθως απλώς μυρίζει τα αρωματάκια που ψώνισε στα duty free όσο τρώω από το δίσκο της.
Οι safety cards έχουν γίνει πια πολύ γελοίες.
Τουλάχιστον οι γυναίκες τους ομόρφυναν.
Ήσυχη και άψογη πτήση, προσγείωση στον 35R του LIMC ώρα 14:50 τοπική
και έξοδος από την πύλη Α9.
Βαλίτσες σχετικά γρήγορα και έξοδος στο ευρύχωρο και όχι και τόσο όμορφο χώρο των αφίξεων. Το πουλμανάκι μας περίμενε απέξω όπου βρήκαμε τους υπολοίπους του γκρουπ.
(συνεχίζεται)