ATH-VIE O.A 155

  • Thread starter Thread starter Luz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
69
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Ένα μικρό trip report για το σκέλος Αθήνα-Βιέννη.Η επιστροφή θα ακολουθήσει...

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011.
Έχω κάνει ηλεκτρονικά το checkin και έχω επιλέξει θέση 24Α για να είμαι πίσω από την πτέρυγα.Πάω νωρίς στο αεροδρόμιο,όπως συνηθίζω,και δίνω τη βαλίτσα στην ευγενική υπάλληλο και παίρνω το νούμερο της εξόδου Β05,και ώρα 08:40,η πτήση ήταν προγραμματισμένη για 09:30.Όταν έρχεται η ώρα,στήνομαι στη μεγάλη ουρά ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών.2 μηχανήματα δε λειτουργούσαν και η ουρά αργούσε να τελειώσει.15 λεπτά αναμονή και αφού φτάνω μου ελέγχουν μέχρι και τους φακούς της μηχανής καθώς επίσης και την πλάτη της φιλμάτης που είχα μαζί.Ευτυχώς δεν μου είπαν να ανοίξω και της ψηφιακής!!!!Πάω στην έξοδο Β05 και μόλις ανοίγει η πύλη,μπαίνω πρώτος στο α/φος όπου με υποδέχεται μια ευγενέστατη αεροσυνοδός στην πρώτη πόρτα,και εκπλήσσομαι όταν βλέπω ότι τα καθίσματα της οικονομικής θέσης είναι δερμάτινα,είχα συνιθήσει στα βελούδα!!!Βρήσκω τη θέση μου και απογοητεύουμαι διότι είναι η τελευταία,επάνω στον μπουλμέ του galley και το παράθυρο άβολο για φωτογράφηση,αν και δε χρειάστηκε λόγω νέφωσης.Το Α/φος ήταν ένα Α319 με νηολόγιο SX-OAF.Η θέση δεν μπορώ να πω ότι ήταν ιδιαίτερα άνετη σε σχέση με τα 737-300/400 που είχε η κρατική Ο.Α.Ήταν όμως πολύ καθαρό και αυτό έχει σημασία.Αφού επιβιβάζονται όλοι οι επιβάτες,διαπιστώνω ότι είχε μια πληρότητα-οπτικά,δεν μέτρησα-περίπου 70% (θυμάμαι τα κανάλια που στηλίτευαν κάτι τέτοιες πληρώτηες της κρατικής Ο.Α...).Πριν αρχίσει το push back,ο κυβερνήτης μας ενημερώνει για την πορεία που θα ακολουθήσουμε,Θεσσαλονίκη,Σκόπια,Βουλγαρία,Ρουμανία,Αυστρία.Αρχίζει το push back,έλεγχος των flaps,air brakes και ταυτόχρονα οι αεροσυνοδοί,τρεις στον αριθμό αν δεν κάνω λάθος,αρχίζουν το σέρβις με καραμέλες αρχικά!Αρχίζει η τροχοδρόμηση για τον 21L ,το πλήρωμα του cocpit (για την ιστορία,ο Κ1 κ.Αναστασίου,και ο Κ2 κ.Βρεττός) δίνει ισχύ,τροχοδρομεί δυνατά και με αρκετούς κραδασμούς και "ξεκολλάει" ομαλά με ταχεία άνοδο.Ύστερα στροφή αριστερά πάνω από το Μαρκόπουλο,παράλληλα με το Ελ.Βενιζέλος,με κατεύθυνση Ραφήνα και πορεία προς Θεσσαλονίκη.Ύστερα ο κυβερνήτης μας ανακοινώνει ότι πετάγαμε σε 36000 πόδια με εξωτερική θερμοκρασία -55οC.Να συμπληρώσω ότι στην αρχική ενήμερωση μας ενημέρωσε ότι λόγω ενός εκτεταμένου βαρομετρικού χαμηλού θα είχαμε κάποιες αναταράξεις.Προσωπικά αυτή την πληροφορία την αξιολογώ ως θετικότατη.Όντως είχαμε κάποιες αναταράξεις αλλά άνευ σημασίας και για μικρό χρονικό διάστημα.Το πλήρωμα του θαλάμου επιβατών σερβίρησε το μενού,και τους καφέδες και ύστερα αρχίσαμε την προσέγγιση στη Βιέννη.Λόγω κυκλοφορίας κάναμε κάποιους κύκλους πάνω από το άσπρο πέπλο που κάλυπτε το αεροδρόμιο,και τελικά άρχισε η κάθος για τον 25L αν δεν κάνω λάθος το νούμερο.Πολύ ομαλή η προσγείωση και " δέσιμο" σε φυσούνα.Βγήκα τελευταίος από το α/φος για να βγάλω μια φωτογραφία του εσωτερικού!

Αξιολόγηση:
Α/φος 7/10 λόγω μεγέθους και έλλειψη οθονών.Αν είχε οθόνες να έδειχναν την πορεία θα ήταν τέλειο!
Καθαριότητα:9/10
Συμπεριφορά πληρώματος 9/10.Όλο το προσωπικό ευγενέστατο.Όχι ότι με την κρατική Ο.Α είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα.Επίσης,για όσους ενδιαφέρονται,και οι τρεις κοπέλες ήταν εμφανίσημες και νέες!!!!Προσωπικά είναι το τελευταίο πράγμα που κοιτάζω στις αεροσυνοδούς αλλά πολλοί το λαμβάνουν υπόψη τους!!!!
Μενού:8/10 για τα δεδομένα της απόστασης καλό ήταν

Μεθαύριο η επιστροφή!
 
imaginas":sfnfj0fh said:
κάθος για τον 25L αν δεν κάνω λάθος το νούμερο.

Όντως κάνεις λάθος. Η Βιέννη έχει τον 16/34 και τον 11/29 , άρα μάλλον κατέβηκες στον 29. Παρεπιπτόντως από τα Parkings κάνεις καλό spotting (το έχω δοκιμάσει)

ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ !!!! Αμαν πια, trip report γραφουμε, όχι έκθεση.
 
Δεν έχεις άδικο για τις φωτογραφίες αλλά δεν έβγαλα καμία!Ήμουν απροετοίμαστος για το κρύο που θα συναντούσα,είχα τα ζεστά ρούχα στη βαλίτσα,αλλά θα σε αποζημιώσω με μια φωτογραφία του εσωτερικού του α/φους που έβγαλα πριν αποβιβαστώ!
 
Re: ATH-VIE O.A 155/VIE-ATH O.A 156

Επιστροφή στην Αθήνα στις 21/2/2011 με την Olympic Air από τη Βιέννη.
Βρίσκομαι νωρίς στο αεροδρόμιο για να επιλέξω καλύτερη θέση,αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα e-checkin για τη Βιέννη,και εκεί πληροφορούμαι ότι η πτήση των Αυστριακών αερογραμμών προς Αθήνα ακυρώθηκε και οι επιβάτες της θα μεταφερθούν με την Ο.Α.Ανοίγει το counter και επιλέγω θέση 21Α.Έρχεται η ώρα επιβίβασης,περνάω τον έλεγχο και αναμένουμε περίπου 20 λεπτά την επιβίβαση επειδή είχε καθυστέρηση η πτήση.Ταυτόχρονα έρχονται και οι άλλοι επιβάτες,και ο χώρος αναμονής πριν την έξοδο έχει γεμίσει ασφυκτικά,σε βαθμό που να αναρωτιέμαι πού θα χωρέσουν όλοι αυτοί!Κάποια στιγμή ανοίγει η πόρτα και μέσω της φισούνας πάω στο α/φος.Το α/φος και αυτή τη φορά είναι ένα Α319 αλλά τα καθίσματα είναι λίγο διαφορετικά όσον αφορά τα τραπεζάκια στις πλάτες.Επιβιβάζονται όλοι οι επιβάτες,πληρότητα 100% λόγω των επιβατών της Austria,Push Back και τροχοδρόμηση προς τον διάδρομο 29.Μπαίνουμε στο διάδρομο πριν ένα α/φος της Air Berlin (φωτογραφίες δεν έχω διότι είχα πιάσει συζήτηση με έναν Έλληνα που ζει 20 χρόνια στην Αυστρία και ξεχάστηκα!),και αρχίζει η διαδικασία απογείωσης παίρνει φόρα και σηκώνεται λίγο "άτσαλα" θα έλεγα σαν να πάσχιζαν οι κινητήρες να σηκώσουν το φορτίο...Να σημειώσω ότι λίγο πριν την απογείωση μας μίλησε και ο κυβερνήτης κ.Μιχαηλήδης αλλά δε μας είπε για την πορεία τίποτα.Μετά την απογείωση επανήλθε ο κυβερνήτης αλλά και πάλι δεν μας είπε τίποτα για πορεία ύψος κλπ,όπως στο πρώτο σκέλος της πτήσης.Μετά οι αεροσυνοδοί σέρβιραν το μενού κι εκεί διαπίστωσα ότι το λαδάκι για τη σαλάτα είναι desde en espana!Κάπου είχα διαβάσει ότι η Ο.Α θα έπαιρνε Ελληνικό και δη Μεσσηνιακό ελαιόλαδο μετά από παρέμβαση κάποιου αξιωματούχου συνεταιρισμού της Μεσσηνίας,αλλά τελικά μάλλον δεν ισχύει,το λαδάκι ήταν "Oli-Ole" (http://oli-ole.com/)....Η πτήση ήταν άνετη,χωρίς αναταράξεις άξιες αναφοράς,και μετά από 1,5 ώρα πτήσης μπήκαμε στον εναέριο χώρο της Ελλάδος όπου ο κυβερνήτης μας ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει η κάθοδος.Κάτω δε βλέπαμε τίποτα από τη νέφωση και μόνο όταν φτάσαμε στην Αττική είδαμε λίγο ξηρά,και διαπίστωσα ότι πάμε για προσγείωση σε έναν από τους διαδρόμους 03.Τελικά προσγειωθήκαμε με αρκετό κούνημα στον 03L και κατευθυνθήκαμε στο χώρο στάθμευσης όπου μας περίμεναν τα λεωφορεία.Στήθηκαν δύο σκάλες,μία εμπρός και μία πίσω και αποβιβαστήκαμε σχετικά γρήγορα.Το Α/φος ήταν το SX-OAO

Μόνο 2 φωτογραφίες.
Το εσωτερικό του SX-OAF:
http://www.imaginas.gr/gallery/pictures/A319.jpg

Και μία εν πτήση με το SX-OAO
http://www.imaginas.gr/gallery/pictures/sx-oao.jpg
 
Top