Luz
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 02/12/2007
- Μηνύματα
- 1.188
- Likes
- 69
- Περιοχή
- Περιστέρι
- Website
- www.luz.gr
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
- elspoterdeavion
Ένα μικρό trip report για το σκέλος Αθήνα-Βιέννη.Η επιστροφή θα ακολουθήσει...
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011.
Έχω κάνει ηλεκτρονικά το checkin και έχω επιλέξει θέση 24Α για να είμαι πίσω από την πτέρυγα.Πάω νωρίς στο αεροδρόμιο,όπως συνηθίζω,και δίνω τη βαλίτσα στην ευγενική υπάλληλο και παίρνω το νούμερο της εξόδου Β05,και ώρα 08:40,η πτήση ήταν προγραμματισμένη για 09:30.Όταν έρχεται η ώρα,στήνομαι στη μεγάλη ουρά ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών.2 μηχανήματα δε λειτουργούσαν και η ουρά αργούσε να τελειώσει.15 λεπτά αναμονή και αφού φτάνω μου ελέγχουν μέχρι και τους φακούς της μηχανής καθώς επίσης και την πλάτη της φιλμάτης που είχα μαζί.Ευτυχώς δεν μου είπαν να ανοίξω και της ψηφιακής!!!!Πάω στην έξοδο Β05 και μόλις ανοίγει η πύλη,μπαίνω πρώτος στο α/φος όπου με υποδέχεται μια ευγενέστατη αεροσυνοδός στην πρώτη πόρτα,και εκπλήσσομαι όταν βλέπω ότι τα καθίσματα της οικονομικής θέσης είναι δερμάτινα,είχα συνιθήσει στα βελούδα!!!Βρήσκω τη θέση μου και απογοητεύουμαι διότι είναι η τελευταία,επάνω στον μπουλμέ του galley και το παράθυρο άβολο για φωτογράφηση,αν και δε χρειάστηκε λόγω νέφωσης.Το Α/φος ήταν ένα Α319 με νηολόγιο SX-OAF.Η θέση δεν μπορώ να πω ότι ήταν ιδιαίτερα άνετη σε σχέση με τα 737-300/400 που είχε η κρατική Ο.Α.Ήταν όμως πολύ καθαρό και αυτό έχει σημασία.Αφού επιβιβάζονται όλοι οι επιβάτες,διαπιστώνω ότι είχε μια πληρότητα-οπτικά,δεν μέτρησα-περίπου 70% (θυμάμαι τα κανάλια που στηλίτευαν κάτι τέτοιες πληρώτηες της κρατικής Ο.Α...).Πριν αρχίσει το push back,ο κυβερνήτης μας ενημερώνει για την πορεία που θα ακολουθήσουμε,Θεσσαλονίκη,Σκόπια,Βουλγαρία,Ρουμανία,Αυστρία.Αρχίζει το push back,έλεγχος των flaps,air brakes και ταυτόχρονα οι αεροσυνοδοί,τρεις στον αριθμό αν δεν κάνω λάθος,αρχίζουν το σέρβις με καραμέλες αρχικά!Αρχίζει η τροχοδρόμηση για τον 21L ,το πλήρωμα του cocpit (για την ιστορία,ο Κ1 κ.Αναστασίου,και ο Κ2 κ.Βρεττός) δίνει ισχύ,τροχοδρομεί δυνατά και με αρκετούς κραδασμούς και "ξεκολλάει" ομαλά με ταχεία άνοδο.Ύστερα στροφή αριστερά πάνω από το Μαρκόπουλο,παράλληλα με το Ελ.Βενιζέλος,με κατεύθυνση Ραφήνα και πορεία προς Θεσσαλονίκη.Ύστερα ο κυβερνήτης μας ανακοινώνει ότι πετάγαμε σε 36000 πόδια με εξωτερική θερμοκρασία -55οC.Να συμπληρώσω ότι στην αρχική ενήμερωση μας ενημέρωσε ότι λόγω ενός εκτεταμένου βαρομετρικού χαμηλού θα είχαμε κάποιες αναταράξεις.Προσωπικά αυτή την πληροφορία την αξιολογώ ως θετικότατη.Όντως είχαμε κάποιες αναταράξεις αλλά άνευ σημασίας και για μικρό χρονικό διάστημα.Το πλήρωμα του θαλάμου επιβατών σερβίρησε το μενού,και τους καφέδες και ύστερα αρχίσαμε την προσέγγιση στη Βιέννη.Λόγω κυκλοφορίας κάναμε κάποιους κύκλους πάνω από το άσπρο πέπλο που κάλυπτε το αεροδρόμιο,και τελικά άρχισε η κάθος για τον 25L αν δεν κάνω λάθος το νούμερο.Πολύ ομαλή η προσγείωση και " δέσιμο" σε φυσούνα.Βγήκα τελευταίος από το α/φος για να βγάλω μια φωτογραφία του εσωτερικού!
Αξιολόγηση:
Α/φος 7/10 λόγω μεγέθους και έλλειψη οθονών.Αν είχε οθόνες να έδειχναν την πορεία θα ήταν τέλειο!
Καθαριότητα:9/10
Συμπεριφορά πληρώματος 9/10.Όλο το προσωπικό ευγενέστατο.Όχι ότι με την κρατική Ο.Α είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα.Επίσης,για όσους ενδιαφέρονται,και οι τρεις κοπέλες ήταν εμφανίσημες και νέες!!!!Προσωπικά είναι το τελευταίο πράγμα που κοιτάζω στις αεροσυνοδούς αλλά πολλοί το λαμβάνουν υπόψη τους!!!!
Μενού:8/10 για τα δεδομένα της απόστασης καλό ήταν
Μεθαύριο η επιστροφή!
Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011.
Έχω κάνει ηλεκτρονικά το checkin και έχω επιλέξει θέση 24Α για να είμαι πίσω από την πτέρυγα.Πάω νωρίς στο αεροδρόμιο,όπως συνηθίζω,και δίνω τη βαλίτσα στην ευγενική υπάλληλο και παίρνω το νούμερο της εξόδου Β05,και ώρα 08:40,η πτήση ήταν προγραμματισμένη για 09:30.Όταν έρχεται η ώρα,στήνομαι στη μεγάλη ουρά ελέγχου επιβατών και χειραποσκευών.2 μηχανήματα δε λειτουργούσαν και η ουρά αργούσε να τελειώσει.15 λεπτά αναμονή και αφού φτάνω μου ελέγχουν μέχρι και τους φακούς της μηχανής καθώς επίσης και την πλάτη της φιλμάτης που είχα μαζί.Ευτυχώς δεν μου είπαν να ανοίξω και της ψηφιακής!!!!Πάω στην έξοδο Β05 και μόλις ανοίγει η πύλη,μπαίνω πρώτος στο α/φος όπου με υποδέχεται μια ευγενέστατη αεροσυνοδός στην πρώτη πόρτα,και εκπλήσσομαι όταν βλέπω ότι τα καθίσματα της οικονομικής θέσης είναι δερμάτινα,είχα συνιθήσει στα βελούδα!!!Βρήσκω τη θέση μου και απογοητεύουμαι διότι είναι η τελευταία,επάνω στον μπουλμέ του galley και το παράθυρο άβολο για φωτογράφηση,αν και δε χρειάστηκε λόγω νέφωσης.Το Α/φος ήταν ένα Α319 με νηολόγιο SX-OAF.Η θέση δεν μπορώ να πω ότι ήταν ιδιαίτερα άνετη σε σχέση με τα 737-300/400 που είχε η κρατική Ο.Α.Ήταν όμως πολύ καθαρό και αυτό έχει σημασία.Αφού επιβιβάζονται όλοι οι επιβάτες,διαπιστώνω ότι είχε μια πληρότητα-οπτικά,δεν μέτρησα-περίπου 70% (θυμάμαι τα κανάλια που στηλίτευαν κάτι τέτοιες πληρώτηες της κρατικής Ο.Α...).Πριν αρχίσει το push back,ο κυβερνήτης μας ενημερώνει για την πορεία που θα ακολουθήσουμε,Θεσσαλονίκη,Σκόπια,Βουλγαρία,Ρουμανία,Αυστρία.Αρχίζει το push back,έλεγχος των flaps,air brakes και ταυτόχρονα οι αεροσυνοδοί,τρεις στον αριθμό αν δεν κάνω λάθος,αρχίζουν το σέρβις με καραμέλες αρχικά!Αρχίζει η τροχοδρόμηση για τον 21L ,το πλήρωμα του cocpit (για την ιστορία,ο Κ1 κ.Αναστασίου,και ο Κ2 κ.Βρεττός) δίνει ισχύ,τροχοδρομεί δυνατά και με αρκετούς κραδασμούς και "ξεκολλάει" ομαλά με ταχεία άνοδο.Ύστερα στροφή αριστερά πάνω από το Μαρκόπουλο,παράλληλα με το Ελ.Βενιζέλος,με κατεύθυνση Ραφήνα και πορεία προς Θεσσαλονίκη.Ύστερα ο κυβερνήτης μας ανακοινώνει ότι πετάγαμε σε 36000 πόδια με εξωτερική θερμοκρασία -55οC.Να συμπληρώσω ότι στην αρχική ενήμερωση μας ενημέρωσε ότι λόγω ενός εκτεταμένου βαρομετρικού χαμηλού θα είχαμε κάποιες αναταράξεις.Προσωπικά αυτή την πληροφορία την αξιολογώ ως θετικότατη.Όντως είχαμε κάποιες αναταράξεις αλλά άνευ σημασίας και για μικρό χρονικό διάστημα.Το πλήρωμα του θαλάμου επιβατών σερβίρησε το μενού,και τους καφέδες και ύστερα αρχίσαμε την προσέγγιση στη Βιέννη.Λόγω κυκλοφορίας κάναμε κάποιους κύκλους πάνω από το άσπρο πέπλο που κάλυπτε το αεροδρόμιο,και τελικά άρχισε η κάθος για τον 25L αν δεν κάνω λάθος το νούμερο.Πολύ ομαλή η προσγείωση και " δέσιμο" σε φυσούνα.Βγήκα τελευταίος από το α/φος για να βγάλω μια φωτογραφία του εσωτερικού!
Αξιολόγηση:
Α/φος 7/10 λόγω μεγέθους και έλλειψη οθονών.Αν είχε οθόνες να έδειχναν την πορεία θα ήταν τέλειο!
Καθαριότητα:9/10
Συμπεριφορά πληρώματος 9/10.Όλο το προσωπικό ευγενέστατο.Όχι ότι με την κρατική Ο.Α είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα.Επίσης,για όσους ενδιαφέρονται,και οι τρεις κοπέλες ήταν εμφανίσημες και νέες!!!!Προσωπικά είναι το τελευταίο πράγμα που κοιτάζω στις αεροσυνοδούς αλλά πολλοί το λαμβάνουν υπόψη τους!!!!
Μενού:8/10 για τα δεδομένα της απόστασης καλό ήταν
Μεθαύριο η επιστροφή!