Ακομα ειναι στο σταδιο των διαπραγματευσεων για να ξεκινησουν αυτη τη νεα πτηση.Αν η Τουρκια ηταν μελος της Ε.Ε τοτε η γραμμη λογικα θα ειχε ηδη πραγματοποιηθει.Η Ελλαδα οσο αναφορα αεροπορικες συνδεσεις με τριτες χωρες εχει σε ισχυ της δημερεις συμφωνιες οι οποιες καταργηθηκαν το απο την Ε.Ε αν δεν κανω λαθος το 1998,με τους λεγομενους ανοιχτους ουρανους.Αυτο φυσικα ισχυει μονο για τα κρατη-μελη ανεξαιρετως.
Στις δημερεις συμφωνιες συνηθως προστατευονται τα συμφεροντα των εθνικων αερομεταφορεων,δηλαδη στη συγκεκριμενη περιπτωση των ΟΑ και των Τουρκικων Αερογραμμων.Η Ελλαδα θελει οποσδηποτε να προστατεψει τις ΟΑ που δεν πανε καλα οικονομικα,σε ενα καλο δρομολογιο εξωτερικου για την εταιρια.Προφανως κατι αναλογο ισχυει και απο την πλευρα της Τουρκιας.Η Α3 θα πρεπει ενδεχομενως να πετυχει την αδεια απο τις αρμοδιες αρχες και των συο χωρων,(Υπ.μεταφορων,ΥΠΑ)κατι που μεχρι στιγμης δεν επιτευχθηκε οπως για παραδειγμα με τη γραμμη Αθηνα-Καιρο.