Ατυχήματα και αδιαφάνεια

  • Thread starter Thread starter AviationDisclosure
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

AviationDisclosure

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
18/06/2014
Μηνύματα
1
Likes
0
Γεια σας, γράφτηκα στο φόρουμ για να σαw δείξω ένα κείμενο που ήρθε υπόψιν μου, ξέρετε για ποια εταιρεία μιλάει?

Προς: Γραφεία κομμάτων συμπολίτευσης
Γραφεία κομμάτων αντιπολίτευσης
Γραφείο κ. Υπουργού Μεταφορών
Γραφείο κ. Διοικητή ΥΠΑ
κ. Δ/ντή ΥΠΑ/Δ1
κ. Δ/ντή ΥΠΑ/Δ2

κοιν. Τρόικα (TFGR)
EC Mobility and Transport


Σύμφωνα με το άρθρο της ημερησίας, http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =113250426

η τρόικα άρχισε να υπεισέρχεται ακόμα στα άδυτα των αεροπορικών άγονων γραμμών! Αφού περιμένουμε τους δανειστές μας να βάλουν τάξη στο πελατειακό μας κράτος, που συνεχίζει την ίδια τακτική εν μέσω κρίσης, τότε αξίζουμε, σαν χώρα, ότι έχουμε πάθει και ότι πρόκειται να πάθουμε ακόμα!
Το άρθρο της ημερησίας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι από τα 22 εκατομμύρια που ήταν το ετήσιο κόστος στις προηγούμενες άγονες γραμμές, το 2012 ανέβηκε στα 40 εκατομμύρια! Την ίδια ακριβώς διαπίστευση είχε κάνει και το ελεγκτικό συνέδριο εξ αρχής, πριν την ανάθεση των γραμμών. Συγκεκριμένα η έκθεση του ελεγκτικού συνεδρίου, 330/2012/29.06.12 υπό τον κ. Μηλιώνη, εγκαλούσε την διοίκηση της ΥΠΑ για πλημμελή άσκηση καθηκόντων και για υπεραντισταθμίσματα προς τους αερομεταφορείς. Η συγκεκριμένη έκθεση δεν αναρτήθηκε ποτέ στο Διαύγεια! Ήταν τόσο δύσκολο η ΥΠΑ μας, όπως άλλωστε κάνουν όλες οι διαφανείς αεροπορικές αρχές της Ευρώπης, να διασταυρώσει με τους κατασκευαστές των αεροσκαφών τα λειτουργικά τους κόστη ώστε να διαπιστωθεί η αισχροκέρδεια (300%);
Άρα το καλό κράτος μπορεί να διαθέτει ικανούς μηχανισμούς εντόπισης της διαφθοράς, όμως το κακό κράτος δεν τους αφήνει να λειτουργήσουν. Αν λειτουργούσαν δεν θα χρειαζόμασταν την τρόικα!
Ας πούμε όμως ότι, ως συνήθως, το διεφθαρμένο σύστημα κατάφερε να παρακάμψει τους καλούς κρατικούς μηχανισμούς διασφάλισης της διαφάνειας και το έργο ανατέθηκε τελικά στο διπλάσιο ή τριπλάσιο της πραγματικής αξίας. Αυτό όμως που είναι αδιανόητο για τον Έλληνα φορολογούμενο πολίτη είναι πως το ίδιο διεφθαρμένο σύστημα καταφέρνει να συγκαλύπτει και την κακή επιχειρησιακή και οικονομική εκτέλεση του έργου, θέτοντας σε κίνδυνο ακόμα και την ασφάλεια των πτήσεων και κατ’ επέκταση των επιβατών. Ήτοι:
1. Συγκεκριμένος αερομεταφορέας πληρώνεται τα τελευταία 4 χρόνια για να εκτελεί την άγονη γραμμή Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά – Κοζάνη – Αθήνα, ενώ στην πραγματικότητα εκτελεί μια πτήση λιγότερη, δηλαδή αντί από την Καστοριά να πάει στην Κοζάνη, πάει απευθείας στην Αθήνα. Το κόστος για το δημόσιο; Τουλάχιστον 1 εκατομμύριο για τα 4 χρόνια συγκάλυψης! Εδώ, για τη συγκάλυψη, πρέπει ερωτηθεί η ΥΠΑ/Δ1!
2. Συγκεκριμένος αερομεταφορέας ανέλαβε άγονες πτήσεις στα Κύθηρα και στην Ικαρία, ενώ τα αεροπλάνα που διαθέτει δεν μπορούν να απογειωθούν γεμάτα ούτε από τα Κύθηρα ούτε από την Ικαρία το καλοκαίρι! Εδώ, για τη συγκάλυψη, πρέπει ερωτηθεί η ΥΠΑ/Δ2!
3. Ο ίδιος αερομεταφορέας κατά τον τελευταίο μήνα έχει υποπέσει σε σοβαρά συμβάντα, χωρίς να τα αναφέρει στην ΥΠΑ/Δ2, ως οφείλει σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (οι ιπτάμενοι χειριστές της συγκεκριμένης εταιρείας έχουν απειληθεί με απόλυση αν αναφέρουν συμβάντα). Ενδεικτικά σας παραθέτω:

a. Αεροσκάφος προσγειώθηκε στην Λήμνο, με επιβάτες, με αποκολλημένη επιφάνεια ελέγχου.
b. Αεροσκάφος προσγειώθηκε στην Αθήνα, με επιβάτες, αφού είχε σβήσει τον ένα κινητήρα λόγω υπέρβασης των ορίων θερμοκρασίας και πίεσης λαδιού.
c. Αεροσκάφος, μετά την επιβίβαση στη Σαντορίνη, πήρε φωτιά στο aircondition.
d. Αεροσκάφος στο έδαφος, υπέστη βραχυκύκλωμα στο σύστημα διανομής ρεύματος με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη περιστροφή της έλικας!

Τα παραπάνω συμβάντα, που γνωρίζω (αλλά και αυτά που δεν γνωρίζω) θεωρούνται πάρα πολύ σοβαρά για να αγνοηθούν. Αν δεν υπάρξει άμεση παρέμβαση, το (ό μη γένοιτο) ατύχημα πρέπει να θεωρηθεί δεδομένο. Εδώ και πάλι, για τη συγκάλυψη, πρέπει ερωτηθεί η ΥΠΑ/Δ2!

Ως Έλληνας φορολογούμενος πολίτης επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου και να στραφώ εναντίον παντός υπευθύνου για την συνέχιση της ιδιοτελούς και με περίσσια αδιαφάνεια κακοδιαχείρισης της χώρας.
 
Για να πάρεις απάντηση στο ερώτημα σου μπορείς να ανατρέξεις εδώ, κάτω κάτω στο συνημμένο, και εδώ και έπειτα είναι ευκολάκι, πάντως δε μιλάει για μία μόνο εταιρεία.
 
Top