μεταφορικα μιλουσα οσο αφορα το "χωρις χρημα"...
μην ξεχναμε οτι προκειται για εταιρια "εν ισχυ" (με τις αδειες κτλ) ....
αν εχεις ολη την υποδομη "στημενη" και σου λειπουν τα "σκαφη"....λεφτα -πιστωσεις/χρηματοδοτησεις/"επιδοτησεις" κτλ- (πιστεψε με) θα βρεθουνε....
την στιγμη που "τηλεφωνησανε" στην Airbus.... η Airbus οπως και οι ανταγωνιστες ηταν σε αναμενα καρβουνα... δεν ειναι τυχαιο οτι μια στην ουσια "τραμπα" την κανανε ολοκληρο θεμα (οχι μονο στην ελλαδα) για να δειξουμε διεθνως οτι κατι θετικο....κινειται
και μην αναλυσουμε για τους κατασκευαστες κινητήρων... εκει γινεται πανικος (μιλαμε για "σκαφος" αλλα κανεις δεν μιλαει για τους κινητηρες....που πολλες φορες κοστιζουν και περισσοτερο απο το ιδιο το "σκαρι")
το ιδιο ισχυει και για τις εταιριες που "νοικιαζουν" και "σκαφοι" και κινητηρες...
αυτη την στιγμη αν σε παιρνει (και εχεις αισθηση του ρισκου του οποιου περνεις) μπορεις να κανεις τρελα πραγματα...
ολοι οσοι θα "ξανα ξεκινησουν" (οταν ξεκαθαρισει το τοπιο...οχι τωρα που ειμαστε μια με τις πορτοκαλι χωρες, τις μεταλαξεις, τις μασκες κτλ.)
θα εχουν υποχρεωσεις μεγαλες, παγια τεραστια, χρεοι, συμβολαια που τρεχουν, "ενοικιασεις" με δεσμευσεις και ρητρες και δεν εχω αναφερει τιποτα...
αυτοι που τωρα νοικιαζουν/αγοραζουν ΔΕΝ θα εχουν πολλα απο τα εξοδα αυτα.... θα ανταγωνιζονται εταιριες οπως η LH, BA, AA etc οχι "κατα μετωπο"... ουτε καν επι ισοι οροις.... ισα ισα...απο αποστση μπροστα....με "γερα πλεονεκτηματα"...
ΑΛΛΑ.... αν δεν σου βγει; εκεί σας θέλω