ATR42/72 της Sky Express

Μαντεψιά: SX-THE, SX-FIF, SX-SVE, SX-NIN (για να κολλήσει το άσχετο SX-NIV) και SX-TWE ;)
 
Λίγο off-topic, αλλά να δούμε τώρα που μεγαλώνει και επεκτείνεται η Sky Express ποιά θα είναι η νύφη και ποιός ο γαμπρός ανάμεσα σε αυτή και στην Aegean, γιατί γάμος θα γίνει σίγουρα! :party:
 
Απο που τόσο χρήμα ρε παιδιά η Sky ξαφνικά που την τίμησα και με τίμησε για χρόνια με τα Jetstream?
Φυσικα καλο για την Ελλαδα μας αλλά σε τέτοιους καιρούς τόσες επενδύσεις? Τι μοντέλο έχουν τρέξει?
Καλοπιστες απορίες
 
Είχα ακριβώς την ίδια απορία όταν διάβασα για τα νέα αεροσκάφη. Έχει πρόσβαση σε δανεισμό από κάπου;
 
Last edited by a moderator:
που το ειδατε το χρημα;
"εκμεταλευση" καταστασεων ειναι... ακριβως αυτο που κανει αυτη την στιγμή που μιλαμε και ο ιρλανδος (αλλα σε αλλο επιπεδο)

το θεμα ειναι να του βγει...
 
KGP δεν νομίζω ότι αν πας στην Airbus ή σε οποιονδήποτε που νοικιάζει και τους πεις θέλω 6 αεροσκάφη, χωρίς χρήμα αλλά με 'εκμετάλλευση καταστάσεων΄΄ θα φύγεις με γεμάτα χέρια. Εσύ απαντάς στο γιατί το έκανε, και όντως προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την συγκυρία, το θέμα είναι που βρήκε τα φράγκα. Τα είχαν, τα δανείστηκαν, τα υποσχέθηκαν;
 
μεταφορικα μιλουσα οσο αφορα το "χωρις χρημα"...

μην ξεχναμε οτι προκειται για εταιρια "εν ισχυ" (με τις αδειες κτλ) ....

αν εχεις ολη την υποδομη "στημενη" και σου λειπουν τα "σκαφη"....λεφτα -πιστωσεις/χρηματοδοτησεις/"επιδοτησεις" κτλ- (πιστεψε με) θα βρεθουνε....

την στιγμη που "τηλεφωνησανε" στην Airbus.... η Airbus οπως και οι ανταγωνιστες ηταν σε αναμενα καρβουνα... δεν ειναι τυχαιο οτι μια στην ουσια "τραμπα" την κανανε ολοκληρο θεμα (οχι μονο στην ελλαδα) για να δειξουμε διεθνως οτι κατι θετικο....κινειται

και μην αναλυσουμε για τους κατασκευαστες κινητήρων... εκει γινεται πανικος (μιλαμε για "σκαφος" αλλα κανεις δεν μιλαει για τους κινητηρες....που πολλες φορες κοστιζουν και περισσοτερο απο το ιδιο το "σκαρι")

το ιδιο ισχυει και για τις εταιριες που "νοικιαζουν" και "σκαφοι" και κινητηρες...

αυτη την στιγμη αν σε παιρνει (και εχεις αισθηση του ρισκου του οποιου περνεις) μπορεις να κανεις τρελα πραγματα...
ολοι οσοι θα "ξανα ξεκινησουν" (οταν ξεκαθαρισει το τοπιο...οχι τωρα που ειμαστε μια με τις πορτοκαλι χωρες, τις μεταλαξεις, τις μασκες κτλ.)
θα εχουν υποχρεωσεις μεγαλες, παγια τεραστια, χρεοι, συμβολαια που τρεχουν, "ενοικιασεις" με δεσμευσεις και ρητρες και δεν εχω αναφερει τιποτα...

αυτοι που τωρα νοικιαζουν/αγοραζουν ΔΕΝ θα εχουν πολλα απο τα εξοδα αυτα.... θα ανταγωνιζονται εταιριες οπως η LH, BA, AA etc οχι "κατα μετωπο"... ουτε καν επι ισοι οροις.... ισα ισα...απο αποστση μπροστα....με "γερα πλεονεκτηματα"...





ΑΛΛΑ.... αν δεν σου βγει; εκεί σας θέλω
 
Σκεφτείτε ότι και στις δύο περιπτώσεις προμήθειας αεροσκαφών από την SkyExpress, τα αεροσκάφη είχαν άλλον αρχικό παραλήπτη και δεν είχαν παραληφθεί. Που σημαίνει ότι ο κατασκευαστής ή η εταιρία leasing θα κάνουν ότι μπορούν γιά να τα "σπρώξουν" αλλού.
 
για να το κλεισω... ολοι (συμπ. και "εμού του ιδιου" για αποφυγη παρεξηγησεων) βλεπετε τις συγκεκριμένες εταιριες ως κατασκευαστες...δεν λεω οτι δεν ειναι κατασκευαστες...αλλα ειναι πολυσυνθετο το κομματι... ειναι γενικα ομιλοι που εχουν μεγαλο ευρος δραστηριοτητων...μεσα σε αυτο και το κομματι των χρηματοδοτησεων/ενοικιασεων κτλ και φυσικα "διασυνδεσεις" αν χρειαστει....

και να ξανατονισω οτι δεν εχω καμια σχεση με την εν λογω εταιρια...
 
Top