Ατύχημα Asiana 777

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OAL260

Economy-Class-Member
Εγγραφή
17/08/2005
Μηνύματα
224
Likes
21
Ασκούμενος δεν ήταν ο δημοσιογράφος αλλά αυτός που επιβεβαίωσε τα ονόματα από την μεριά του NTSB
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.948
Likes
1.244
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Φωτογραφίες από το αεροσκάφος μετά το ατύχημα, στο συνημμένο pdf που μου ήρθε με mail
 

Attachments

  • Asiana--FLT-214--SFO--JULY-2013.pdf
    11,2 MB · Προβολές: 450

low pass

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/09/2011
Μηνύματα
52
Likes
2
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgts
Το φωτογραφικό υλικό είναι συγκλονιστικό.Να φανταστεί κανείς πως εκεί μέσα υπήρχε κόσμος που βγήκε ζωντανός.Τουλάχιστον πήγε καλά η εκκένωση που δεν έγινε αμέσως όπως αναφέρει το NTSB.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_11/07/2013_508713
 

northwest dc10

Economy-Class-Member
Εγγραφή
11/03/2005
Μηνύματα
124
Likes
16
Tο βίντεο του cnn αλλα και οι φωτό ειναι καταπληκτικές δίνουν αφορμή σε λίγη σκέψη φυσικής γυμνασίου .Το αεροσκάφος κτυπησε τον τοιχο με 104 knots πές ειχε απνοια και ειναι και GS=53m/sec μηδένισε την οριζόντια συνιστώσα σε 19 sec αρα δέχθηκε επιβράδυνση 2.7 m/sec2=0.4g περίπου όχι σπουδαία πράγματα.Ελα όμως που κόντραρε το δεξί wingtip (αν ειχε winglets μπορεί και όχι)σηκώνεται 45 μοίρες και κανει αριστερή στροφή!!.Mε φτερό 32 μέτρα το ύψος στο κέντρο ειναι 22 (επτά όροφοι) στο πιλοτήριο περισσότεροι .Εκεί μηδενίζει την κατακόρυφη συνιστώσα και πέφτει προσκρούοντας στο εδαφος με ρίζα 2gh =22m/sec=75km/h και ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ. Ραγίζουν οι κεντρικές δεξαμενές και πές λίγο πετρέλαιο αναφλέγεται σιγά σιγά ας πούμε ότι ερχόταν με 5 τόννους συνολικά.
Συμπέρασμα:1.μπράβο boeing.(βάλτε το youtube το wing τεστ του 777)
2. οι επιβάτες ειδαν τον χ... με τα μάτια τους ειδικά στο πέσιμο.
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
τον έλεγχο της φυσικής, και γρήγορα, για να σου βάλω ένα 20ράκι....

BTW, 2.7 m/s2 = 0.275 g.
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Δεν είναι η πρώτη φορά πού το 777 αποδεικνύει ότι είναι... τεθωρακισμένο! Απλά πιστεύω ότι αν το ατύχημα είχε γίνει με 300άρι, θα είχε πιό πολλούς νεκρούς.
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
148
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Το τελικό πόρισμα θα δωθεί σε λίγες εβδομάδες. Σε αυτά καταλήγει η επιτροπή:

The National Transportation Safety Board determines that the probable cause of this accident was the flight crew’s mismanagement of the airplane’s descent during the visual approach, the pilot flying’s unintended deactivation of automatic airspeed control, the flight crew’s inadequate monitoring of airspeed, and the flight crew’s delayed execution of a go-around after they became aware that the airplane was below acceptable glidepath and airspeed tolerances. Contributing to the accident were:

- the complexities of the autothrottle and autopilot flight director systems that were inadequately described in Boeing’s documentation and Asiana’s pilot training, which increased the likelihood of mode error;

- the flight crew’s nonstandard communication and coordination regarding the use of the autothrottle and autopilot flight director systems;

- the pilot flying’s inadequate training on the planning and executing of visual approaches;

- the pilot monitoring/instructor pilot’s inadequate supervision of the pilot flying;

- and flight crew fatigue which likely degraded their performance.

The NTSB reported that 6 occupants were ejected from the aircraft during the accident sequence, 2 passengers and 4 cabin crew. The cabin crew were wearing their constraints however were ejected due to the destruction of the aft galley. The two ejected passengers were not wearing their seat belts and could still be alive. One of these two passengers were rolled over by two fire trucks. The NTSB said that had these two passengers worn their seat belts, they would likely have remained within the cabin and survived the accident.

:arrow: http://avherald.com/h?article=464ef64f&opt=0
 

Hastaroth1

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/04/2013
Μηνύματα
77
Likes
0
""In this accident, the flight crew over-relied on automated systems without fully understanding how they interacted,"" λέει ο προεδρεύων τού NTSB.Αλλά οι εν λόγω πιλότοι ήταν type-rated στον συγκεκριμένο τύπο,άρα είχαν περάσει και κάποιες εξετάσεις γιά να έχουν αυτό το rating.Και προφανώς έκαναν και κάποια proficiency checks κάθε τόσο,που τα περνούσαν με επιτυχία.

Επίσης,γιά να χειρίζωνται τέτοιου είδους συστήματα,σημαίνει ότι δέν έχουν IQ ραδικιού.

Μήπως λοιπόν δέν φταίνε οι πιλότοι που "δέν κατάλαβαν πλήρως" την αλληλεπίδραση,αλλά οι σχεδιαστές τών συστημάτων,που δέν τα σχεδίασαν καταλλήλως και οι εκπαιδευτές που δέν τα εξήγησαν πλήρως στους πιλότους;;
 
Top