Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Re: Απόπειρα αεροπειρατίας σε αεροσκάφος της Turkish

Οθεν ο εν Ελλάδι Ουράνιος δίαυλος-το ΣΚΑΕΙ (και γάϊδαρο) δηλαδή-έγραψε μπαρούφες.

Μιά απορία έχω:αυτός που έγραψε το αρθράκι δέν περίμενε πρώτα να διασταυρώση πρώτα τίς πληροφορίες;Τόσα links υπάρχουν,εδώ δυό-τρείς συμφορουμίτες τα βρήκαν,δέν μπορούσε να τα βρή ένας δημοσιογράφος;
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Τρόμος σε αεροσκάφος των τουρκικών αερογραμμών
Τρόμος στον αέρα για τους επιβάτες του αεροσκάφους της Turkish Airlines που εκτελούσε το δρομολόγιο Κωνσταντινούπολη - Σμύρνη.
Ένας από τους κινητήρες του αεροσκάφους έπιασε ξαφνικά φωτιά προκαλώντας πανικό στους επιβαίνοντες.
Τελικά το αεροπλάνο προσγειώθηκε με ασφάλεια και οι πυροσβέστες έσβησαν τη φωτιά.
Δείτε εδώ το video που τράβηξε ένας από τους επιβάτες της πτήσης...
http://www.protothema.gr/world/article/?aid=252793

το πρωτο σχολιο αναγνωστη ειναι ολα τα money
"Ο Μεσι και ο Κομπι ηταν ακομα μεσα??"
:twisted: :twisted: :twisted:
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.708
Likes
925
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Re: Turkish Airlines

Σύμφωνα με το Airporthaber.com , η φωτιά οφείλεται σε κεραυνό, που χτύπησε το Airbus κατά την προσέγγιση στο ADB. Υπάρχει και σχετικό βίντεο στην είδηση.


http://www.airporthaber.com/havacilik-h ... -indi.html
 

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
397
Likes
0
Περιοχή
Budapest / Stockholm
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LHBP
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

συστημα αυτοματης πυροσβεσης δεν εχει ο κινητηρας η κατι αναλογο?
 

af1

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
15/08/2010
Μηνύματα
60
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
FIN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EFOU
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Χειροκίνητα δεν γίνεται αυτό; Και μετά χάνεις ουσιαστικά εντελώς τον κινητήρα επειδή σταματάει και η τροφοδοσία με καύσιμο.
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Χειροκίνητα γίνεται με τα Engine Fire Switches που βρίσκονται στο κεντρικό front panel-συνηθως είναι μεγάλοι κόκκινοι διακόπτες,ένας γιά κάθε κινητήρα.Αλλά έχω την εντύπωση πως στα New Genereation αεροπλάνα γίνεται και αυτόματα,υπάρχει δηλαδή sensor στον κινητήρα που ενεργοποιεί το αντίστοιχο Fire extinguisher.Οι έχοντες τα manuals "παρά χείρα" (κατά το στρατιωτικό "παρά πόδα") άς μάς διαφωτίσουν.

Πάντως το ευχάριστο είναι ότι το συμβάν έληξε αισίως γιά τους επιβαίνοντες (όχι όμως γιά την ασφαλιστική εταιρία,που θα κληθή να πληρώση την ζημιά στο αεροπλάνο.......)
 

sierra_sotiropoulos

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2005
Μηνύματα
253
Likes
78
Re: φωτιά σε κινητήρα αεροσκάφους της Turkish Airlines

Όχι, τουλάχιστον στα Airbus τα Engine Fire Pushbuttons βρίσκονται στο Overhead Panel και σε καμία περίπτωση δεν ενεργοποιούνται αυτόματα.
Για την ακρίβεια είναι Guarded και χρειάζεται επιβεβαίωση και από τα δυο μέλη του πληρώματος προτού πατηθούν.
Μόλις πατηθεί ένα εξ' αυτών συμβαίνουν τα εξής:

- Σταματούν οι ηχητικοί συναγερμοί
- "Οπλίζει" τα δύο squibs με το πυροσβεστικό υλικό
- Κλείνει την αντλία καυσίμου χαμηλής πίεσης
- Κλείνει την βαλβίδα των υδραυλικών
- Κλείνει τη βαλβίδα του Bleed
- Κλείνει τη βαλβίδα του air conditioning Pack
- Κλείνει το FADEC
- Απενεργοποιεί το IDG (ηλεκτρική γεννήτρια)

Αφού συμβούν αυτά, ο PNF πρέπει να πατήσει ένα εκ των δύο κουμπιών που θα ρίξει το πυροσβεστικό υλικό. Εάν δεν σβήσει με την πρώτη προσπάθεια θα πατήσει και το δεύτερο.

Μόνο για την APU υπάρχει αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης όσο το αεροσκάφος βρίσκεται στο έδαφος (αν και για αυτή υπάρχει το αντίστοιχο Guarded Pushbutton).
 

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Likes
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Πρόβλημα με α/φ της ΤΚ στο αεροδρόμιο του Κατμαντού, όπου λόγω ολισθηρότατος το Α330 βγήκε εκτός διαδρόμου προσγείωσης.

http://rt.com/news/237457-turkish-plane-nepal-accident/
 

AGV

First-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2011
Μηνύματα
576
Likes
158
Περιοχή
Ύπαιθρος
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Ευτυχώς δεν υπήρξαν θύματα.
Πάντως είχα την εντύπωση ότι στο Νεπάλ προσγειωνόντουσαν μόνο μικρότερα αεροσκάφη. Ίσως το Α330 να ήταν ήδη οριακό.
 

nikosoik

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2008
Μηνύματα
501
Likes
69
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Re: Turkish A330 εκτός διαδρόμου στο Νεπάλ

Με διάδρομο 3050μ. δε νομίζω να ήταν οριακό το αεροσκάφος αλλά οι συνθήκες. Δεδομένου ότι ήταν σε hold και ήταν το πρώτο αεροσκάφος που θα κατέβαινε οπότε ήταν μάλλον λάθος να γίνει η προσέγγιση και ήδη υπήρχε missed approach. Άρα μάλλον θα έπρεπε να γίνει divert. Φίλος πέρσυ που πήγε, τους έγινε divert σε αεροδρόμιο της Ινδίας και μετά από 2.5 ώρες πέταξαν για KTM. Αχ και είναι να το προσεγγίσω με πρωινή πτήση και εγώ σε ένα μήνα το ΚΤΜ... Αν δείτε σήμερα στο FR24 σχεδόν όλες οι πτήσεις ακυρώθηκαν. Όσο για το αεροσκάφος το 333 νομίζω πως θέλει 1750m για landing. Πάντως υποδέχεται διάφορα μεγαλούδια.

H TK με 330
Η Biman A310
H THAI 777
H Royal Nepal A310
H Qatar κάποιες φορές με 330
Η Αir Asia 330
 
Top