Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Gonso, μπορεις να μας πεις ή να υποθέσεις τι σημαινουν τα flaps 40 και τα slats ανοιχτά και οι ροδες κατεβασμένες; Εγω καταλαβαινω configuration προσγειωσης.. ή κάνω λάθος;;
http://foto.nieuwsblad.be/Photos/Albums ... L68jQg1eXN (Αυτες δεν οι μπροστινές;;;;)


---edit---
http://archive-server.liveatc.net/turki ... h-eham.mp3
Μέχρι εκει που τον "γυρισε" στον πύργο δεν ειχε πει τιποτα για κάποιο προβλημα..
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

gonso":2zigech4 said:
Δείχνει αυτός ο κινητήρας της φωτό http://www.airliners.net/photo/Turkish- ... 1489234/L/
κινητήρας που ήταν σε πολλές στροφές για go-around και με αυτές τις στροφές έπεσε στο φρεσκο-οργωμένο χωράφι? Αυτός είναι σαν καινούριος ! (τα πτερύγια εννοώ).
Έτσι μοιάζουν οι κινητήρες που δουλέυουν με μεγάλη ισχύ όταν πέσει σε χωράφι ένα αεροπλάνο:
http://www.airliners.net/photo/Britanni ... 0054863/L/
http://www.airliners.net/photo/Britanni ... 0566251/L/
Πολύ σωστή η παρατήρηση σου Gonso. Ο ένας απο τους 2 κινητήρες φαίνεται σα να γύριζε με λίγες στροφές, ο άλλος (ο κοντινότερος) φαίνεται να ήταν τελείως σταματημένος.


Φαίνεται σαν να προσπαθούσε να φτάσει στον διάδρομο (που είναι όντως κοντά) και τράβαγε όσο μπορούσε
θα είχε φλαπς 40 σ αυτή την περίπτωση? δεν θα είχε προλάβει να δηλώσει emergency?

αν δεν πρόκειται για αιφνιδιασμό απο wake turbulance tο επόμενο που περνάει απο το μυαλό μου είναι απώλεια ισχύος (οχι σβήσιμο) κάτι σαν κι αυτό του 777 της ΒΑ αλλά με Autopilot engaged.



τι σημαινουν τα flaps 40 και τα slats ανοιχτά και οι ροδες κατεβασμένες; Εγω καταλαβαινω configuration προσγειωσης.. ή κάνω λάθος;;
σωστά, σημαίνουν κανονική προσγείωση με τους 2 κινητήρες σε λειτουργία.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Να προσθέσω ότι το Info για το αν είχε δηλώσει emergency [ή όχι] την διάβασα από 1-2 posts στο airliners.net από ολλανδούς που είχαν πρόσβαση στα κανάλια τους, οπότε ας προσθέσω την επιφύλαξη.
Ακόμα, επιβαίνοντες επιζώντες μίλησαν για full power σε κάποιο σημείο στις μηχανές, ίσως ένδειξη για απόπειρα go around.[αν και πάντα με επιφύλαξη όταν πρόκειται για μαρτυρίες].
Επίσης γράφτηκε ότι κάποιος σοβαρά τραυματίας δεν άντεξε σε νοσοκομείο, οπότε 10 δυστυχώς οι νεκροί.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

HEJ_fan":1twqtbo0 said:
Επιβεβαιώνεται ότι το αεροδρόμιο είχε ειδοποιηθεί για emergency landing πάντως...

Αυτό είδα εγώ και υπέθεσα ότι ήταν ακριβές. Ακούγοντας το mp3, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Άρα το σενάριο των αεροδινών δεν μπορεί πιά να αποκλειστεί.

Ο τροχός της φωτό είναι από το main gear. Τα λάστιχα του ριναίου έχουν πολύ χαμηλό προφίλ στα 737. Τώρα, αν ήταν τα φλάπς 30 ή 40 είναι δύσκολο να το πεί κανείς από τις φωτογραφίες. Ένα αεροπλάνο που έχει φάει τέτοιον τράκο, μόνο από το πιλοτήριο μπορούν να δούν με βεβαιότητα. Σε configuration προσγείωσης είναι όμως.

Στον διάδρομο αυτό, το πιθανότερο να προσέγγιζε με φλαπς30. Αλλά και με 40 να ήταν, όταν του έκατσε ότι του έκατσε, δεν θα προλάβαινε ούτε mayday ούτε τίποτα. Το να ανέβαζε τα φλαπς σε 30, αφενός δεν θα προλάβαινε πάλι, αλλά και δεν ενδείκνυται. Ακόμα και σε περίπτωση windshear, που το αεροπλάνο μπορεί να "βουλιάζει", ο κατασκευαστής είναι κατηγορηματικός. Καμμία αλλαγή, ούτε κάν να σηκωθούν οι τροχοί.

Πάντως, αν μιλάμε πάλι για κανένα διπλό σβήσιμο, μέσα σε λίγους μήνες, έ ρε "γλέντια" που θα γίνουν. Γιατί τώρα, ούτε για "κήρωση" καυσίμου μπορούν να πούν,. ούτε για παρατεταμένη έκθεση σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες πτήσης, ούτε για γράδα καυσίμου. Καλύτερα να μήν το σκέφτομαι. Στα αναμμένα κάρβουνα θα είναι o McNerney της Boeing σήμερα. Λές και είχε λίγα στο κεφάλι του!

HEJ_fan, πάλι μαζί ποστάραμε. Έπρεπε την επιφύλαξή σου να την είχες προσθέσει πιό πρίν !
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

gonso":2h5ysm35 said:
Στα αναμμένα κάρβουνα θα είναι o McNerney της Boeing σήμερα. Λές και είχε λίγα στο κεφάλι του!
Διαβάστε και το "καλύτερο":
http://www.foxnews.com/story/0,2933,500388,00.html
"Four Americans on Crashed Plane in Amsterdam That Killed Nine"
"There were four American citizens on the flight, according to the State Department. The Americans are Boeing employees, and their condition is currently unkown." :shock:
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

:) Όντως,πρέπει να την είχα προσθέσει πιο νωρίς,αλλά είχα υποθέσει πως για να το ακούν 2-3 ντόπιοι στη μητρική τους γλώσσα, θα ταν και σωστό..anyway..

Απλά τώρα μου ήρθε flash και θυμάμαι στο part1 του θέματος στο airliners.net ότι κάποιος που περνούσε από τον δρόμο είχε πει πως πετούσε πολύ αργά, σε κάποια φάση ξαφνικά το πίσω μέρος χαμηλώνει βίαια και ανυψώνεται η μύτη, το διορθώνει ο πιλότος, και μετά πέφτει με το μπροστινό μέρος και σκάει κάτω..θα ψάξω να το βρω..
[reply 151@ http://www.airliners.net/aviation-forum ... 29329/1/#1 ]

Η ολλανδική αρχή ασφάλειας πτήσεων δήλωσε στην εφημερίδα de Telegraaf ότι :"The cockpit crew were squashed at impact when a large instrument panal came to the front of the cockpit. Hopefully it happend fast for them. I am sure they saved a lots of live R.I.P."

Απλά να ρωτήσω, αφου σε αυτή τη φάση μόνο υποθέσεις μάς παίρνει να κάνουμε, τί συνέπεια θα είχε μια πλήρης κατασκευαστική αστοχία του horizontal stabilizer και αποκόλλησή του χωρίς να οφείλεται σε πρόσκρουση στο στάδιο λίγο πριν την προσγείωση.

Photo με stabiliser included:
http://foto.nieuwsblad.be/Photos/Albums ... vVQLwuX3b5
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Να και καποιος που λεει τα πραγματα οπως τα πιστευει χωρις φοβο και παθος:

http://www.independent.co.uk/opinion/co ... 32396.html ( Προσεξτε τις παραγραφους 5 και 7 ).

Αν κρινουμε οτι η ΤΗΥ εχει κανει 10 σοβαροτατα ατυχηματα τα τελευταια 30 χρονια, και με εκατονταδες νεκρους, με πιο ακριβως κριτηριο γινεται δεκτη σε μια συμμαχια σαν την Star Alliance οπου στις πτησεις της βαζουν τον κωδικο τους οι Lufthansa, SAS, Air Canada, κλπ κλπ;

Η ασφαλεια "παιζει" αραγε σαν κριτηριο στο μυαλο εκατομμυριων επιβατων που την επιλεγουν για τις πτησεις τους καθε χρονο;;

Το εχουμε καταλαβει οτι ( χωρις να λαβουμε υπ' οψην το σημερινο ατυχημα για το οποιο δεν εχουμε ακομη καποια αιτια ), οι γειτονες εχουν καποιο σοβαρο προβλημα στο θεμα " Ασφαλεια Πτησεων" ;; :?:

Ισως ειναι καιρος καποιοι απο μας που θαυμαζουμε τα "επιτευγματα" της εν λογω εταιριας, να την βαλουμε στην κατηγορια που της πρεπει, στην κατηγορια των Korean Air, China Airlines, Egypt Air, Garuda και αλλων.... :?

Υ.Γ. Με τα παραπανω, δεν προδικαζω οτι στο χθεσινο ατυχημα εφταιγε η εταιρια, το πληρωμα κλπ κλπ. Αυτο δεν το ξερει κανεις ακομη. Ομως 10 ατυχηματα σε 30 χρονια, απο τα οποια 2 απο το 2000 και μετα με δεκαδες νεκρους, ισως αυτο να λεει κατι...
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Το τουρκικό δίκτυο NTV δημοσίευσε χθες το βράδυ στις 10:00 μ.μ.τη συνομιλία του πληρώματος με το Schiphol.

http://www.ntvmsnbc.com/id/24940244/

Κάνετε κλικ εκεί που λέει: "Video: Kule ile son konuşmalar". Οι ειδήμονες ίσως μπορέσουν να καταλάβουν κάτι... Η κάλυψη της είδησης δεν διήρκεσε παραπάνω από 30 λεπτά στα δελτία ειδήσεων της Τουρκίας. Ούτε Εισαγγελάτοι, ούτε Τηλε-Δικαστήρια και άλλα καραγκιοζιλίκια...
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

aas59":3n6qr5ww said:
Υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες που ανέφεραν ότι έφυγε μία μηχανή εν πτήση !!!


Την εκδοχή απόσπασης ενός κινητήρα απεικονίζει στο site της το Τουρκικό NTVMsNbc (http://www.ntvmsnbc.com/id/24940244/).
Τα Τουρκικά μου είναι ........Ανύπαρκτα οπότε οι γλωσσομαθείς ας μεταφράσουν .
 
Top